Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на G-class в България

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Г класата е сериозен автомобил, това че имам вранглер незначи че трябва да отричам всичко друго

    освен това, да се поддържа европейска кола в европа е много по - лесно. другото е че тези коли са създадени за типа състезания и терени, които ги има тук. с тях няма да се нага да се правят разни странни комбинации между подготовка за рок кролинг и шосеен тунинг, каквито правим с вранглера.

    проблема е цената. вранглера може за около 30000$ да се подготви използвайки най - доброто на пазара, а за 100000$ се купува готова кола. тези коли от сайта струват можеби двойно или тройно тези пари, не че ще си купувам от американските но разликата е огромна и според мен неоправдана. комплект пружини за вранглер може да се намерят под 400$, а тези за Г класите излизат около 1000 евро тук.

    но както и да е, трябва да се следят тенденциите

    има ли други освен ORC които подготвят мерцедеси за офроуд състезания
    drive alive

    Коментар


    • #62
      пружините излизат около 1000 лв ама на теб за какво ти е готов автомобил вземай една Г класа и почвай ако го пращаш в няква фирма да го прави или да го купиш готов от нея винаги ще е скъпо , мисла че с не много голяма сума може да се постигне много на тази база

      Коментар


      • #63
        Унимог от Брабус е към 170 000 долара. Геленда трябва да е по-малко.

        Коментар


        • #64
          Поинтересувах се относно данните на най-мощната G -63 G V12 BITURBO на BRABUS.449W/610PS при 5300 оборота ,разход 17,1/52,1/27,6/100 според AUTOBILD.Ускорение 4,7с до 100/за сравнение дават ,че PORSCHE CARERA 4s ускорява за 4,8с/Скоростта е електронно ограничена на 240.Сега се чудя при този разход на гориво ,дали да дам исканите за нея 345 680 evro.
          Дори при една и съща кола ,между тунинг майсторите има конкуренция.Г 55 на AMG е само "стандартните" 476коня ,5,6с до100 ,210 ограничена ,среден разход 22,7 , цена 109 968е
          B+

          Коментар


          • #65
            вземи голямата
            drive alive

            Коментар


            • #66
              Точно така, и ако не ти се свиди дай едно кръгче
              Не мисля че тия работи остават в термина "тунинг". По-скоро може да се помисли за "стандартизация". Демек обявяват рамите на разни геленди и унимогове за стандартен съществуващ детайл и правят някакви коли. А имената вероятно ги запазват за улеснение на сертификацията, че май тия шамари се оказват по-скъпи от направянето на новото камионче((( Да врат в пъкъла дано гнусните чиновници.

              Коментар


              • #67
                името остава и за реклама, все пак в нормалните състезания мерцедес дава някакви пари на състезателите кото станат шампиони
                drive alive

                Коментар


                • #68
                  този Г 600-700 коня може и да става за магистралата и за някви черни пътища но за това което говорим е далеч, според мен това е направено в ограничени бройки за хора които не знаят какво да праят с парите си щото ако искам да карам бързо по магистралата ще е С класа , офф - Г къса , а тази е дълга че дори модела на АМГ 55 Л
                  е и по дълъгот дългата база с доста

                  Коментар


                  • #69
                    всички дълги Г класи са еднакво дълги

                    иначе трофи тръковете са по над 1000 к.с. и тежат на полувината на Г то. с конските сили има една приказка, колкото повече толкова повече
                    drive alive

                    Коментар


                    • #70
                      за АМГ говоря колкото повече коне по добре само да не са изцедени като на Ф1 че ще седи на едно место джипката
                      ето най-дългата

                      Коментар


                      • #71
                        ъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъ, много дълго
                        drive alive

                        Коментар


                        • #72
                          е той си е правеняк така или иначе ама в другата тема дето викаш баровски офф тва е най точното определение май че като гледам и как се силат по магистралата с над 200 лошо ми става

                          Коментар


                          • #73
                            Янчо моля те ,не забравяй какво обеща,на молбата на В.Петров ,да постнеш снимки на G-тo .От много сбирки на CRAZY JOB и пиене на безалкохолно не ви остава време май ,а на нас ни изтекоха лигите.Не смеем да си изключим компа да не пропуснем.


                            PS Всичко си обяснил подробно за Г-то, за което аз лично благодаря, тъй като ми е интересно,обаче, интересно ми е с какво масло го караш този 3.6 AMG.
                            B+

                            Коментар


                            • #74
                              и аз да се похвала

                              http://www.offroad-bulgaria.com/albu...hp?pic_id=1601

                              Коментар


                              • #75
                                Първоначално публикуван от Kaishin
                                Това с новите 15"джанти ли е ?
                                B+

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X