Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

    Така де, аз мисля отдолу да заваря второ ухо, доблиращо оригиналното и ще постигна същият ефект!
    Ама като че ли твоят вариант е по-хубав!
    Тази надставка, която си я направил заварена ли е или е разглобяема?
    Може ли да направиш някоя друга снимка, отблизо, за да го погледна?!

    Коментар


    • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

      Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
      Така де, аз мисля отдолу да заваря второ ухо, доблиращо оригиналното и ще постигна същият ефект!
      Ама като че ли твоят вариант е по-хубав!
      Тази надставка, която си я направил заварена ли е или е разглобяема?
      Може ли да направиш някоя друга снимка, отблизо, за да го погледна?!
      Мишо аз в момента правя нещо подобно, но за съжаление снимките са актуални за ЛР Дифендър. Там се използват същите дупки и на тяхно място се монтират нови уши или кулички за захват на амортисьора. Ето една илюстрация, би могло да се мисли нещо подобно.

      Новият амортисьор е със значително по-дълъг ход, и това налага захващането да е по друг начин, но чрез използване на фабричните дупки на старото захващане.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

        За подобряване на артикулацията обаче не винаги е достатъчно да се подберат подходящите пружини и амове. Налагат се подмяна на носачите, щанги , кардани . Хубаво е преди да слагате по-големи амове да прецените дали ще могат да "работят" без подмяна на нещо от гореизброените детайли. В противен случай и по-късички биха ви свършили същата работа.

        Коментар


        • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

          Викторе в нашия случей гоним заводски ход - поне. Иначе няма ход надолу. Мишо в най-горната част на стеблото преди захващането го отрязах заварих на аргон 6 см аналогичен матерял и отгоре съм го направил на унибали, но не пречи да си завариш оригиналните втулки с тампоните, като държиш амортисьора по време на заварката охладен няма проблеми. На аргона стана супер здраво късах болтове веднъж когато бях с двойните , но амортисьора не мръдна

          Коментар


          • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

            Малко ме бяхте позабравили, но тя работата си върви!
            Както писах вече, двигателя със скоростите е качен, както и всички агрегати около него! Всичко работи, даже вече го и покарах малко - 3 метра напред и 3 метра назад! Усеща се новата мощност, под капака!
            Бяха изработени и монтирани нови стабилизиращи щанги от кръгъл неръждаем безшевен профил с диаметър 36мм и дебелина на стената 12мм(оригиналните са от черни тръби 30ммх8мм), като ушите за тампоните бяха допълнително усилени от неръждаема 3мм.-ова шина, с което мисля щангите станаха вечни!
            На кормилните щанги бяха преработени накрайниците - направихме ги сменияеми и ги заменихме с възможно най-дебелите(резбата им е 22мм.).
            Цялата предница е качена и пасната.
            Беше купена електрическа перка SPAL с диаметър 40см. и дебит 2200м3/ч, възможно най-яката, която ще се управлява от датчик и ще има и принудително включване, това беше по предложение на моят приятел Йори, за което му дължа една черпня.
            Оригиналното виско, беше изхвърлено. Ако все пак има проблем с охлаждането на двигателя е направена подготовка за монтаж на втори воден радиатор, пред големият, който всъщност вече дори е изработен и само при най-малкото съмнение, ще бъде монтиран веднага!
            Пластмасовите странични врати бяха свалени и бяха върнати обратно железните, за сметка на сигурността, удобството и естетиката!
            В общи линии от тук нататък остава китосване и боядисване!
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от MDRAZHEV; 27-01-08, 17:39.

            Коментар


            • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

              Айде ве Мишо. Ти стана пословичен с това Г. Имаш един месец още, барем се справите с едно боядисване После почва голямото ръчкане
              RB Patrol Team

              Коментар


              • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                Хубавите неща стават бавно!
                Вярвай ми, че аз правя всичко възможно, за да стане по-бързо джипа ми.
                Наближава краят, вижда се светлинката в края на тунела!

