Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Напомни ми да те пребия като те срещна накъде. Че съм дърт и ще взема да забравя.
    Хайде хайде, не се прави на света вода ненапита и ти, на какъв джип се возиш по състезания?
    sigpic
    Land rover lightweight-series 3
    Range Rover V8
    Range Rover Classic Vouge SE V8
    Mercedes G280

    ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

    Коментар


    • #47
      От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

      Първоначално публикуван от ivan kerchev Преглед на мнение
      Очаквайки много упреци аз бих препоръчал, да се огледаш за един хубав Мерцедес Г 300 ТД и да не се занимаваш с този огромен , щайгообразен и откачен джип, на който самият аз също съм фен.
      Ти за 300тд петака (88кс) ли говориш? Какви хапчета пиеш? Иначе, че Г-то е по-удобен и здрав в щатен вид, не споря.

      Първоначално публикуван от ivan kerchev Преглед на мнение
      ... Другата алтернатива според мен, ако толкова харесваш дизайна и т.н е Ивеко Масиф - мотора е много добър, има фабричен заден блокаж и е също толкова грозен.
      Това е много сбъркана концепция, в която има само един хубав мотор. Всичко останало е мъка, да не говорим за частите. Да, ако Младен иска да влезе в клуба на четиримата, каращи Масиф в България - това е начина.

      Коментар


      • #48
        От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

        Имах в предвид Г 300 ТД (177кс), но дори и 88кс на Г300Д са повече от 68кс. на 2,5Д Дифендър. Много интересно, защо ти е такова мнението за Ивекото, понеже с Таргата сме го обсъждали много пъти и извода ни е, че е Серия с блокаж и хубав мотор.
        sigpic
        Land rover lightweight-series 3
        Range Rover V8
        Range Rover Classic Vouge SE V8
        Mercedes G280

        ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

        Коментар


        • #49
          От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

          Първоначално публикуван от ivan kerchev Преглед на мнение
          Имах в предвид Г 300 ТД (177кс), но дори и 88кс на Г300Д са повече от 68кс. на 2,5Д Дифендър.
          Така може. Ако трябва да сме напълно точни, ти говориш за Land Rover 110, когато е бил 2.5 68к.с. От както е Defender (от когато излиза Discovery) си е с тди моторите.

          Първоначално публикуван от ivan kerchev Преглед на мнение
          Много интересно, защо ти е такова мнението за Ивекото, понеже с Таргата сме го обсъждали много пъти и извода ни е, че е Серия с блокаж и хубав мотор.
          Имам приятел с такова. От серия 3 стават само джантите на тази кола. Освен грубо копирания дизайн (за мен Масиф-а си е грозен), не виждам други прилики с Ленд Ровър, а все пак си е супер екзотика, дори повече, отколкото Испанските Сантани.

          Коментар


          • #50
            От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            Така може. Ако трябва да сме напълно точни, ти говориш за Land Rover 110, когато е бил 2.5 68к.с. От както е Defender (от когато излиза Discovery) си е с тди моторите.
            Съгласен, предавам се без бой. Така или иначе, аз не намирам разлика между 110 и Дифендър, имайки в предвид че V8 моторът си е хубав и 3,5 V8, и 3.9 V8, а това че дизела бил станал 113кс са дребни подробности важни само за феновете на спокойното придвижване.
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-03-14, 09:33.
            sigpic
            Land rover lightweight-series 3
            Range Rover V8
            Range Rover Classic Vouge SE V8
            Mercedes G280

            ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

            Коментар


            • #51
              От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

              Първоначално публикуван от ivan kerchev Преглед на мнение
              ... а това че дизела бил станал 113кс са дребни подробности важни само за феновете на спокойното придвижване.
              Хахаха Добре казано, но все пак англичаните са тези, въвели традициите. 25г. дизела при Дифендър винаги си е 110-120 коня.

              Коментар


              • #52
                От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                Напомни ми да те пребия като те срещна накъде. Че съм дърт и ще взема да забравя.
                Аз ще го държа да не земе да се опъва нещо.
                . LRE Bulgaria.
                RRC SE V8 91г.

                Коментар


                • #53
                  От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                  Първоначално публикуван от ivan kerchev Преглед на мнение
                  Имах в предвид Г 300 ТД (177кс).
                  Уви, този двигател фабрично май не се слага на гегата.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                    Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
                    Уви, този двигател фабрично май не се слага на гегата.
                    Грешка, фабрично се вгражда двигател ОМ606 на Мерцедес Г(463 модел, фул тайм 4X4)
                    sigpic
                    Land rover lightweight-series 3
                    Range Rover V8
                    Range Rover Classic Vouge SE V8
                    Mercedes G280

                    ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                      Гледах един Масив на подемник. Видях раздатка от серия, заден Солзбъри с блокаж, 6 степенна ръчка и як мотор. Поне визуално.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                        Гледах един Масив на подемник. Видях раздатка от серия, заден Солзбъри с блокаж, 6 степенна ръчка и як мотор. Поне визуално.
                        Ако и по парт номер са същите, значи грешката е моя. Но и за тлк105 казват, че е купе на 100ца върху шаси и мостове на 80, ама почти.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                          Прекаляваш, парт номера не съм гледал. Казвам ти кво видях, а каквото видях ми хареса. Като изключим излишните пластмаси и цената.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                            И какво Г-класата на мерцедес е по-здрава от Дифендъра ли?Аз май малко не вярвам.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                              Повярвай.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                                Иване,Гегата е безумно скъпа.Само да отбележа,че моя 200Тди е 2 тона и с 33ки МТ държи 120км/ч на магистралата,но спирането от тази скорост и с тези гуми е кошмарно дълго,а и управлението почва леко да се губи.С леката кола на магстрала карам със 140,така че съм привърженик на по-спокойното пътуване.Главното при тази машина ще бъде самото пътуване,не толкова крайната цел.Масиф,въобще не искам да коментирам...
                                Яро,като се замисля,наистина когато съм карал извън пътя(а там са ми почти всичките километри с джип) не съм имал нужда от климатик.Но тази машина ще се кара,както ти казваш и доста дълго по асфалт,а и тази екстра не пречи.Мен ми е по-зор отоплението зимата.Знам,ще кажете има печки и т.н.,но на мен целта ми е най-малко възможни модификации.Най-много накрая да ме откажете от 2007,после от ТД5 щото е с електроника, и отиваме пак към 200Тди с печка....Аааа,ще ме ядосате накрая и за ужас на Таргата,ще взема един дълъг Рубикон .А пък ако някой ми намери читаво Диско2 с работещ фабричен блокаж на раздатката,ръчка и 7 места,го отнасям като куцо пиле домат.
                                2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X