Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов живот за Диско 300tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Дядо Коледа дойде!
    Прикачени файлове
    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

    Коментар


    • #32
      Отивам да чертая
      Прикачени файлове
      Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

      Коментар


      • #33
        Издирвам ГНП от 124ка 300d или td.
        Помагате,ще черпя!
        Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

        Коментар


        • #34
          Имаме си вече двигател!Днес поръчах картер и маслена помпа от 320cdi 204 кс,и изпускателен колектор че на моя двигател беше продаден.Остава големия проблем с помпата!
          За днес леко почистване на турбинката,като дойде колектора ще напасна отворите ако има нужда.
          Прикачени файлове
          Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

          Коментар


          • #35
            Следя.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #36
              Колектора мина през пясъкоструене за почистване,кратера и помпата ще бъдат почистени днес.Има 4мм разлика в отворите на турбото и колектора,турбото е 42мм а колектора 38мм,днес мисля да ги изравня,
              Прикачени файлове
              Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

              Коментар


              • Juiced
                Juiced коментира
                Редактиране на коментар
                Видя ли кования и фрезован колектор за ом606? Аз много му се чудих , но когато поразясни разбрах как са го направили. Готино парче желязо е, можеби по удобно за дифендър.

            • #37
              Ако ще докарваш всичко "като ново" и има алуминиева железария по мотора, https://blast-engineering.com по пътя към Мрамор предлагат бластиране с вода и стъклени перлички за алуминиеви детайли. Тия и още няколко капака от 300TDI излезнаха 60лв

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_7037.jpeg
Прегледи:446
Размер:672.8 КБ
ID:6690362

              Коментар


              • #38
                Благодаря за информацията, нямам намерение да правя нищо като ново освен ако не се налага. Играя си с турбината и ми хрумна идеята,дали ще надува по-рано ако изрежа това което съм маркирал на снимката,дали някой е пробвал подобна глупост?
                Прикачени файлове
                Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                Коментар


                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Баш там не барай. Въобще - по тубината не пипай нищо.

                  Всъщност, с каква турбина взе мотора ?
                  Качи някоя снимка.

                • Juiced
                  Juiced коментира
                  Редактиране на коментар
                  Има си готови quick spool valve актуатори, но доколкото знам са само за twin scroll турбини. Какво е твоето турбо? Ако искаш да тръгва по-рано, слагаш кована перка и си 200-300 оборота надолу в спуула.

              • #39
                Двигателя е с оригиналната турбина ККК К14.За сега се въздържам от радикални интервенции по вътрешността,Днес полирах студения охлюв до където успях да бръкна,изшлайфах някои недостатъци на отливките и по двата охлюва.
                Изравних отворите на колектора и турбината,сега са долу горе по 43мм,оригиналния размер на турбината беше 42мм а на колектора 38мм.Оригиналния актуатор на турбината работи с вакуум, днес го смених с такъв който работи с налягане от турбина за Ивеко Дейли 3.0 146кс,Actuator TD04HL 2061-016-423 / 2061-016-423
                хубавото е че сега стана перфектно,само мавих още 2см резба .Сега започва да отваря към 0,7bar ще я ,оставя така за сега,идеята е да държи 1,4bar.
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от Warrer; 02-01-21, 18:53.
                Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                Коментар


                • #40
                  Браво, колега !

                  Ше ти се получат нещата.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #41
                    Вчера се сдобих с ГНП от 124ка TD,извадих и тази от двигателя, днес ще пътуват за Силистра.Отворих и капака на главата, валовете са в перфектно здраве,проверих и веригата,също в перфектно състояние.Всичко е подозрително добре,с този двигател или ще извадя някакъв луд късмет или ще излезе голям проблем!Чакам днес или утре да дойде една стойка с която да мога да го въртя,ще сменя маслената помпа и кратера,ако и лагерите на коляновия вал са добре май ще изляза късметлия.Също динамото и стартера отиват за обслужване.Вчера поръчах някои гарнитури,не са много скъпи, от 12 до към 35лв на Рейнц.Днес ще ходя да взема и комплект радиатор с кулер и планките за монтаж от TD5.Остава да намеря датчик за нивото на маслото от W211 320cdi просто за да запуша дупката на картера или ще се мъча да правя някаква паланка,а може просто да го заваря което току що ми хрумна и май ще е най добре.
                    Прикачени файлове
                    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                    Коментар


                    • Juiced
                      Juiced коментира
                      Редактиране на коментар
                      Реално това е ом 603 , нали(за помпата говоря)? Имаше в БГ човек ,който ги прави с части на дизелмекен ама пусто му изгубих дирите.

                  • #42
                    Ето че за две минутки реших и проблема с кратера!
                    Прикачени файлове
                    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                    Коментар


                    • #43
                      Ако намериш кой да ти преработи в 100% механична тази от 606 е по-добре, щото е с по-големи елементи от тази на 603, освен ако не си решил да слагаш още пò.
                      Дори и да не преправяш нищо, препоръчвам ти да смениш всичко от ремонтните комплекти с уплътнения които се предлагат, като отделно трябва и О-пръстена м/у двигателят, ако взимаш Бошов комплект, щото вътре го няма.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #44
                        Елементите от 606 отиват в механичната помпа и се преработва каквото трябва, човека в Силистра е специалист точно в тази преработка.Сменям всичко що е уплътнения.
                        Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                        Коментар


                        • Джоу (x3mrjoe)
                          Джоу (x3mrjoe) коментира
                          Редактиране на коментар
                          И не забравяй О-пръстена който се нахлузва на помпата преди да се монтира !
                          Нов, оригинален е около 3÷4лв, а по размер е левче, но в момента не се сещам какъв точно беше.
                          ... но помпаджията би трябвало да знае размера.

                      • #45
                        Искам да го видя това като стане. След този мерак и труд ще е нещо забележително.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X