Г класата е сериозен автомобил, това че имам вранглер незначи че трябва да отричам всичко друго
освен това, да се поддържа европейска кола в европа е много по - лесно. другото е че тези коли са създадени за типа състезания и терени, които ги има тук. с тях няма да се нага да се правят разни странни комбинации между подготовка за рок кролинг и шосеен тунинг, каквито правим с вранглера.
проблема е цената. вранглера може за около 30000$ да се подготви използвайки най - доброто на пазара, а за 100000$ се купува готова кола. тези коли от сайта струват можеби двойно или тройно тези пари, не че ще си купувам от американските но разликата е огромна и според мен неоправдана. комплект пружини за вранглер може да се намерят под 400$, а тези за Г класите излизат около 1000 евро тук.
но както и да е, трябва да се следят тенденциите
има ли други освен ORC които подготвят мерцедеси за офроуд състезания
освен това, да се поддържа европейска кола в европа е много по - лесно. другото е че тези коли са създадени за типа състезания и терени, които ги има тук. с тях няма да се нага да се правят разни странни комбинации между подготовка за рок кролинг и шосеен тунинг, каквито правим с вранглера.
проблема е цената. вранглера може за около 30000$ да се подготви използвайки най - доброто на пазара, а за 100000$ се купува готова кола. тези коли от сайта струват можеби двойно или тройно тези пари, не че ще си купувам от американските но разликата е огромна и според мен неоправдана. комплект пружини за вранглер може да се намерят под 400$, а тези за Г класите излизат около 1000 евро тук.
но както и да е, трябва да се следят тенденциите
има ли други освен ORC които подготвят мерцедеси за офроуд състезания

Коментар