Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Ц, двата ми Дифендъра са с такива и дългата серия също. На 200,300 и осмака дългите бази като правило са с такива. Сега правя един 100 инчов който също е с такъв.
    Ти какво точно правиш, май имаш още поне месец рехабилитация!!?
    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
    www.ADV-Bulgaria.com

    Коментар


    • #62
      От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

      Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
      Ти какво точно правиш, май имаш още поне месец рехабилитация!!?
      Той работи с устата.
      . LRE Bulgaria.
      RRC SE V8 91г.

      Коментар


      • #63
        От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

        Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
        ...Аааа,ще ме ядосате накрая и за ужас на Таргата,ще взема един дълъг Рубикон .
        Ми вземи си бре, много са хубави. Питай Кинекса ако не вярваш.
        Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
        Ти какво точно правиш, май имаш още поне месец рехабилитация!!?
        Де да знам какво правя. След 2 дена свършвам втория курс и се чудя дали да продължавам. Не виждам полза никаква. Май ще грабвам флекса и ключовете, че имам задачи за 2 години напред. Сега ще почвам една бегачка на един чужденец. Джимни върху Y-61, редукторни мостове, койловъри и тн.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #64
          От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

          Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
          Ти какво точно правиш, май имаш още поне месец рехабилитация!!?
          Аз съм свикнал на 12 ч. "рехабилитация" .... след запой.

          Коментар


          • #65
            От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

            Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
            Иване,Гегата е безумно скъпа.Само да отбележа,че моя 200Тди е 2 тона и с 33ки МТ държи 120км/ч на магистралата,но спирането от тази скорост и с тези гуми е кошмарно дълго,а и управлението почва леко да се губи.С леката кола на магстрала карам със 140,така че съм привърженик на по-спокойното пътуване.Главното при тази машина ще бъде самото пътуване,не толкова крайната цел.Масиф,въобще не искам да коментирам...
            Яро,като се замисля,наистина когато съм карал извън пътя(а там са ми почти всичките километри с джип) не съм имал нужда от климатик.Но тази машина ще се кара,както ти казваш и доста дълго по асфалт,а и тази екстра не пречи.Мен ми е по-зор отоплението зимата.Знам,ще кажете има печки и т.н.,но на мен целта ми е най-малко възможни модификации.Най-много накрая да ме откажете от 2007,после от ТД5 щото е с електроника, и отиваме пак към 200Тди с печка....Аааа,ще ме ядосате накрая и за ужас на Таргата,ще взема един дълъг Рубикон .А пък ако някой ми намери читаво Диско2 с работещ фабричен блокаж на раздатката,ръчка и 7 места,го отнасям като куцо пиле домат.
            За цената съм съгласен, но не съвсем.Лично аз предпочитам дълго Г 300 ТД 1999г. пред Дифендър 2007г., цената е същата, но това е лично мнение.
            sigpic
            Land rover lightweight-series 3
            Range Rover V8
            Range Rover Classic Vouge SE V8
            Mercedes G280

            ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

            Коментар


            • #66
              От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

              Ей ти със Г-то,да не яднеш дръфцето.
              878511557

              Коментар


              • #67
                От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
                Иване,Гегата е безумно скъпа.Само да отбележа,че моя 200Тди е 2 тона...
                И тежка. По спомен от едно време - късата ТЛК70 на Митко Фулда с всичко по нея, включително и оборудването вътре тежеше по-малко от изрязаната от всякъде и цялата в смоли и пластмаси Г-класа на Долфи...

                Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
                ... Яро,като се замисля,наистина когато съм карал извън пътя(а там са ми почти всичките километри с джип) не съм имал нужда от климатик.Но тази машина ще се кара,както ти казваш и доста дълго по асфалт,а и тази екстра не пречи.Мен ми е по-зор отоплението зимата.Знам,ще кажете има печки и т.н.,но на мен целта ми е най-малко възможни модификации...
                Младене, аз също не бих модифицирал машината до безобразие за твоите цели, но монтажа на една печка не е като надуване на мотора с по-голяма турбина. Нямам представа какво е парното в Пумата, но едва ли е на порядъци по-добро от моделите до тд5 включително, само заради новото табло. А и дори и да е така, този дълъг вагон иска парно и назад (както са дългите патрули и тойоти) а в стандартен вид, за да се стоплят задните пасажери (камоли тези в "monkey cage-a"), двамата пред предния джам ще са по монокини...

                Да го кажа по друг начин. От всичкото ми пръскане на пари по джипки в тунинги, мунинги и буклуци в последните 10г., следните три неща са ми били най-смислените покупки ever:
                - сухата печка в Дифендъра (просто е незаменима, моята беше Ебершпахер, но и Вебасто са отлични)
                - покривната палатка
                - фризера (моя е Engel, но има и други марки)

                Коментар


                • #68
                  От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                  Първоначално публикуван от ivan kerchev Преглед на мнение
                  Грешка, фабрично се вгражда двигател ОМ606 на Мерцедес Г(463 модел, фул тайм 4X4)
                  Виждам, изказал съм се неподготвен.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    Да го кажа по друг начин. От всичкото ми пръскане на пари по джипки в тунинги, мунинги и буклуци в последните 10г., следните три неща са ми били най-смислените покупки ever:
                    - сухата печка в Дифендъра (просто е незаменима, моята беше Ебершпахер, но и Вебасто са отлични)
                    - покривната палатка
                    - фризера (моя е Engel, но има и други марки)
                    Мдаа,аз нямам никакъв опит с машина за такова ползване и за това съм отворил тази тема-всеки да казва какво мисли...
                    За печката и фризера съм почти сигурен,че ще стигна до там.За палатка на покрива още съм доста резервиран-като гледам колегите как се катерят и слизат от там...Имам чувството,че нощес като изляза да пикая полузаспал и ще се търколя надолу...
                    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                    Коментар


