Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов живот за Диско 300tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    С оригиналното турбо ще бъде,предполагам че със всички подобрения и доработки които направих по него и по главата ще стане към 230-240 коня,а трансмисията май няма да понесе повече.Вчера чистих хидравличните повдигачи, както се и очакваше бяха пълни с гняс.И за десерт шлайфах новите смукателни клапани,от ляво на дясно нов шлайфан,нов не шлайфан и стар.Дойдоха и тръбите за колектора ама ще изчакам да кача двигателя и ще го правя на място защото не знам къде ще дойде изхода на кулера,идеята е да няма много чупки.
    Прикачени файлове
    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

    Коментар


    • #62
      Днес дойдоха всички клапани и водачите,занесох ги на шлайфиста да действа и си взех бренерите за почистване.Мислех да ги давам на един приятел с ултразвукова вана,ама като се захванах и за 3 часа станаха по добре от нови.Реших да оформя отворите от които излиза горивната смес,Не да ги разширя,само да ги оформя!По отворите им имаше леки ръбове,явно от фабричното пробиване,между другото са направени от много твърд метал,съсипаха ми две борчета на Дремела!Друго май не остана за разглобяване,или поне за момента не се сещам,наистина вече нямам търпение да му чуя гласа!
      Прикачени файлове
      Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

      Коментар


      • Juiced
        Juiced коментира
        Редактиране на коментар
        Да пуснеш после клип , щото и ние нямаме търпение да му чуем гласа.Много готин звук имат тея ом606, има една комполация в тубата най редовно я преслушвам

    • #63
      Със сигурност ще се похваля като запали,а после мисля една генерация 70мм с едно гърне да сложа.От днес,сложих жилото на помпата и всичко е точно,изглежда добре,спазил съм хода на педала,всичко пасна.Поиграх си малко и с буталата,загладих леко ръбовете където е изрязано за клапаните,не знам дали ще има ефект ама така ми дойде сутринта.Да идва вече тая глава че всичко ми спира!
      Прикачени файлове
      Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

      Коментар


      • #64
        Много е лошо да чакаш и да се чудиш с какво да се занимаваш!😀😀😀😀
        Прикачени файлове
        Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

        Коментар


        • #65
          Преди няколко месеца се сдобих с OM602.983, с духнала гарнитура, който така или иначе ще правя на парчета, та повлиян и от темата, а и щото не е спешен, мисля да си уплътня времето с него точно по този начин.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Ако имах времето и мястото, бих си подготвил някой 605 с картер и помпа от 662.

          • Джоу (x3mrjoe)
            Джоу (x3mrjoe) коментира
            Редактиране на коментар
            Зависи за какво ще се ползва. В твоят случай един атмосферен 606 ще заспи !
            2.3, 2.9 и 3.5 са с по-голям ход и въртящ момент, а и биелите им са по-корави, ама да не цапаме темата на колегата с Мерцедеси.

        • #66
          А какво ще кажеш за 2.5 TD? За мен това е правилния избор, но може и да греша. От двигатели много не разбирам.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • Джоу (x3mrjoe)
            Джоу (x3mrjoe) коментира
            Редактиране на коментар
            Ако въпроса ти е към мен, няма правилен или грешен мотор, но ако има профилирана употреба, по-добре би било да се подбере агрегата с възможно по-точните характеристики за целите за които ще се ползва.
            ... иначе, "колкото повече - толкова повече", но когато можеш да си ползваш правилно обувката.

        • #67
          Точните изисквания са ясни. Да не се чупи, да върви много и да гори малко.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • Джоу (x3mrjoe)
            Джоу (x3mrjoe) коментира
            Редактиране на коментар
            Ааа, не, съвсем друго имам предвид !
            На пример, не е нужно да си чупиш изсъхналите орехи нито със смартфон, нито с 20 тонна преса.
            Читава орехотрошачка върши перфектна работа и на слаб човек.

            ... а това от поста го иска всеки един от петимата на седмица пускащи нова тема в "Какъв джип да си купя ?".

        • #68
          Готов за взривяване!
          Ама точно днес реших да не го паля 😉
          Прикачени файлове
          Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

          Коментар


          • #69
            Според помпаджията ти , колко може да храни помпата така направена с елементите на 606-цата?
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • #70
              It's alive!
              Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

              Коментар


              • #71
                https://youtu.be/3C_lxmIZiFI

                Преди центровка

                https://youtu.be/Ne5Mt0eodLs

                След центровка цепи яко!!
                Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                Коментар


                • #72
                  Браво бе и не дими като локомотив. Това ще стане добро.

                  Коментар


                  • #73
                    Локомотивите са по 500-600 коня,аз съм скромен, само 250!
                    направих планки са бъдещите стойки към шасито и една термозащита за студената част на турбината и тръбите които са в района.
                    Прикачени файлове
                    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                    Коментар


                    • #74
                      Що не намотаеш с изолационна лента колекторите, а има и термокалъфи за турбината ?

                      На какво налягане си направил/оставил турбината ?
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #75
                        Дано не се сърди авторът, че пиша вместо него. Предполагам още е в еуфория от запалването.😀 ГНП-то с оригинални елементи би трябвало да около 140сс. Това е достатъчно за 300к.с. оригиналното турбо е недостатъчно обаче. По въпроса за изолации на колектори и турбо с термо ленти и т.н. Ники не знам какво очакваш като ефект, но така няма да се вдигнат конете. Което за мен значи е безполезно.😙

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X