Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

    Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
    ...
    За 7ма серия на Тойота е ясно-голяма екзотика е по тия ширини...
    Щем, не-щем трябва да се съобразяваме с нашите ширини. В тая връзка бих ти препоръчал да се огледаш в ТЛК 90 с 1KZ-ТЕ и Y61 с RD28-ETI. Всеки има своите слабости, но нищо фатално и като цяло са приемлив компромис за "тия ширини". Остава проблема за намиране на читав екземпляр, но мисля, че ще е далеч по лесно от намирането на такъв ЛР - от досега обсъжданите.

    Коментар


    • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Щем, не-щем трябва да се съобразяваме с нашите ширини. В тая връзка бих ти препоръчал да се огледаш в ТЛК 90 с 1KZ-ТЕ и Y61 с RD28-ETI
      TLK90 значи да се откажа от целите мостове,което е може би последното нещо,което ще направя.Иначе съм ги заглеждал като компромисен вариянт.Обаче РД28 изцяло го бях задраскал от списъка след много разговори с Патроладжии(около мен дал господ такива).Обаче щом ти казваш,малко ме караш да се замисля.Така или иначе и двата модела са доста стари и намирането на читав екземпляр с изряден интериор и техника е равно на почти на 6 ца от тотото.А аз държа на интериора и за това търся нещо 5-6 годишно макс.Дори съм готов да взема и чисто нова машина,но не си струва,щото в близките поне 2-3 години няма да мога да я използвам съвсем пълноценно(макс 7-8х.км/година).Интериора и комфорта е нещото,което жертвах в моя Дифендър заради клетки,лебедки и т.н.и не се гордея с това.Сега искам да ми е чисто комфортно и удбно.
      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

      Коментар


      • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

        Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
        По-нагоре бях споменал за пумите в/у които имам наблюдения, ако искаш ще ти наснимам да видиш блокове и бутала, някои и много далеч от 150-160к.
        Ти спомена за Пумите много бегло и на много неразбираем за мен език.След твоята намеса,отворих и четох в английски и интернацинални форуми специално за Пумите монтирани на Дифендър,които са модифицирани за работа с лошо гориво(каквото и да значи това).Единственото оплакване,което видях е загуба на мощност поради не затваряне на ЕГР.Други сериозни оплаквания нямаше-нито с електроника,нито с други агрегати от Пума.А са в боя вече 7 години.
        Ти ако имаш повече инфо,моля сподели,но конкретно и на разбираем език.(машинен инженер съм,но не съм спец по дизелови двигатели и помпи и не знам цялата термонология)
        2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

        Коментар


        • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

          Много добре знаеш, че няма машини без слаби места. Затова избираш тая, която е с най малко и се примиряваш с тях. Не знам какво да ти кажа - по принцип нямаш проблеми с намирането на машина която ще ти върши работа, щом бюджета не е проблем.

          Коментар


          • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

            Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
            Ти спомена за Пумите много бегло и на много неразбираем за мен език.След твоята намеса,отворих и четох в английски и интернацинални форуми специално за Пумите монтирани на Дифендър,които са модифицирани за работа с лошо гориво(каквото и да значи това).Единственото оплакване,което видях е загуба на мощност поради не затваряне на ЕГР.Други сериозни оплаквания нямаше-нито с електроника,нито с други агрегати от Пума.А са в боя вече 7 години.
            Ти ако имаш повече инфо,моля сподели,но конкретно и на разбираем език.(машинен инженер съм,но не съм спец по дизелови двигатели и помпи и не знам цялата термонология)
            Ами съжалявам ако съм те объркал или подвел.Аз и тогава споменах - на дифендъра е пума 2.4, аз съм се нагледал(и не само) на пума 2.2 който двигател се качва на бусовете.Не зная дали м/у двете пуми има разлика и никой тук до сега не е споменавал.Ако и пумата на дифендъра е като тази 2.2, не залагам на нея.М/у другото и аз за единствената разлика за която съм чел, е че пумата в дифендъра е пригодена и за работа с по-некачествени горива.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

              Истината е,че дори не съм виждал на живо Дифендър след 2007.Имайки предвид,че се движа с бойна машина без абсолютно никакви удобства,където влиза прах,кал,вали дъжд и сняг,зимата карам с шапка и ръкавици,щото е студено вече 4 години и съм минавал по 600км на ден по шосе или 200км по черно,имам чувството,че мнооого лесно ще преглътна недостатъците на новия Дифендър.Знам му решенията на почти всички слаби места,освен по новия двигател и електрониката свързана с него.
              2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

