Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

    Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
    ... Не мисля, ако случайно съм останал недоразбран по-горе, че за експедиционни нужди точно Солзбъри мостовете и блокажите са абсолютно незаменими. По-скоро, ако през повечето време ще се живее в колата, трябва да се мисли за други неща - удобна и устойчива система са подреждане на багажното пространство, допълнителен резервоар, воден резервоар, ел-система за силови консуматори, вкл. и на 220V... Всичко това с уговорката, че под експедиция разбираме пътуване с продължителност от месец нагоре и пробег над 10000 км. За бивак на поляната над съседното село нищо не му трябва.
    Тук сме на едно мнение.

    Коментар


    • #32
      От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

      Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
      За бивак на поляната над съседното село нищо не му трябва.
      За сега точно с това ще започнем-обикаляне на по-дивите места из България.Сега ако трябва да тръгна със състезателния,направо ми се доплаква да карам на шосе.А и багажното не стига...А идеята наистина е да има перспектива за по-дълги експедицийки за около седмица до 10 дена до съседни държави.Това за лъвовете в началото го казах полу на майтап,ама кой знае,един ден може да стае...
      Заглеждах и Патрол след 2006-има ги доста,ама и там много негативизми изчетох и изслушах за техните мотори...

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Дифендър с ДВГ(а вероятно и др. системи) опасани с кабели и датчици и управлявани с компютри е недоразумение (лично мнение).
      Принципно съм съгласен и за това съм си избрал сегашната машина.Обаче съм решил да приключа с хард изпълненията и да се поглезя малко
      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

      Коментар


      • #33
        От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

        Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
        ...

        Принципно съм съгласен и за това съм си избрал сегашната машина.Обаче съм решил да приключа с хард изпълненията и да се поглезя малко
        Не знам Младене, труден е избора. След 97-98г. всичко е с електроники. Нямам нищо против тях, обаче не и за машина за пустоща. Може и да издеяни, ама мисълта, че може да те остави заради имобилайзер, датчик, дюза и т.н. е гадна. Иначе, да, върви, икономична е, екологична е, ама пустото усещане за несигурност ....

        Коментар


        • #34
          От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

          Дедката от онази тема, дето му оправяхме тука кемпъра (дефи) - сина му е пилот на такива ЛР, които обикалят света (постоянно има такива експедиции). Та си похортувахме малко за тях.
          Спонсорирани от ЛР. Нормално - ако не ги правят - от този форум ли да черпят изводи
          Но там нещата са коренно различни и няма база за сравнение.

          Младене - дали па не може да се измисли нещо с поправяне на дефи с 200/300 тди и присаждане на климатик/табло...
          Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

          Коментар


          • #35
            От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

            Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
            Спонсорирани от ЛР. Нормално - ако не ги правят - от този форум ли да черпят изводи
            Но там нещата са коренно различни и няма база за сравнение.
            Младене - дали па не може да се измисли нещо с поправяне на дефи с 200/300 тди и присаждане на климатик/табло...
            И аз искам ЛР да ми спонсорира експедиция!!!
            За кой Дефи говориш-за моя ли?Ако е за него,не се казва Дефи,а Дефчо(жена ми ако те чуе как го обиждаш,ще те наплюе) и забрави-първата причина заради,която искам да го сменям е,че е къс и няма място.И второ,той си е с перфектен,нов 200Тди(и ти намаза от ремонта) от който съм супер доволен-на Шумен на Италиянското преследване опердаши бая Тойоти с 1КЗ.200Тди беше победен само от една наточена бензинова гега и то с мноого мъничко.Трето- с тая клетка-хваната твърдо за рамата и скъсено отпред шаси,възстановяването ще ми струва мнооого повече отколкото трампата за дълъг.А и не искам повече филми.Отдавна вече нямам време за тях...Не случайно от 2 години не се състезавам сериозно.
            2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

            Коментар


            • #36
              От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

              Мисълта ми беше дали няма начин (ако има - ще важи и за твоят Дефчо) да се сложи табло от Диско 300 тди
              Така хем ще ползва екстрите на старият стоков Дефи (не твоя, а по принцип), хем ще имаш шукатитетско табло
              Иначе Дефи казвам на всеки Дефендър
              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

              Коментар


              • #37
                От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                Според мен ще е грозно, именно защото ще стои като насадено.
                Друго, при Дифендъра "таблото" е много плитко, защото разстоянието от прозореца и нещата под него до водача е по-малко, отколкото примерно при Дискавъри и Рейндж.

