Обява

Свий
Няма добавени обяви.

G 250GD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: G 250GD

    Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
    ......тураш една АБС гривна на кардана и 4-те ампули/четци ........
    ...Друга идея...да се прихванат комуникациите м/у АБС и ЕЦУ-то...ма тва е ебахти фантастиката.....
    При мене са само три. Отзад е само един на кардана. ...и какво става като ти се скапе някой датчик.
    Може да ги вържа паралел ама това ще се разбере на пробите.

    АБСа има две връзки със останалата част от колата
    1. САN
    2. Още някаква сигналка по едно жило. Сега го ровя какво е.
    Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
    Към модераторите-А изтрийте го сега.
    Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

    Коментар


    • До: G 250GD

      CAN-а ме притеснява...ЕЦУ-то сигурно го инициализира и проверява...ако се изскубат датчиците ше даде грешка, ма па кво от тва. Гадното че трее и тоя блок (на АБС-а) да е вътре и да ти се мота из краката.

      Коментар


      • До: G 250GD

        Ако се наложи докато не го прецакам ще стои в колата с един датчик на кардана.Е ти схемата на тоя цирей.
        Прикачени файлове
        Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
        Към модераторите-А изтрийте го сега.
        Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

        Коментар


        • До: G 250GD

          То май датчиците не са толкоз важни...смисъл като даде грешка АБС не влия на работата на колата...на БМВ хората редовно си махат бушона на АБС за през зимата.

          Пробвал ли си ако откачиш компютъра на АБС дали умира колата?

          Иначе трее да се прихване комуникацията м/у ЕЦУ-то и АБС-а...ма ако напраиш такъв емулатор...начи си ебаси хакера...ше те поживи половината свят!!!

          Коментар


          • До: G 250GD

            Турям тука тая схема, да има.

            Много е нефелна ама това е. Онова другото е CAD разкроя.
            Прикачени файлове
            Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
            Към модераторите-А изтрийте го сега.
            Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

            Коментар


            • До: G 250GD

              Тая схема за кво е бе нашия!

              Коментар


              • До: G 250GD

                Лебеда бе колега. Стойката.
                Е т'ва.


                От тук: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=51208&page=3
                Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                Към модераторите-А изтрийте го сега.
                Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                Коментар


                • До: G 250GD

                  Ахаааа..кво става иначе....пали ли без АБС или не?

                  Коментар


                  • До: G 250GD

                    Колега,има ли някакво развитие по машината.

                    Коментар


                    • До: G 250GD

                      Има развитие. Ама бавно.
                      Подготвяме новия пациент.

                      Хаиде на баня.


                      Тука кал ли има?


                      Я една истинска сапунка.


                      И така.....готов за трансплантация.
                      Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                      Към модераторите-А изтрийте го сега.
                      Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                      Коментар


                      • До: G 250GD

                        Помпата няма да мине без комп.

                        Ето я снимана.


                        Това е задния кабел.


                        Това са кабелите само на помпата.
                        Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                        Към модераторите-А изтрийте го сега.
                        Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                        Коментар


                        • До: G 250GD

                          Вече се почна.

                          Пациентът постъпи в реанимацията.



                          Я! Нема ръжда...



                          Няма връщане назад.. Почна се...

                          Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                          Към модераторите-А изтрийте го сега.
                          Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                          Коментар


                          • До: G 250GD

                            На добър час, колега!!! Ще следя темата с огромен интерес!!!...
                            I want out !!!

                            Коментар


                            • До: G 250GD

                              Нямах време да пиша, че бях умрял за малко...

                              Първо се наложи преработка на кормилния прът. Това е само за да сложа новия комутатор и темпомата. Прави се втори канал за зегерка на стария прът на 12мм от първия и се сменя крайната част от тръбата със стойката за комутатора и ключа. Общата дължина на тръбата се намалява с 12 мм.


                              Гечко получава нови тампончета на мотора...



                              Това е доработка на педала на спирачката, ако предпочитате да запазите опцията, изключването от "Р"(паркинг) да става само при натиснат педал на спирачката.



                              Така изглежда жилото отвън.



                              Петите от 250GD стават перфектно на 250 турбо.





                              Мотора си отива на мястото. ....първи опит



                              Влезе....



                              Ама не....
                              Имаме проблем. Тоя картер не е за Г-класа. Трябва да се преработва.



                              Това е друга гледна точка ако някой си няма друг картер и ще преправя.



                              Аз имам оригинален картер от 250GD, който е 2 см по дълбок и има направено място за тоя болт. Става така:



                              Това е снимка от долу нагоре за неразбралите.



                              Появява се следващия проблем на неинформирания. Опашката на ръчката е 30мм шлици а на автомата 32мм. Опс.
                              Търси се подходящия фланец.



                              И накрая въпрос. За к'ъв чеп е сложено това и може ли без него.

                              Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                              Към модераторите-А изтрийте го сега.
                              Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                              Коментар


                              • До: G 250GD

                                Тва требе да е допълнителното укрепване на раздатката...принципно е готино нещо...ако имах бих си го сложил!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X