              Коментар


              • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                Ами съжалявам ако съм те объркал или подвел.Аз и тогава споменах - на дифендъра е пума 2.4, аз съм се нагледал(и не само) на пума 2.2 който двигател се качва на бусовете.Не зная дали м/у двете пуми има разлика и никой тук до сега не е споменавал.Ако и пумата на дифендъра е като тази 2.2, не залагам на нея.М/у другото и аз за единствената разлика за която съм чел, е че пумата в дифендъра е пригодена и за работа с по-некачествени горива.
                През 2012-2013 вече слагат и на Дифендъра 2,2-заради въглеродни емисии.До тогава е 2,4 и няма извстни сериозни проблеми с него.В интерес на истината за 2,2 нищо не съм чел,а и е много нов за Дифендър за да има достатъчно информация.Но,ако ти можеш да систематизираш дефектите и върху колко екземпляра се наблюдават,ще можеш много да ми помогнеш да се ориентирам м/у 2.2 и 2.4
                2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                Коментар


                • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                  Ами пак ще ти кажа същото, няма какво да добавя.Честите дефекти са по горивната с-ма - течащи инжектори(при тези налягания на впръскване често правят поразии като стопени, пробити и спукани бутала), проблеми с помпата за високо налягане, дефектни и запушени клапани на веригата за рециклиране на изгорелите газове, чести дефекти на регулатора на рампата за високо налягане(водещи до тракане и неравномерна работа).Имало е случаи когато за да се реши проблем с неравномерна работа, чукане и т.н. се е налагало да се смени помпата в комплект с 4-те инжектора и чак след това минава обучението и има ефект от новия софтуер.По-рядко съм срещал проблеми с прекомерно и твърде бързо износване на разпределителните валове, а в началото често се срещаше разтягане на ангренажната верига и запушване на обтегачите преди 100хил. км.Но тук има една уловка - в началото производителя даваше смяна на маслото на всеки 40хил км.Бъзикахме се, че заедно със втората смяна на масло се сменя и ангренажния комплект с обтегачите.След известно време увряха и пуснаха технически бюлетин за смяна на маслото на всеки 15хил. км, но и на 10хил. да го смениш няма да ти се разсърди.От друга страна има и екземпляри на които им сменят маслото на 25хил. км и нямат проблеми и си се движат без грижи.Понякога се появяват и дефекти по кабелния сноп на мотора, нарушена изолация, протъркани кабели, които водят до неравномерна работа, загуба на мощност и влизане в авариен режим, все неща нормални, но диагностик с опит по тези мотори няма проблем да установи и отстрани повредата.Иначе мотор с достатъчна мощност и добра икономичност, приятен за каране и напоследък с по-малко и по-малки "детски болести".Иска си качествени масло и гориво, но това са неща нормални за съвременните комън-рейли.Може би един или два пъти съм срещал и с проблем в компютрите.Отпред на мотора откъм ангренажа има един ламаринен капак при който се е случвало шайбата на коляновия вал да го изпили и да изтече масло.По принцип тази шайба я дават да се сменя заедно с ластичния ремък на, мисля, 160хил. км.Страшно много проблеми имаше със демпферните маховици, често правеха големи поразии, но при дифендъра може би не използват същия маховик.Иначе не че не карат, има маршрутки милионници, които се движат, ама само как се движат направо е неописуемо.Те и самите маршрутки са неописуеми де - както казва един приятел руснак - ведро с гайками, та не са съвсем удачни за пример, щото там нормална поддръжка липсва.Понеже имам за сравнение и наблюдения в/у италианския двигател дето го слагат на масиф - определено е по-безпроблемен, издръжлив и як в сравнение с пумата.
                  За 2.4 - преди години поддържахме едни транзити с 2.4 турбодизеловите мотори, не бяха комън-рейли, които до около 400хил. км изкараха само със обслужване без никакви проблеми, после вече нямам наблюдения.Предполагам, че тази пума 2.4 е на базата на същия мотор, но оборудван с комън-рейл горивна система и необходимите промени по бутала и биели.
                  Последно редактирано от Самодържец; 22-03-14, 11:27.
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                    То май всички си имат слаби места и дори да нямат все ще те изненадат.И май зависи от конкретният екземпляр,особено за по-съвременните,а старите са много стари ...и така...Каквото и да вземеш си е късмет,ако ще и ново.
                    Дългият вранглер ми изглежда доста приятна колица и може би си струва да се погледне.(приличен багажник за разлика от двувратия,нещо като предпазна клетка,можеш да му махаш разни тавани врати и прочие,кеф бензин-кеф дизел,а за тунинг въобще не говорим )

                    Само не знам за палатката на покрива и многото хора...
                    M.P.

