Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

    Сигурно някой ме е проклел, винаги като се кача да карам чужд джип, нещо става!
    Ама аз не съм виновен!!!

    Коментар


    • #77
      До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

      Ти пък,Мише.Аз си троша и мойта...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #78
        До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

        Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
        Сигурно някой ме е проклел, винаги като се кача да карам чужд джип, нещо става!
        Ама аз не съм виновен!!!
        Да ти дам едно кръгче с моя а?
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #79
          До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

          Йори, последният който ми даде джипа си остана без решетка, чисто нов радиатор(тотален брак, непоправим, има посредата на питата дупка, около ф300!!!) и бензинова помпа!!!
          Не съм ли добър, а?
          Ако нещо те е ядосала машината ти, дай ми я за 1/2 час!
          Ти какво ще ми кажеш за съединителя???

          Коментар


          • #80
            До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

            Вече се сдобихме и със скоростна кутия - 6 степенна!!!
            Остава само маховик и съединител, които реших да се обикновенни, пак голям маховик и съединител 240мм, от бус Спринтер!!!

            Коментар


            • #81
              До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

              Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
              Вече се сдобихме и със скоростна кутия - 6 степенна!!!
              Остава само маховик и съединител, които реших да се обикновенни, пак голям маховик и съединител 240мм, от бус Спринтер!!!
              Иде ми се струва голямо черпене. Оттук насетне ти даваме 2, максимум 3 седмици и те чакаме за изрудии
              RB Patrol Team

              Коментар


              • #82
                До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                Цифрата е верна - 2 до 3 максимум, ама мерната единица е сбъркана - не е седмици, а месеци!

                Коментар


                • #83
                  До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                  Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
                  Цифрата е верна - 2 до 3 максимум, ама мерната единица е сбъркана - не е седмици, а месеци!

                  Ехеее - ти да не правиш цяла нова кола ве 3 месеца е много време - я се разбързай, че за толкова ми ти дни, що чужди джипки ще изполомиш
                  RB Patrol Team

                  Коментар


                  • #84
                    До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                    Нов джип, не нова кола - те това правя!!!
                    ............"ХУБАВИТЕ НЕЩА СТАВАТ БАВНО!"

                    Коментар


                    • #85
                      До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                      Намирането на обикновен маховик за Спинтер се оказа цяло приключение!!!
                      Почвам да се замислям да търся скорости от Г-класа, 5 степенни с обикновен маховик и усилен съединител ( 228 ) от бус 310-ка.

                      Коментар


                      • #86
                        До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                        нали купи 6 степенната? няма ли съединител при теслата

                        Коментар


                        • #87
                          До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                          Абе има, ама след двумесечно денонощно мислене реших друго - слагам 5 степенна Г-класова кутия, с ляв стартер, голям обикновен маховик от бус 310-ка и усилен съединител 228-10, демек с едрите шлици!!!
                          6-степенната ще я продавам, даже вече има и кандидати!
                          Дано скоро това приключение свърши, че накрая ще полудея!!!

                          Коментар


                          • #88
                            До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                            А и нещо друго - обикновенните маховици имат една такава разлика:
                            1. На кола 124-ка, 300 чист дизел и 250 турбо дизел, с ръчки, най-външната част на маховика, откъм феродовият диск е с дебелина около 3мм(грубо).
                            2. На бус, същото място е около 12мм, демек около 4-ри пъти повече!!!
                            Всичко останало е едно и също и на двата маховика става усиленият 228-10 съединител от бус-а.
                            Та след кратко мислене на място, реших да взема бусовият маховик, демек по-дебелият и тежкият, защото(така си мисля аз):
                            1. По-дебелият(тежкият) маховик, ще има по-голяма инерция, при достигане на някакви обороти и при промяна на оборотите, тази инерция, малко или много ще помага на мотора. Може би, от друга страна, малко ще затрудни двигателя, при самият старт, защото по-лекият маховик, би се развъртял по-лесно, но все пак имам достатъчно мощност и на практика, мисля че няма да го усетя!
                            2. По-голямата маса(материал) на маховика, би охладила съединителя, при евентуално загряване, в екстрем или друго по-голямо натоварване, от нормалното.
                            Те това са двете основни причини, поради които взех по-дебелият(тежкият) маховик!
                            Ако разсъжденията ми са грешни и някой ме поправи, ще му бъда много благодарен!!!
                            Или с други думи - глупост ли направих или взех правилното решение???

                            Коментар


                            • #89
                              До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                              Аз сьм с бусов сьединител и не сьм имал никакви проблеми,да сложиш двумасов на джипа е пьлна глупост,втора употреба маховик е кьм 400 лв.Слагай бусовия и не му мисли

                              Коментар


                              • #90
                                До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                                Смених концепцията в движение. Отказах се от 6 степенната кутия, и сега търся 5 степенна от Г-класа, с ляв стартер и едри шлици.
                                Тя ще бъде монтирана с обикновен бусов(от 310-ка) маховик и усилен съединител 228-10. Това е към днешна дата, пък да видим до кога!!!
                                Приключението продължава с пълна сила, а резултата.............ще видим!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X