                Не на последно място, ако не говорим за Пума-та, а за всички останали до преди него (вкл. тд5) - аз при всички положения бих запазил жалузите - това е едно от най-култовите и уникални решения в Defender.

                Коментар


                • #38
                  От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                  И аз съм забелязал, да ти духа на корема и гърдите в голямата жега. Кеф.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    И аз съм забелязал, да ти духа на корема и гърдите в голямата жега. Кеф.
                    Ха-ха, старият ми Черок имаше и една под волана, насочена към седалката - много мъжка кола
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                      Бе да ви кажа честно нямам много километри,ама 2 пъти съм пътувал до Дуранкулак при 37 градуса и наистина тези клапи вършат работа-не е само като кола без климатик,дето духа през вентилацианните отвори.Някак си по-проветрено е,не е жега и не духа натрапчиво.И на мен ми харесват клапите в известен приключенски смисъл,но за по-дълги преходи си е друго с климатик,затворени прозорци и музичка.Иначе клапите ги махат след 2007 точно заради новото табло.Да не говоим,че като взех моя,първото нещо,което изхвърлих беше климатика,въпреки че работеше прекрасно.В този комп нямам снимки от началото,ама ще ви го покажа какъв беше....
                      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                      Коментар


                      • #41
                        От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                        Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
                        ... И на мен ми харесват клапите в известен приключенски смисъл,но за по-дълги преходи си е друго с климатик,затворени прозорци и музичка...
                        Със сигурност и от личен опит мога да ти кажа, че ако пътуваш с Дифендъра по предназначение, тоест сред природата (да, наясно съм, че за да се стигне до такива пътища има и не малко асвалт), няма и да се сетиш за климатик. За 5г. и около 40К км в разходки из България, климатика на моя никога не ми е липсвал. Но много повече биха ми липствали клапите отпред.

                        Климатика има смисъл за София - Бургас или София - Халкидики (през погледа на Софианец ), но съответно не в тази кола...

                        Но обикновено до тези изводи се стига, когато смениш няколко и къси и дълги...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          Със сигурност и от личен опит мога да ти кажа, че ако пътуваш с Дифендъра по предназначение, тоест сред природата (да, наясно съм, че за да се стигне до такива пътища има и не малко асвалт), няма и да се сетиш за климатик. За 5г. и около 40К км в лични разходки из България, климатика на моя никога не ми е липсвал. Но много повече биха ми липствали клапите отпред.

                          Климатика има смисъл за София - Бургас или София - Халкидики (през погледа на Софианец ), но съответно не в тази кола...

                          Но обикновено до тези изводи се стига, когато смениш няколко и къси и дълги...
                          Аз климатика на Диското съм го пускал за дълго единствено в Румъния и то не толкова заради жегата, колкото заради влагата. Под 90 си карам с отворени джамове.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                            Очаквайки много упреци аз бих препоръчал, да се огледаш за един хубав Мерцедес Г 300 ТД и да не се занимаваш с този огромен , щайгообразен и откачен джип, на който самият аз също съм фен. Мерцедеса е много по-удобен и здрав , не е малък и става за движение и по пътната мрежа. Другата алтернатива според мен, ако толкова харесваш дизайна и т.н е Ивеко Масиф - мотора е много добър, има фабричен заден блокаж и е също толкова грозен.
                            sigpic
                            Land rover lightweight-series 3
                            Range Rover V8
                            Range Rover Classic Vouge SE V8
                            Mercedes G280

                            ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                              Първоначално публикуван от ivan kerchev Преглед на мнение
                              Очаквайки много упреци аз бих препоръчал, да се огледаш за един хубав Мерцедес Г 300 ТД и да не се занимаваш с този огромен , щайгообразен и откачен джип, на който самият аз също съм фен. Мерцедеса е много по-удобен и здрав , не е малък и става за движение и по пътната мрежа. Другата алтернатива според мен, ако толкова харесваш дизайна и т.н е Ивеко Масиф - мотора е много добър, има фабричен заден блокаж и е също толкова грозен.
                              Напомни ми да те пребия като те срещна накъде. Че съм дърт и ще взема да забравя.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                                Ха-ха-ха ....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X