Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов живот за Диско 300tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от Warrer Преглед на мнение
    На първо време турбина от 320CDI GT2359V,утре мисля да я сложа,ще се управлява по същия начин както GT20 на оригиналния двигател,пък да видим.
    За тази турбна съм чувал,че вади повече коне за сметка на въртящ момент, изглежда добър избор. Слагат я и в Ц30 АМГ с ом605 мотор.
    Актуатора е за вакум и с обърната вилка да бачка на налягане ли?
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

    Коментар


    • Тая турбина я слагат в европейските Крузери 100 с фейслифта. Там обаче VNT-то е с много по-високи лопатки - 9.5мм срещу 6-7мм в мерцедес и БМВ (М57) моторите. В крузера помпа 4.2 литра.
      Доста старо, мисля второ поколение VNT система. Пак в крузера, е до около 0.9 бара, преработва се да работи добре на 1.5 бара.
      За мерцедес и БМВ вариантите геометрии и перки има бол, за крузерските е тотал щета. Преди 2 седмици обикалях всички по-големи турбо сервизи в София с една такава (:

      Коментар


      • Не каза какво му беше на мотора ? Или пан не съм видял.

        Коментар


        • Трета риза сцепена!Турбинката днес поработи 1 час и умря,не можа да изтрае да започна с настройките.За сега оставам с оригиналната.
          Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

          Коментар


          • Открийте разликите!
            Прикачени файлове
            Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

            Коментар


            • След леката пренастройка на помпата нещата се случиха,доволен съм, няма нужда от геометрия,надува си много добре даже от 1700 оборота.По незнайна за мен причина когато зацепя помпата според указанията ,пуши бяло и не работи както трябва, в момента е на 3градуса ПГМТ и работи перфектно,дори се изкушавам да я мръдна още.За сега ще си го карам така,толкова леко и плавно върви,сякаш карам лека кола.Обявявам проекта за завършен!!!
              THE END!
              Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

              Коментар


              • Едно леко видео, да чуем звука поне.

                Коментар


                • Звука не е интересен,този двигател е изключително тих дори без генерация.В момента е с две приходни гърнета, голямото е от Спринтер, малкото не знам от какво е но,като цяло колата е доста по тиха от оригиналното.Интересно е да се усети с каква лекота върви,как ускорява и как развъртя двигателя,ама освен на живо не знам как.
                  Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                  Коментар


                  • https://youtu.be/oFLQvP7DIt4
                    Така ускорява без да му вадя душата.
                    https://youtu.be/ul4qgwmhwoY
                    А тук се вижда на пета как надува.
                    Всичко е чудесно и няма грам пушек!😊😊😊
                    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                    Коментар


                    • За 15 сек ще хване ли стотака?
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • 12 ако карам.без да снимам,а по GPS при 100 ма километража се движа със 106,заради големите гуми има разлика
                        Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                        Коментар


                        • Харесва ми!
                          Даже малко ти завиждам, днес е прошка и се надявам да ми простиш.
                          Но чувството на удовлетвореност ми е познато.
                          Поздравления за целия ти труд, ентусиазъм и упорство.
                          На добър път.

                          Коментар


                          • Днес купих кутия и раздатка от td5,много ми се иска да намаля до минимум луфта в средния диф с идеята да се махне това гадно лашкане на малките скорости.За сега безуспешно търся пластмасовите шайби за дифа,предполагам че главно луфта идва от там.На моята раздатка смених кръстачката и сложих нови бронзови шайбички на малките зъбчатки ама ефект нула.Някой ако случайно има за продаване да помогне или идея от какъв материал да ги изработя.Иначе двигателя се държи перфектно вече почти 15000 км.
                            Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                            Коментар


                            • Луфт имат и трите ти дифа, та мисля че се хабиш напразно.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • Прегледай си капачките и на четирите полуоски. Обикновенно лашкането идва от там и много лъже, че луфта е в дифовете.
                                Георги Танев (0+)
                                Land Rover Discovery 1 300 TDi
                                Land Rover Club Bulgaria
                                0887 930 238, 0878 797 768

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X