Колекторче!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нов живот за Диско 300tdi
Свий
X
-
Колега, разбирам, че колектора вече е изработен, но в тази част
Трябваше да не е толкова скосено, като триъгълник, а да е като трапец примерно
Преди колекторите към всеки цилиндър е добре да има един обем който е като буфер, особено в случай като този, със 6 цилиндъра, когато турбопътищата идват покрай първият.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеКолега, разбирам, че колектора вече е изработен, но в тази част
Трябваше да не е толкова скосено, като триъгълник, а да е като трапец примерно
Преди колекторите към всеки цилиндър е добре да има един обем който е като буфер, особено в случай като този, със 6 цилиндъра, когато турбопътищата идват покрай първият.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Ааа, тука ще се разправям. Това, че е флуид въобще не означава, че налягането е еднакво на всякъде още повече, че системата е отворена. Ако беше течност - айде, да приемем че си прав. Но за газ въобще не стоят така нещата. Пример - резонансното пълнене.Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.
Коментар
-
Последно редактирано от Warrer; 17-02-21, 17:49.Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...
Коментар
-
Генерацията е готова,днес си я прибрах на ход!
Изводи:
Върви много по добре във всяко едно отношение в сравнение със стария двигател, пъргава ,безшумна,мощна,има лек лаг в ниските ама като гледам това е нормално.Не знам кога тръгва защото не знам как да свържа оборотомера и не работи.Обаче предполагам като мине 1800-2000об полудява,върти гуми на втора.Изпушва леко при ускорение и после е чисто,няма грам черен дим отзад,просто супер,точно това исках и върви със 60 на 5та съвсем спокойно.МНОГО СЪМ ДОВОЛЕН!Вече мога да късам билетчета!😀😀😀😀😀😀Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...
Коментар
-
Честито дълго се труди, но ефекта си заслужава.Лагава ти е заради тъпата, ретро турбина. Така си се държи по принцип, преди 2400-2500обр. караш чист дизел. Ако ти писне това поведение, решението е турбо с променлива геометрия. Ще имаш надув от около 1700-1800обр., даже при твоя мотор може и още по-рано. Аз съм с ОМ605 и там от тогава се "наема".😁
Коментар
-
Днес се оказа че духа,главата уж е проверена и обслужван,нова гарнитура, нови болтове и сега духа и то духа доста сериозно,идва ми да убия някой,само не знам кой!Имам още един двигател под ръка,мисля да сменя картера,помпата и колекторите и до където издържи,язък ми за напъването!Няма да късам билетчета!😫😫😫😫😫😒Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...
Коментар
-
Скапана работа!😡 Дай си два дни почивка(най-вече емоционално). На практика си си завършил проекта, това е просто някакъв последен "препъни камък". Помисли логично, освен нещо с гарнитурата да не е наред, друго едва ли е. Ти свали главата не заради издухана гарнитура, а заради свещи. Това би следвало да значи, че проблем със спукана глава или крив блок-нямаш! Освен това все си мисля, че е много по-бързо и лесно да махнеш главата от колкото да сваляш мотор, да отваряш картери, да сменяш колектори, пак свещи, пак водни помпи, пак обслужване на всичко... Само не се отказвай заради тази тъпотия!👍
Коментар
-
Другото което ми хрумва, разтегнали се болтове на главата. Сигурно не си ги купил ОЕ, демек оригинални? От години насам не познавам някой не брал ядове с болтове на глава. За последно лятото приятел страда с болтове на 1.9 ТДИ. От 10бр., един не се затегна като другите. Хем бяха MAHLE.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар