Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

    Ясене то това е ясно че ше има миене и с водоструйката. Ама след доста консултации и чудене стигнах до извода че без препарата няма да мина.

    Коментар


    • #92
      От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

      Отново да събудя тази тема.

      Прегряването при движение с висока скорост продължава.

      Какво направих до тук:

      1. Сменени термостат и виско (сега съм с пробит термостат, защото имах съмнения относно работата на новия).
      2. Измити радиатори отвън.
      3. Промита цялата охладителна система отвътре с една химия на бардал. След това половин час с маркуча на свален термостат.
      4. Мехурчета и шумове от разширителния съд нямам.

      Следващата ми стъпка е да сваля водната помпа и да видя в какво състояние е. Но приемам и всякакви съвети.

      Коментар


      • #93
        От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

        Първоначално публикуван от Filo Преглед на мнение
        Отново да събудя тази тема.

        Прегряването при движение с висока скорост продължава.

        Какво направих до тук:

        1. Сменени термостат и виско (сега съм с пробит термостат, защото имах съмнения относно работата на новия).
        2. Измити радиатори отвън.
        3. Промита цялата охладителна система отвътре с една химия на бардал. След това половин час с маркуча на свален термостат.
        4. Мехурчета и шумове от разширителния съд нямам.

        Следващата ми стъпка е да сваля водната помпа и да видя в какво състояние е. Но приемам и всякакви съвети.
        Свали термостата и затвори малкия кръг за да върти само големия.Промии радиатора и на парното в обратна посока за да може да извади ако има попаднали големи частици,които немогат да преминат през радиаторчето.Ако и тогава загравя ще се окаже проблемен радиатора за охлаждането.Аз започнах от радиатора за охлаждането и след което като не се оправи се оказа че от запушен радиатор на парното също може да загрява.Незнам какво общо имат двете неща но при мен се оказа това.
        0885719173-Красимир

        Коментар


        • #94
          От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

          Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнение
          Свали термостата и затвори малкия кръг за да върти само големия.Промии радиатора и на парното в обратна посока за да може да извади ако има попаднали големи частици,които немогат да преминат през радиаторчето.Ако и тогава загравя ще се окаже проблемен радиатора за охлаждането.Аз започнах от радиатора за охлаждането и след което като не се оправи се оказа че от запушен радиатор на парното също може да загрява.Незнам какво общо имат двете неща но при мен се оказа това.
          Понеже имам, същия проблем с тойота, искам само да попитам колегата Кънев, значи загрява от запушен радиатор на парното дори при затворен такъв? Така ли? Щото тя мойта е с два радиатора за парно, има и за задната седалка.....
          Все пак аз мисля, че е радиатора, при мен де, защото на моя му сменяха питата в България и сложиха по големи тръбички и съответно по малък брой такива, та ще си поръчвам нов оригинален. Събира си същото количество течност, но топлоотдаването май е нарушено
          А относно химиите за промиване, не съм убеден, че вършат работа, котления камък едвам със шомпол и химия се сваля, затова аз бих свалили и занесъл радиатора за отваряне и почистване.......
          Само неприятности си имаме
          Роден рибар, а принуден да работи.......

