Специално за Тедо, пускам един псевдо чертеж и няколко реални снимки на дюзата.
Като гледам износването на втулката е сериозно, ама не знам и колко си се теглил. Но щом въжето не е по средата на бронята винаги "засуква" джипа на една страна. Явно и при теб е така, макар и в по-малка степен; все пак си близо до центъра. Има ли нещо вярно в разсъжденията ми? Право ли те тегли или малко с десните врати напред?
Без блокажи си за никъде. :D
Без лебедка, хептен...
До сега още не ми се е случвало да се тегля право напред. Тъпите дървета никога не растът където трябва.
Когато въжето е на 30градуса в ляво, е трудно да се разбере дали колата тегли в ляво или в дясно и каква точно е причината. Обикноренно терена е толкова крив, че мястото на дюзата е най малкия проблем.
Не гледай износването на къде сочи. Дюзата се върти и не е ясно как и защо е застанала. Голямата следа е от дърпане на колеги. Мястото не даваше да застана по-право.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Вальо адмирации за проекта,следя темата и се оглеждам за жокери,понеже захванахме насаждането на 3 литровия от очиларка,ще махаме автомата и ръчна от спринтер на неговото място,че молбата ми е да удряш едно рамо по някое време,и да опиташ местните бири,стига с тая Каменница
Прикачени файлове
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Само не рзваляйте по никакъв повод оригиналната ел. инсталация на Гелендията. Пазете имобилайзера и ключовете. Автомата сложен на Г-класа ства само за асвалт. Не го слагайте. Скоростите от Спринтер са по-доброто решение.
Каквото мога ще помагам.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Имам ядове с маховика.
Първия който сложих беше от стария мотор 84 коня 150 нютона.
На първото сериозно даване на газ (още не съм чипосал мотора) замириса на кибапчета.
Свалих го, престъргах го и сложих притискател и феродо от 270 ЦДИ.
Появи се странен шум в скоростите подобен на тракането на отверка опряна на въртящо се зъбно колело. Феродото е за двумасов маховик. Моя стана доста олекотен. Притискателя и диска ги взех втора употреба за проба. Не ми се дават 6-700лв. за един експеримент. Не мога да сложа комплект от бус 310 защото е за кутия с къса ос. Мойта е с дълга ос.
При натискане на съединителя шума спира.
Давайте акъл, че вече 4 пъти свалям и качвам скорости.
Кутията беше първия заподозран, макар, че преди смяната на съединителя се държеше като нова. Основно ревизирана под вещото ръководство на Стоян, със нови лагери и регулирана както пише в дебелите книги.
Е ако нямаш пружини на феродото и маховика не е денферен, кутията ше трака...тва е неизбежно и нормално за всяка бегачка с правен съединител...т.е. немаш грижи.
Вальо,при моя кемпер е същата работа.И аз мислех че са скорости,ама..тц! Същия звук(на отверка подпряна в зъбно колело),но след смяна на лагер на първичния вал на скоростите,същата работа.И се проявява най-вече когато го натоваря на по-висока предавка с ниска скорост.Като си влезне в обороти,изчезва.
Без демфер на феродов диск или на маховик, на празен ход се чува дрънкане на зъбни колела на скоростите, което не е никъв проблем...ше кара сто години. Ако тропа под товар, това е проблем....
Честа грешка при игра/смяна на скорости и маховици е, повечето 'майстори' незнаят за съществуването на опороен лагер в маховика на който 'почива' опашката на скоростите. Примери и истории безбройни! Това води до късане на притискателя и т.н.
Има и на мерцедес при демпферните махоеици. Иначе стои в коляновия вал.
Тука ми е проблема сега.
Никой не може да даде номер на демпферен феродов диск 240мм. Примерно от бус 310. Или каквото и да било с плътен маховик , дизел, повече от 150 коня на подходящия размер-240мм.
Ще има преработки.
Това е.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар