Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мерцедес за освежаване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Мерцедес за освежаване

    Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
    Е поне един от най-добрите мапери (туниг-гуру, писач на софтуер) е Тони Келеша от Варна. Ако има некви ядове, мисля че, човека ще е от полза.
    И въпреки, че е от Варна компютъра на оранжевото Г май се прави другаде.

    drukman
    Въпросният мапер пише в доста форуми ( tuning.bg/forum , audibg.com и тн) най-често под името "kelesha", можеш да се свържеш с него чрез ЛС и тн
    Сервизът му е под комина.

    Коментар


    • До: Мерцедес за освежаване

      Експеримента с онова "другаде" е неуспешен. Първия проблем с рязането на оборотите при 4000об/м бе решен от Митко (цирковата площадка).Сега се "цепи" на фабричния прекъсвач. С работещ компресор обаче няма стабилни ниски, както и сякаш беднее на високи обороти. Не знам със сигъурност дали може да се работи по софтуера на моя компютър. Де е Келеша?
      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

      Коментар


      • До: Мерцедес за освежаване

        Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
        Де е Келеша?
        В бр. 11 от 2008г на списание Maxi Tuning пишат, че номера му е 0888 635359 - Тони, сервизът му се намира на ул.Мургаш 4 (това е над КАТ пресечката за Рено ( като свиеш от главната към Рено караш към 200м и после вдясно навътре още 100м и има 3 сервиза (единият е електрически) , TST-RACING е техния)). ЗА TDI знам, че е един от най-добрите в България инак прави и бензинови (Subaru Impreza , Mitsubishi Evo и тн) за Мерцедес не мога да кажа нищо.

        Коментар


        • До: Мерцедес за освежаване

          Че аз баш при него съм ходил, ама откъде да знам, че е Келеша. Каза ще видим...
          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

          Коментар


          • До: Мерцедес за освежаване

            здр. Пламене от каде порачи калниците прати ми смс 0888424086 и цената мерси предварително

            Коментар


            • До: Мерцедес за освежаване

              И аз имам въпрос. Каква максимална скорост гоните на това самолетче....ако не е тайна естествено?
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • До: Мерцедес за освежаване

                Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                И аз имам въпрос. Каква максимална скорост гоните на това самолетче....ако не е тайна естествено?
                По-скоро висока средна. Сега с големите колелета върви със 150, а гумите са с лимит 160. Искам да си го донастроя прецизно, сега в това състояние върви по-добре от старото (червеното) със 104 мотора 3,2 24V.
                Ако вземе нещо много да се засилва ще го спъна с климатик.
                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                Коментар


                • От: До: Мерцедес за освежаване

                  Един зор ме налегна свързан с шайбите на коляновия вал и тази на компресира. Трябва да ги направя със сходни диаметри. Причината е, че на ниски обороти компресора дава високо нандналягане(+1/1000).
                  ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                  Коментар


                  • От: До: Мерцедес за освежаване

                    Ще загубиш налягане и дебит на високи обороти когато клапите са отворени. също и на средни при газ до дупка. Помислете за разтоварване. Може регулируемо. Не е сложно.
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • От: До: Мерцедес за освежаване

                      Разтоварва се с механичен клапан. В системата няма повече от 0,5-0,7 бара, но проблема е, че се достигат на ниски обороти и при повишаването на оборотите налягането се увеличава (разтоварваме го) много. Ако намалим оборотите на компресора той просто ще си надува пак, няма да е суперсилен при 1000об/1бар, както си може сега. При компресирането се генерира доста горещ въздух, което пречи на кпд-то(охлаждаме го). Освен това не знам колко му е даяна на този компресор(от-към обороти).
                      Правим една системка за разтоварване на дросела при ниски обороти, когато е затворен става като тапа, а компресора си надува.
                      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                      Коментар


                      • От: До: Мерцедес за освежаване

                        Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                        ........Правим една системка за разтоварване на дросела при ниски обороти, когато е затворен става като тапа, а компресора си надува.
                        А какво става когато на същите обороти изведнъж дадеш газ до дупка? Аз знам, че компресор се мери когато има нужда от него т.е. на отворена клапа. Кога затвориш го разтоварваш, че тогава не трябва..
                        Може и да греша за колите но на машините е така.
                        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                        Вальо. О888 557Ч7Ч
                        Silverado 1.3 i

                        Коментар


                        • От: До: Мерцедес за освежаване

                          Разтоварването действа пори претоварване т.е. целта е да се поддържа еднакво налягане на системата при всички режими. Даваш газ рязко и клапана се позатваря, а към мотора постъпва налягане. Това е механичен компресор, не турбо. На този работата му е функция на оборотите на мотора.
                          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                          Коментар


                          • От: До: Мерцедес за освежаване

                            Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                            .... На този работата му е функция на оборотите на мотора.
                            Точно де. Със и без газ на 3000об/мин. все едно и също количество дава.Това имах предвид.
                            При турбото е друго. Там на едни и същи обороти се влияе силно от подадената газ.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • От: До: Мерцедес за освежаване

                              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                              Точно де. Със и без газ на 3000об/мин. все едно и също количество дава.Това имах предвид.
                              При турбото е друго. Там на едни и същи обороти се влияе силно от подадената газ.
                              Аз ли криво обяснявам...
                              дава въздух, ама дава много, много повече отколкото мотора може и да си помисли да поеме. Като му намалим шайбата пак ще дава много, но от голямата дупка ф70 дето разтоварвам излишното налягане ще минава по-малко. При рязко подаване на газ при 4000об/мин става знаеш ли какво? Клапана остава все още отворен и леко мръдва, а на уреда отчита минусов пик от около 0,05 от бара. Страхотия е компрерсора, без клапан дава пик от 2,5 бара на 2500об/мин и издумка всичко...
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар


                              • От: До: Мерцедес за освежаване

                                Вече имаме работеща концепция с 2,2 16 клапанов мотор (фабрично нов) със спортни валове Шрик и компресор Руут, водноохладен интеркулер от 400цди и спирачна помпа от е500.
                                общият изглед на палавника...

                                компресор и интеркулер...

                                радиаторче с помпичка и вентилаторче

                                спирачна помпа


                                Алуминиевите въздуховоди са временни.
                                Интересното в решението е, че мотора може да работи и при изключен компресор, като за целта един клапан се отваря и осигурява директен приток на въздух от филтъра към дросела.
                                Компресора е регулиран да работи от 0,5-07 бара, кутията е механична 6-степенна от 320цлк, мостовете са 44/9. Оригиналните на автомобила 37/7, след като се усилят, ще бъдат монтирани за по-голям екшън-сатисфекшън
                                След тестове по състезателното трасе от тази година, автомобилчето показа възможност да върви на бързи 4х4 безгрижно. На бавните пълни на 6-та 6400об(прекъсвач) при 108км/ч.
                                След намеса на Digital tuning очаквам мотора да достигне капацитета си от около 240кс.
                                Последно редактирано от ПЛАМЕН ТЕНЕВ; 10-07-10, 22:27.
                                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X