          Коментар


          • #95
            От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

            Първоначално публикуван от EU_BG_akademika Преглед на мнение
            Понеже имам, същия проблем с тойота, искам само да попитам колегата Кънев, значи загрява от запушен радиатор на парното дори при затворен такъв? Така ли? Щото тя мойта е с два радиатора за парно, има и за задната седалка.....
            Все пак аз мисля, че е радиатора, при мен де, защото на моя му сменяха питата в България и сложиха по големи тръбички и съответно по малък брой такива, та ще си поръчвам нов оригинален. Събира си същото количество течност, но топлоотдаването май е нарушено
            А относно химиите за промиване, не съм убеден, че вършат работа, котления камък едвам със шомпол и химия се сваля, затова аз бих свалили и занесъл радиатора за отваряне и почистване.......
            Само неприятности си имаме
            При диското няма кранче за спиране потока на течност дори когато парното е спряно или нагласено на студено(външна температура).Може би двигателя е констроиран да върти течноста и през радиаторчето за парното.В моя случай си докарах диско със издухана гарнитура,смених гарнитурата и се оказа че като му подам повече газ започваше да грее и изхвърля водата.Смених термостат,но ефект нямаше след това смених радиатора и пак нямаше ефект.Като го карам 80-100 нямаше проблем но подам ли му малко газ загрява много бързо.Карах го без термостат със затворен малкия кръг и пак същото положение.Но забелязах че и парното не топлеше добре,реших да почистя и радиатора за парното.Свалир маркучите за радиатора на парното и го включих към чешмата но в обратна посока изхода на радиатора към чешмата.пуснах силна струя вода след като се прочисти радиатора всичко дойде на мястото си.Сега и един час да го карам на пълна газ не променя температурата.Това за радиаторчето на парното не важи за автомобилите на,които топлия поток на въздух се спира чрез кранче на радиаторчето на парното.
            0885719173-Красимир

            Коментар


            • #96
              От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

              Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнение
              При диското няма кранче за спиране потока на течност дори когато парното е спряно или нагласено на студено(външна температура).Може би двигателя е констроиран да върти течноста и през радиаторчето за парното.В моя случай си докарах диско със издухана гарнитура,смених гарнитурата и се оказа че като му подам повече газ започваше да грее и изхвърля водата.Смених термостат,но ефект нямаше след това смених радиатора и пак нямаше ефект.Като го карам 80-100 нямаше проблем но подам ли му малко газ загрява много бързо.Карах го без термостат със затворен малкия кръг и пак същото положение.Но забелязах че и парното не топлеше добре,реших да почистя и радиатора за парното.Свалир маркучите за радиатора на парното и го включих към чешмата но в обратна посока изхода на радиатора към чешмата.пуснах силна струя вода след като се прочисти радиатора всичко дойде на мястото си.Сега и един час да го карам на пълна газ не променя температурата.Това за радиаторчето на парното не важи за автомобилите на,които топлия поток на въздух се спира чрез кранче на радиаторчето на парното.
              Мерси колега, моите и двата отоплителни радиатори, греят така, че не се диша вътре, аз нямам и долната част на дифозьора, ама кой знае, преди аварията не грееше сякаш, ама толкова съм и поглеждал редовно, чат, пат, а сега окото ми все там
              Роден рибар, а принуден да работи.......

              Коментар


              • #97
                От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                След поредните тестове се оказа, че новото виско е било менте. След смяна с виско от Дарукар вече всичко е ОК.

                Има вероятност виското, което набедих за менте да съм го счупил аз, защото го бях захвърлил в багажника да се подмята няколко месеца преди да го сложа. На новото имаше ясен надпис как да се съхранява (с гайката нагоре).

                Коментар


                • #98
                  От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                  Днес и аз промих радиатора и системата. Не лично, направиха го професионалистите от Автоекспрес 2 в Дружба. Първо откачиха радиатора, без да го вадят от мястото и с чистачка, а после и с въздух от компресор свалиха 3 шепи боклуци и кило прах от питата на радиатора. След това промивка с вода, работа с препарата, неутрализация, промивка и нов, хубав антифриз. Вече все едно карам друга кола. Пъргавината и динамиката на ускорени се увеличиха чуствително, вентилатора смуче през радиатора и яко духа, като се сложи ръка отгоре, просто явно е имало нужда от тия упражнения. Препоръчвам ги на всеки с подобен двигател над 100 000 км. пробег.
                  Последно редактирано от zzlatev; 19-05-11, 17:03.
                  LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                  www.ADV-Bulgaria.com

                  Коментар


                  • #99
                    От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                    Злати, (ако миже така) незнам дали няма да е лошо да се спомене някаква ориентировъчна цена на "гимнастиката", ако не е тайна разбира се. Предполагам ще е полезено
                    Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                    И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                    вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                    Коментар


                    • От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                      С препарата и труда беше малко над 100 лева и 3 часа работа.
                      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                      www.ADV-Bulgaria.com

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X