Отдавна не съм писал във форума и днес ми дойде вдъхновение да споделя какво съм направил по моето Диско.Първия ми контакт с Дискавъри 300tdi беше през далечната 2010г.беше англичанка в ужасно състояние,всичко хлопаше и тракаше,ама не спираше,не вървеше ама и не гореше много обаче не спираше и никъде не ме предаде.Завещах го на баща ми който го търкаляше до преди две години,тогава съвсем взе да умира и аз реших да му купя същото само че в прилично състояние, хем да има и части,той обаче почина миналата година и новото Диско остана за мен,през това време бях горд собственик на Дефендър ултра наточен и със същия двигател 300tdi.Така в един момент се оказах с два Ровъра,първата ми мисъл беше да продам Диското и да си остана с Дефендъра,обаче то такава тясна и неудобна кола като него няма,аз съм 190см и 100кг.Та Дефендъра си намери нов собственик а Диското е моята нова любов.
Започнах с праговете които бяха изгнили естествено,за мой късмет се оказа че профил 60х120мм влиза точно там където бяха остатъците от праговете.Стана зверски здраво!
после броня made in BG,поръчах си я от един пич от Хасково за около 260лв ако помня правилно.Последва вграждане на лебедка,гард който свалих от Дефендъра,нови гуми,нов съединител HD,ремонт на раздатката, блокаж на задния диф и компресор които също свалих от Дефендъра,нови дискове и накладки, амортисьори Терафирма Експедишън и нови пружини за средно натоварване.всичко това ми отне около месец. Колата стана доста по прилична като пътно и извънпътно поведение,обаче двигателя все ми идваше слабичък и тромав.Започна се със центровка на помпата,която майсторите които сменяха антренажа преди две години леко бяха объркали или по скоро от незнание не бяха нагласили точно,колата палеше трудно сутрин.Последва смяна на гумучките на клапаните и реглаж, сега са на 0,15 И върви добре.После дойде ред на помпата,ама само с повече нафта не става иска и въздух за да върви добре и да не пуши.Купих хибридна турбина и имаше ефект до някъде,после направих входящия колектор с двойно пълнене.В крайна сметка реших че това турбо е малко и ще трябва нещо по-сериозно.
Следва епопея на турбините ............
Започнах с праговете които бяха изгнили естествено,за мой късмет се оказа че профил 60х120мм влиза точно там където бяха остатъците от праговете.Стана зверски здраво!
после броня made in BG,поръчах си я от един пич от Хасково за около 260лв ако помня правилно.Последва вграждане на лебедка,гард който свалих от Дефендъра,нови гуми,нов съединител HD,ремонт на раздатката, блокаж на задния диф и компресор които също свалих от Дефендъра,нови дискове и накладки, амортисьори Терафирма Експедишън и нови пружини за средно натоварване.всичко това ми отне около месец. Колата стана доста по прилична като пътно и извънпътно поведение,обаче двигателя все ми идваше слабичък и тромав.Започна се със центровка на помпата,която майсторите които сменяха антренажа преди две години леко бяха объркали или по скоро от незнание не бяха нагласили точно,колата палеше трудно сутрин.Последва смяна на гумучките на клапаните и реглаж, сега са на 0,15 И върви добре.После дойде ред на помпата,ама само с повече нафта не става иска и въздух за да върви добре и да не пуши.Купих хибридна турбина и имаше ефект до някъде,после направих входящия колектор с двойно пълнене.В крайна сметка реших че това турбо е малко и ще трябва нещо по-сериозно.
Следва епопея на турбините ............
Коментар