До: G 250GD
Аз 177коня мотор не съм имал. Там питах за колегата ivo_KLR . Той сложи мотора с ръчни скорости.
Не е само АБС а. Има и други неща които е махнал но не знам точно какви.
Аз си взех Ц-класа 250ТДИ 150коня защото мотора е същия като моя(блока) и всичко си идва на място (имам 250ГД). Ще ползвам даже старите лапи. Още не съм решил твърдо дали да го слагам с автоматика или да търся ръчка. Ако имаш цялата кола работеща, може да се сложи заедно с цялата електроника. АБСа и още няколко неща се изхвърлят но 3 компа остават. Може да отида на преработка на управлението на автоматика ама е повече работа а не съм сигуран кое е по-добре.
За ръчка за мене най-добре е 717.439 Гетрак ...
ПП Имаш 150коня мотор, за какво ти е да го сменяш?
Очаквай хиляди проблеми.
1. Лапи
2. Компютри
3. Радиатор за масло на мотора.
4. Радиатор на скорости.
5. Интеркулер
6. Максимална скорост.
Ако колата която си взел има датчици на сервото и за натоварване по колелата трябва да се търси много отворен (скъп) компютърджия диагностик да я подкара нормално.
Аз за момента съм застопорил проекта поради липса на време. Дори инсталацията не съм извадил от Ц-класата.
Като започна истинската част ще докладвам.
ПП Какви скорости имаш в Е-класата?
Аз 177коня мотор не съм имал. Там питах за колегата ivo_KLR . Той сложи мотора с ръчни скорости.
Не е само АБС а. Има и други неща които е махнал но не знам точно какви.
Аз си взех Ц-класа 250ТДИ 150коня защото мотора е същия като моя(блока) и всичко си идва на място (имам 250ГД). Ще ползвам даже старите лапи. Още не съм решил твърдо дали да го слагам с автоматика или да търся ръчка. Ако имаш цялата кола работеща, може да се сложи заедно с цялата електроника. АБСа и още няколко неща се изхвърлят но 3 компа остават. Може да отида на преработка на управлението на автоматика ама е повече работа а не съм сигуран кое е по-добре.
За ръчка за мене най-добре е 717.439 Гетрак ...
ПП Имаш 150коня мотор, за какво ти е да го сменяш?
Очаквай хиляди проблеми.
1. Лапи
2. Компютри
3. Радиатор за масло на мотора.
4. Радиатор на скорости.
5. Интеркулер
6. Максимална скорост.
Ако колата която си взел има датчици на сервото и за натоварване по колелата трябва да се търси много отворен (скъп) компютърджия диагностик да я подкара нормално.
Аз за момента съм застопорил проекта поради липса на време. Дори инсталацията не съм извадил от Ц-класата.
Като започна истинската част ще докладвам.
ПП Какви скорости имаш в Е-класата?
Коментар