                    • #70
                      От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                      Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
                      ... За палатка на покрива още съм доста резервиран-като гледам колегите как се катерят и слизат от там...Имам чувството,че нощес като изляза да пикая полузаспал и ще се търколя надолу...
                      Като всяко нещо има недостатъци и преимущества. За мен и моя тип къмпингуване плюсовете са много повече.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                        Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
                        Мдаа,аз нямам никакъв опит с машина за такова ползване и за това съм отворил тази тема-всеки да казва какво мисли...
                        За печката и фризера съм почти сигурен,че ще стигна до там.За палатка на покрива още съм доста резервиран-като гледам колегите как се катерят и слизат от там...Имам чувството,че нощес като изляза да пикая полузаспал и ще се търколя надолу...
                        Два акумулатора и два алтернатора (като махнеш компресора на клматика има място). Два, не по един по-голям.
                        Другото, което често съм се радвал, че съм си вградил е инвертор - не много мощен, но по-марков (сигурен).
                        Аз лично си нося две палатки - малка, за бързо разпъване, достатъчна за всички и една голяма - за където ще се задържаме повече от 2-3 дена.
                        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                          Яро,това за палатка на покрива ще си покаже с времето.Кажи,ако не е тайна какви са предимствата и недостатъците.
                          Наско,2 алтернатора няма да сложа!Виж втори акомулатор и сега с късия си нося по някога.Обаче за инвертора ще ме светнеш.Аз пък смятам,че компресора и на климатика и един за въздух е задължителен.
                          2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                          Коментар


                          • #73
                            От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                            Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
                            Мдаа,аз нямам никакъв опит с машина за такова ползване и за това съм отворил тази тема-всеки да казва какво мисли...
                            За печката и фризера съм почти сигурен,че ще стигна до там.За палатка на покрива още съм доста резервиран-като гледам колегите как се катерят и слизат от там...Имам чувството,че нощес като изляза да пикая полузаспал и ще се търколя надолу...
                            Ами да дам и аз моите стотинки по темата. Казваш, че нямаш много свободно време, значи едномесечните експедиции отпадат (освен времето за експедицията, сигурно е необходимо и много време за подготовка - документи, визи и т.н.) Остават примерно 1-2 седмични разходки из България и околните държави. Разстоянията между населените места в България са доста малки, така че не е необходим твърде подготвен джип - дори и да се счупи нещо, можеш и пеша да отидеш до най-близкото населено място за помощ, при условие, че си сам и няма обхват телефона. В "експедициите" (в кавички, понеже не отговарят на условието за продължителност и разстояние), в които съм участвал, нито аз, нито някой от другите участници сме имали някакви сериозни щети или повреди (с изключение на една срязана гума, за която още ме е яд). Основните щети са надраскана боя. Така че на база скромния ми опит до сега бих ти препоръчал да си потърсиш читаво Дискавъри 1 или 2, щом държиш на марката. "Подготовката" на машината се изчерпва с едно обслужване, подходящи гуми и евентуално монтаж на лебедка. Вместо скъпи "тунинги" може да наблегнеш на удобно къмпинг оборудване: покривна палатка (изключително удобна е за спане според мен, разпъва се за 10секунди и се прибира за 20), хладилник/фризер, спални чували за по-ниски температури и т.н.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                              Данчо,някъде по-рано бях написал,че искам стандартна машина без сериозни модификации.И читаво Диско2 с блокаж на дифа би ми свършило работа-все се завирам на места където това трябва задължително.А читави Диско1 отдавна вече няма-всички са с износен интериор и плачат за сериозни ремонти.Нищо не искам да ремонтирам.А щом е за експедиция и месец време за 1 година,все ще намеря.Ама толкоз-и аз по-рано съм го написал,че към момента най-далечната цел са съседните нам държави.Но дългосрочно-не се знае.И тъй като няма и Д2,което да ми хареса-остана основно Дифендър.Ще дадеш една вечер да спим в твоята палатка,а вие в нашата-да видя к'во е.
                              2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                              Коментар


                              • #75
                                От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                                Андро по-нагоре беше споменал за моторите...ако ще е полезно ще спомена, че аз на пума не бих заложил.Почти съм наплашен от мотора, покрай опита ми с бусовете с 2.2 пума мотор.Регулатор на рампата за добър ден, инжектори, помпи, клапани за рециклиране на газовете.Много чувствителни към качеството на нафтата и към редовната смяна на маслото(ама това не е точно недостатък).Не особено издръжливи съединители(за бусовете).Иначе добра тяга и много добър разход.Това за пума 2.2, за пума 2.4 нямам наблюдения.От друга страна мотора на ивекото е приказка - по-як и с много по-малки и редки проблеми.За половин милион километра вече строши една кутия, но върви като бесен с 1 тон товар, работи добре и търпи на шофьори-изедници.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X