Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов живот за Диско 300tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Или ще стане нещо интересно или един неприятен експеримент, в крайна сметка това не е толкова важно,важен е пътят по който ще се стигне до края.Малко инфо от днес,посветих доста време на привидно елементарна модификация на охлаждането между 5 и 6 цилиндър.С две думи днес беше ВиК ден!😂 Необходими материали, коляно с валцована гайка М18х1,5 ,нипел от 18 Към 16 ,коляно с валцована гайка М16х1,5 ,гайка,буренце и тръба с външен диаметър 10мм .Корпуса на помпата се дупчи с бургия 14,5мм и се навива резба 16х1,5 .Общо взето по снимките ще се ориентирате какво съм издялал.Ползвах тръба която опасва кратера и дойде с двигателя, предполагам че е от автоматичната кутия.
    Прикачени файлове
    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

    Коментар


    • #47
      На тая интервенция съм ѝ гледал клипа, и ми хареса като вариант и за ОМ603 3.5, щото си го харесвам заради "момента", което, пак според мен, го прави доста подходящ за несъстезателни джипки.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #48
        Денят започна обещаващо,две изгорели подгревни свещи,ЧЕСТИТО!ОТ 6 свещи три се развиха без проблем а другите три се скъсаха в главата,голям купон!За сега успях да извадя една ако съм късметлия утре ще извадя другите две. Занесох радиатора и килера на почистване и проверка,утре ще са готови,другата седмица очаквам ГНПто и ще паля,ако нещо друго не се обърка разбира се, поне не ми е скучно! 😂
        Прикачени файлове
        Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

        Коментар


        • #49
          Не запалих,и не само че не запалих ами и скоро няма да запаля! След некадърен опит да извадя останалите две свещи главата вече е за вторични суровини!Днес намерих глава,в сряда очаквам да е при мен,отива директно при специалисти за да стане нова.Докато чакам да дойде главата реших за спорта да извадя едно бутало и да проверя в какво състояние е, в последствие реших да сменя основни и биелни лагери,вероятно и сегменти.Търсих инфо колко е допустимия ключ на сегменти при този двигател обаче нищо не намирам, ако някой знае ще го черпя бира. В момента двигателя изглежда така:
          Прикачени файлове
          Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

          Коментар


          • Джоу (x3mrjoe)
            Джоу (x3mrjoe) коментира
            Редактиране на коментар
            Така и така е отхлупен, измери блока контролно за всеки случай.

          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            С какви пружини ще са клапаните?

        • #50
          Като си почнал, сменявай всичко, така и така си го отворил.
          Имай предвид, че лагерите са само Колбеншмит и ОЕ, да не ти набутат алтернативни, и като ще взимаш такива, барем си викни и такива сегменти.
          Ако не го помпаш като за драг, ше надживее ламарините.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #51
            Това остана от него!И лагерите са правилните,а сегментите не са мръднали, поръчах нови все пак!😉
            Прикачени файлове
            Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

            Коментар


            • #52
              Днес дойдоха и основните лагери,най после започнах да сглобявам.Блокаа е старателно измит,цилиндрите с пресен хонинг,сложих вала и наредих буталата,сложих масления филтър и смених всички тапи по блока.Сега ще чакаме главата за да го запаля най накрая!Сега ми се роди нова идея в главата,да променя всмукателния колектор и да изшлайфам вътре тръбите на колектора,общо взето ще шлайфам всичко до което мога да достигна че да видим!
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от Warrer; 14-01-21, 19:39.
              Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

              Коментар


              • #53
                Стига си го дървил. Това нещо ще размаже трансмисията
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #54
                  Еее, стига де, това зависи и от крака !

                  ... ама по-добре да има и да не ти трябва, отколкото да ти потрябва, ама пауър йок.

                  ... иии, колкото по-полирано и без ръбове на сглобките - толкова по-добре.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #55
                    Вчера започнах да сглобявам,сложих картера, всичко пасна, и правих тази грозна планка с идеята да ползвам оригиналното жило за газта на Диското.
                    Прикачени файлове
                    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                    Коментар


                    • #56
                      Днес голямо стъргане падна!
                      Прикачени файлове
                      Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                      Коментар


                      • #57
                        Евала за мерака и за това, че почти всичко ти минава през ръцете.
                        Това е начина нещата да се случват без кусури, когато човек знае какво точно иска.
                        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                        Коментар


                        • #58
                          Вчера цял ден се занимавах с главата, имаше една скъсана свещ, слава богу успях да я извадя благополучно!И започна голямото стъргане и полиране,като махнах ръбовете от отливката на изходящите канали отвора се увеличи с 3-4 мм и то без да дълбая ,само оправям кусурите на отливката.Пправих всички ръбове до които успях да стигна,сега всичко е гладко и плавно.Сутринта я закарах на майстор в Стара Загора, нашите тук са болни и ми казаха че ще е готова към края на февруари!😤Ще я снимам като си я взема че снощи стъргах до 9 вечерта и бях капнал.Вчера също проверих и дюзите, оказа се че има две пикаещи, поръчах нови разпръсквачи понеже не са скъпи и по-добре да са нови.Ако всичко е наред до края на другата седмица мисля че ще го запаля!
                          Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                          Коментар


                          • #59
                            Главата не е пукната което е добрата новина,лошата е че всички клапани са за смяна плюс водачите на изпускателните,и гумички естествено.Този двигател стана нов!
                            Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                            Коментар


                            • #60
                              Поне знаеш,че няма да го мислиш. С какво турбо ще е ?
                              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                              Ford Fiesta 1.4 Tdci

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X