                Коментар


                • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                  Може ли едно питане???
                  Това усилване на предния мост чрез заварки на ръкавите сигурен ли си че не е изкривило моста? Защото при това рязко (точково) нагряване и рязко изтиване задължително материала около заварката се свива и резултата е усукване на целия детайл!
                  Дано да не съм прав, но винаги след заваряване детайла се измята и е нужна допълнителна обработка!
                  Път е мястото, през което възнамерявам да премина!
                  0884837709
                  0878383528

                  Коментар


                  • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                    Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
                    Хубавите неща стават бавно!
                    Вярвай ми, че аз правя всичко възможно, за да стане по-бързо джипа ми.
                    Наближава краят, вижда се светлинката в края на тунела!
                    Това е добра новина, до един месец май ще си напълно готов

                    Коментар


                    • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                      Първоначално публикуван от ves1 Преглед на мнение
                      Може ли едно питане???
                      Това усилване на предния мост чрез заварки на ръкавите сигурен ли си че не е изкривило моста? Защото при това рязко (точково) нагряване и рязко изтиване задължително материала около заварката се свива и резултата е усукване на целия детайл!
                      Дано да не съм прав, но винаги след заваряване детайла се измята и е нужна допълнителна обработка!
                      Вярвай ми, не е!
                      Правил го е най-добрият заварчик в България!
                      А всъщност, този начин на усилване е негово дело и като конструкция става въпрос, което до момента е изпробвано от Миро от Клисура, Семко Семков, а доколкото знам и Пламен от Варна вече го има!
                      Миро сменяше по 2-3 моста в годината преди, а сега, откакто го има, все още не е успял да го изкриви, цяла година!

                      Коментар


                      • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                        Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                        Това е добра новина, до един месец май ще си напълно готов
                        Май, май, ама сме Януари!
                        Да речем до краят на Март ще е готов!

                        Коментар


                        • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                          Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
                          Май, май, ама сме Януари!
                          Да речем до краят на Март ще е готов!
                          Къв край на къв март ве Ебати боята... няма да го боядисвате с четка за рисуване, та да трябва 2 месеца...На 1-ви март да си в Троян, иначе наказания
                          RB Patrol Team

                          Коментар


                          • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                            Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
                            Вярвай ми, не е!
                            Правил го е най-добрият заварчик в България!
                            А всъщност, този начин на усилване е негово дело и като конструкция става въпрос, което до момента е изпробвано от Миро от Клисура, Семко Семков, а доколкото знам и Пламен от Варна вече го има!
                            Миро сменяше по 2-3 моста в годината преди, а сега, откакто го има, все още не е успял да го изкриви, цяла година!

                            добре е да се знае това че аз си мислех да си подсиля моя преден но ме хваща старх..
                            да кажем че се точкова малко по малко с доста интервал между точковане няма ли да стане?
                            какви са последиците ако не се направи добре?
                            само на полуските ли се отразява ако се деформира?
                            поздрави

                            Коментар


                            • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                              браво Мише, много добре става, вижда му се вече края.
                              Това усилване на предния мост чрез заварки на ръкавите сигурен ли си че не е изкривило моста? Защото при това рязко (точково) нагряване и рязко изтиване задължително материала около заварката се свива и резултата е усукване на целия детайл!
                              това усилване е правено на толкова много мостове, досега никой не е изревал. много от туниХ фирмите продават готови заготовки, направо заваряваш. стената на ръкава е достатъчно дебела, плюс че е кръгъл и това прави изметването пренебрежимо малко.
                              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                              Коментар


                              • До: Г-КЛАСАТА НА МИШО ДРАЖЕВ - ТУНИНГ!

                                Мише, гледам Краси се е разбързал, откакто ми е почнала сесията, тя започна миналата седмица, има доста напредък!!!
                                Познай защо бърза така
                                Mercedes G-Wagen - It's not a JEEP... You wouldn't understand...

                                [img]http://www.danasoft.com/sig/.jpg[/img]!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X