                    Коментар


                    • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                      Наскоро гледах един филм с Антъни Хопкинс, където беше милиардер с млада жена и катастрофира някъде по Аляска, и ги яде гризли, гони ги и т.н.... Та по повод, че един от екипа нещо се заиграваше с жена му и в тия напрегнати моменти си казаха някои неща, и тоя му каза, че го съжалява, Хопкинс му каза: "никога не съжалявай човек, който има частен самолет". Та и ние няма какво да го мислим Младен - да взима там нещо по ново и няма да има проблем, та ако ще и с независимо окачване да е. Поздрави!

                      Коментар


                      • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                        Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                        За 2.4 - преди години поддържахме едни транзити с 2.4 турбодизеловите мотори, не бяха комън-рейли, които до около 400хил. км изкараха само със обслужване без никакви проблеми, после вече нямам наблюдения.Предполагам, че тази пума 2.4 е на базата на същия мотор, но оборудван с комън-рейл горивна система и необходимите промени по бутала и биели.
                        Ей това се казва полезна информация,колега,благодарско!
                        2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                        Коментар


                        • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                          Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
                          Дългият вранглер ми изглежда доста приятна колица и може би си струва да се погледне.(приличен багажник за разлика от двувратия,нещо като предпазна клетка,можеш да му махаш разни тавани врати и прочие,кеф бензин-кеф дизел,а за тунинг въобще не говорим )
                          Само не знам за палатката на покрива и многото хора...
                          М-дааа,Вранглера си е изкушение-и страхотен мотор и Рубикона с почти всичко което си трябва за офроуд,и цената на Рубикона със всички екстри без кожа=на чисто гол Дифендър(дори без климатик).И ако говорим за серизни офроуд забавления-това е машината.Като стане въпрос за експедиции и багаж обаче няма никаква база за сравнение с Дифендъра.Му другото багажника на дългия Вранглер е по-малък от на Шкодата ми
                          2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                          Коментар


                          • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            "никога не съжалявай човек, който има частен самолет". Та и ние няма какво да го мислим Младен - да взима там нещо по ново и няма да има проблем, та ако ще и с независимо окачване да е. Поздрави!
                            Аааа,Андро,не така...Нямам самолет,а просто с времето съм се убедил,че евтиното струва скъпо.Ако професията ми беше майстор на коли(което си остана моя неосъществена мечта),сигурно нямаше да се заглеждам в толкова нови екземпляри.Въпроса е,че добрите майстори се броят на пръсти и почти всичко,което е правено по моя Дифендър съм участвал активно в него в по-малка или по голяма степен.А нямам никакво време да се занимавам с това вече.А и часовника цъка в една посока само и от около 10 години вече живея почти само на кредит(да не съм по-глупав от Американците) и само така успявам да имам каквото искам.До скоро единственото нещо,което имах купено в кеш и не изплащах на банките беше Дифендъра.Следващия обаче за да е по-новичък,май пак ще мине през банкова процедура.Така де веднъж се живее и се мечтае...
                            2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                            Коментар


                            • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                              Незнам дали ме разбра - това "никога не съъжалявай" и "да не го мислим", не го казах в смисъл - "дай да го набутаме" и др. такива, а в смисъл, че каквото и да вземеш ново от няколкото модела известни с вседеходните си качества, няма да имаш проблеми. Щото са нови и колкото да са кекави изкават до 150 хил. Поне.

                              Коментар


                              • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                Незнам дали ме разбра - това "никога не съъжалявай" и "да не го мислим", не го казах в смисъл - "дай да го набутаме" и др. такива, а в смисъл, че каквото и да вземеш ново от няколкото модела известни с вседеходните си качества, няма да имаш проблеми. Щото са нови и колкото да са кекави изкават до 150 хил. Поне.
                                Е,те точно това ми е идеята!!!Само че в този случай не си струва съвсем чисто нов(както беше случая със леката кола,която се използва всекидневно),и то главно защото като пресече прага на магазина веднъж,вече не е чисто нова и цената и автоматично пада с 20%.Така че целевата група е от 1 до 5 години.
                                2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X