Прав си за конете, но е много по-добре за всичко под капака, и най-вече около турбината, особено ако се раздава газ, каквото може би ще му се случва на проекта.
Дори да е спорадично, а не постоянно, особено лятото, пак ше има файда.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Турбото ще надува до 1,4 бара,на помпата пише 60-100,предполагам че е мин макс количество.Като май ще се наложи малко да вдигна горивото,все пак е дизел,нека пропушва леееекичко!😀😀😀😀😀
Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...
Warrer, това с помпата ти и 100сс нещо не е така. На Добромир нали му прати механичната помпа + помпата от 606 и му каза да ти сложи помпените елементи от 606 в мех. помпа с която си в момента?
Да,елементите от 606 отидоха в механичната помпа от 124ката..Обясних му че гоня 200-220 коня,ще надува до 1,4 и не искам да пуши.Той днес ми помогна с центровката и вероятно ще трябва да пусна още малко гориво за да заработи още по добре.Мисля че е доста коректен и си разбира от работата,помага ми много.Другите помпи от този тип които прави са 60-110,предполагам че моята е 60-100 защото му казах че не искам да пуши.
За измами и дума не става! Добри е точен, имам две помпи преправяни от него и всичко е безпроблемно. Сега ми стана ясно, просто ти е настроил помпата до 100сс.( искал си 220к.с., това стига като нафта за толкова коне). Лошото е, че като ти омръзне като мощност пак ще трябва да му я пращаш за пренастройка. Като дойде този момент, му кажи да ти сложи външен ALDA коректор. Така ти ще си регулираш порцията гориво. Питай го като се чуете за колко коня има капацитет помпата ти, според мен трябва да стига за около 300 😎
Тва с конете добре, ама е важно за дрифтачка.
В случая си трябва и въртящ момент, който с това гориво и налягане, и с К14, би трябвало да се появи доста добре към 2000÷2500об, при натоварен мотор.
Колега, наръсете Диското със Светена вода преди тестовете, та ходовата част да издържи барем настройките.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Нищо хитро няма, а е просто логично за всеки технически грамотен.
Какво, според теб, има м/у раздатката и OM606, в случая, и каква му е камбаната ?
P.S От много отдавна си мисля да метна един ОМ606 на някой Рекстън с гръмнал мотор, но ми станаха много джипките за лична употреба.
Ако по-натам не си оставя един лек автомобил за извънградско, ще си взема Рекстън W за да му строша двулитровото моторче и на негово място да сложа ОМ606 без много вталядване, ама зависи как ще се подредят звездите.
Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 04-02-21, 13:18.
То е ясно какво има , въпроса е ,че не ползва преходна плоча за кутията на теракана а направо сменя кутията с МБ. Расзбираемо е , защото тераканската няма да издържи на въртящият момент ако решат да вдигат мощността.
Juiced. За какво му е плоча, като Рекстъна си е с автомат на Мерцедес и без това. Т.е. не само раздатката, а и скоростите са от Рекстън, където всъщност са си мерцедесови, пасващи на много двигатели на Мерцедес. И в Рекстъна са без преходна плоча, щото мотора е правен по скоростите, и е всъщност развитие на по-стари мотори на Мерцедес (OM 602). Отделно, че на същата кутия, слагат в Рекстън и бензинов мотор - 3,2 редови шестак, пак на Мерцедес.
Е, има една подробност, според разни източници кутията в Рекстън е по-слаба от същата в ML или в Гранд Чероки, имат и малка разлика в означението, съответно са предвидени за предаване на различно голям момент. Но вероятно това е поправимо ако на някой му трябва.
Днес мислех че ще стане сватбата ама не било! Сложих маховика със съединителя,сложих шпилки на фланеца вместо болтове,набих бронзовата втулка в коляновия вал и пробвах да сложа камбаната. Оказа се че водача на аксиалния лагер опира във феродовия диск,трябваше да го подрежа лекичко около 8мм, също толкова скъсих и стерженчето на долната помпа на съединителя.Извадих двигателя от джипката и му свалих тампоните,утре ще пробвам първо да спусна новия двигател и да се пробвам да ползвам оригиналните му тампони,много ми се иска да е с тях,ако се окаже че няма как ще ползвам оригиналните на Ровъра.
Прикачени файлове
Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...
Оженихме се!
реших да ползвам оригиналните стойки и тампони на 606,цял ден голямо гласене,голямо напасване и накрая нищо! Май ще трябва да повдигна купето 3-4см,радиатора не се събира,и перката опира в напречната греда.Днес тръгнах да заварям подпори за тампоните на шасито,обаче при всяка промяна и всичко отива на майната си.Утре ще седна и ще помисля спокойно,май отиваме към ел.перки.
Прикачени файлове
Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...
Пращаш мостра в Папе и казваш с колко да са по-дълги. Моите си ги правих при тях тефлонови със стоманена армировка и силиконов шлаух(там може да се избира и цвят верно). Цената е около 30лв на 50см.
Относно маркучите, в Папе правят чудесни, а има и избор на цвят, за разлика от Ханзафлекс, които нямат срам за цените на накрайниците, а и нямат налични.
Това при мен де. По-около теб нямам представа къде има.
Относно тампоните на двигателя, ако си го взел от кола, както и тях, не са за там.
Трябват ти тампони от G или Sprinter (като същите са и на SsangYong), щото маслените няма да изкарат много, ако въобще са здрави.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
От вчера,боди лифт по неволя!Цял ден се занимавах с това,слава богу получи се добре,имах пръчка полиамид 60мм,нарязох си 10 парчета по 2.5см и 4 парчета по 2,5см от 30мм пръчка,подложих и всичко е точно. Радиатора от TD5 вече влиза.Днес направих и заварих планките за новите тампони,реших да бъде с оригиналните на Мерцедеса,стана здраво и запазих почти напълно оригиналните планки.Ако нещо не се обърка пак мисля утре да паля и да го пробвам.Трябва да поръчам нови маркучи за спирачките.
Прикачени файлове
Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...
Излезе на ход от канала, качи се на платформата и сега е за нова генерация и смукателен колектор.Надявам се до края на седмицата да стане!Чакам предни апарати от Дефендър и гумено каре HD,трябва да поръчам спирачни маркучета и за сега приключвам.След края на февруари който има мерак да види камиона да заповяда в Сливен, ще късам билетчета по 20ст.😂😂😂😂
Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...
Коментар