Обява

Свий
Няма добавени обяви.

G 250GD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: G 250GD

    Тенкю за което.

    Коментар


    • От: G 250GD

      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
      Специално за Тедо, пускам един псевдо чертеж и няколко реални снимки на дюзата.
      Като гледам износването на втулката е сериозно, ама не знам и колко си се теглил. Но щом въжето не е по средата на бронята винаги "засуква" джипа на една страна. Явно и при теб е така, макар и в по-малка степен; все пак си близо до центъра. Има ли нещо вярно в разсъжденията ми? Право ли те тегли или малко с десните врати напред?
      Без блокажи си за никъде. :D
      Без лебедка, хептен...

      0887 731062 - Цецо

      Коментар


      • От: G 250GD

        До сега още не ми се е случвало да се тегля право напред. Тъпите дървета никога не растът където трябва.
        Когато въжето е на 30градуса в ляво, е трудно да се разбере дали колата тегли в ляво или в дясно и каква точно е причината. Обикноренно терена е толкова крив, че мястото на дюзата е най малкия проблем.
        Не гледай износването на къде сочи. Дюзата се върти и не е ясно как и защо е застанала. Голямата следа е от дърпане на колеги. Мястото не даваше да застана по-право.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • От: G 250GD

          Вальо адмирации за проекта,следя темата и се оглеждам за жокери,понеже захванахме насаждането на 3 литровия от очиларка,ще махаме автомата и ръчна от спринтер на неговото място,че молбата ми е да удряш едно рамо по някое време,и да опиташ местните бири,стига с тая Каменница
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ABCD0005.jpg
Прегледи:1
Размер:93.7 КБ
ID:5283389
          Прикачени файлове
          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

          Коментар


          • От: G 250GD

            Само не рзваляйте по никакъв повод оригиналната ел. инсталация на Гелендията. Пазете имобилайзера и ключовете. Автомата сложен на Г-класа ства само за асвалт. Не го слагайте. Скоростите от Спринтер са по-доброто решение.
            Каквото мога ще помагам.
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • От: G 250GD

              Заслужава си успех

              Коментар


              • От: G 250GD

                Имам ядове с маховика.
                Първия който сложих беше от стария мотор 84 коня 150 нютона.
                На първото сериозно даване на газ (още не съм чипосал мотора) замириса на кибапчета.
                Свалих го, престъргах го и сложих притискател и феродо от 270 ЦДИ.
                Появи се странен шум в скоростите подобен на тракането на отверка опряна на въртящо се зъбно колело. Феродото е за двумасов маховик. Моя стана доста олекотен. Притискателя и диска ги взех втора употреба за проба. Не ми се дават 6-700лв. за един експеримент. Не мога да сложа комплект от бус 310 защото е за кутия с къса ос. Мойта е с дълга ос.
                При натискане на съединителя шума спира.
                Давайте акъл, че вече 4 пъти свалям и качвам скорости.

                Кутията беше първия заподозран, макар, че преди смяната на съединителя се държеше като нова. Основно ревизирана под вещото ръководство на Стоян, със нови лагери и регулирана както пише в дебелите книги.
                Последно редактирано от drukman; 05-07-11, 23:10.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • От: G 250GD

                  Е ако нямаш пружини на феродото и маховика не е денферен, кутията ше трака...тва е неизбежно и нормално за всяка бегачка с правен съединител...т.е. немаш грижи.
                  Последно редактирано от Andrei; 06-07-11, 10:26.

                  Коментар


                  • От: G 250GD

                    Напълно съгласен съм. Демпфер или скоро скоростите са бегали.

                    Коментар


                    • От: G 250GD

                      Вальо,при моя кемпер е същата работа.И аз мислех че са скорости,ама..тц! Същия звук(на отверка подпряна в зъбно колело),но след смяна на лагер на първичния вал на скоростите,същата работа.И се проявява най-вече когато го натоваря на по-висока предавка с ниска скорост.Като си влезне в обороти,изчезва.
                      088пет722пет99
                      http://www.hydropompi.com/

                      Коментар


                      • От: G 250GD

                        Без демфер на феродов диск или на маховик, на празен ход се чува дрънкане на зъбни колела на скоростите, което не е никъв проблем...ше кара сто години. Ако тропа под товар, това е проблем....

                        Честа грешка при игра/смяна на скорости и маховици е, повечето 'майстори' незнаят за съществуването на опороен лагер в маховика на който 'почива' опашката на скоростите. Примери и истории безбройни! Това води до късане на притискателя и т.н.

                        Коментар


                        • От: G 250GD

                          Кво стана със скоростите,Вальо!

                          Коментар


                          • От: G 250GD

                            В маховика лагер ???
                            Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                            Grand 3.1TD
                            0898 620 306 Стоян

                            Коментар


                            • От: G 250GD

                              Поне при БМВ има...

                              Коментар


                              • От: G 250GD

                                Има и на мерцедес при демпферните махоеици. Иначе стои в коляновия вал.
                                Тука ми е проблема сега.
                                Никой не може да даде номер на демпферен феродов диск 240мм. Примерно от бус 310. Или каквото и да било с плътен маховик , дизел, повече от 150 коня на подходящия размер-240мм.
                                Ще има преработки.
                                Това е.
                                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                                Вальо. О888 557Ч7Ч
                                Silverado 1.3 i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X