Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

    offtopic:

    Първоначално публикуван от Радослав Райчев Преглед на мнение
    Аз спокойно си карам с 130-140 по магистралата и мога и до 150 км/ч с 200ТДИ. Немам никакви грижи. Ако не можеш да ги вдигнеш имаш някакъв проблем...
    По gps ли? Имай предвид, че стандартно скоростомера лъже сериозно. При 150 си реално около/малко над 135.

    Коментар


    • #77
      От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

      С GPS не съм засичал. Възможно е и скоростомера да лъже, но защо пък да лъже?
      Тези наблюдения от къде са?

      Но по скоростомер спокойно поддържам 140 км/ч. Амбицирам се да проверя по GPS как ми е скоростта.

      Оспамихме темата.
      Последно редактирано от Радослав Райчев; 26-10-10, 16:43. Причина: допълнение
      Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
      LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
      Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

      Коментар


      • #78
        От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

        Да дам няколко пояснения: Обезвъздуших системата от тапата на термостата. В работата на термостата не съм имал повод да се съмнявам, защото сутрин колата загрява бързо, а и преди това никога не е показвала склонност към прегряване. Все ми се върти мисълта, че проблема е някаква електрика ама като имам свободно време ще разследвам по - подробно.

        по офф топика. Скоростомера си го проверявах в с GPS-а и интересното беше, че в диапазона от 40 - до 140 километража винаги ми показваше с 5 повече.

        Коментар


        • #79
          От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

          offtopic:
          Първоначално публикуван от Радослав Райчев Преглед на мнение
          С GPS не съм засичал. Възможно е и скоростомера да лъже, но защо пък да лъже?
          Тези наблюдения от къде са?
          Но по скоростомер спокойно поддържам 140 км/ч. Амбицирам се да проверя по GPS как ми е скоростта.
          Оспамихме темата.
          Оспамихме наистина, но само да поясня. С всички джипки които съм имал до момента, което включва и Ленд Ровър, скоростомера не показва вярната скорост със стандартния размер гуми. Обяснение за това не мога да дам. Нещата си идват на място с 2-3 размера отгоре. В случая, с Ленд Ровър - правили сме замервания с Рейнджа на Злати - скорост по скоростомер и по gps са абсолютно еднакви, като той е с 32" гуми (оргинално 29"). Сигурен съм, че при теб е същото, пробвай. При Патрула и Ленд Крузера също е така.

          Коментар


          • #80
            От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

            offtopic: Със стандартни гуми 205/80/16 скоростомер 140, ГПС - 130.Диско 300 ТДИ трудно може да поддържа реални 140 км.Освен ако не искате да си имате проблеми с двигателя,не виждам какъв е смисъла да се кара с повече от 110 км по ГПС.
            Discovery I, 300 TDI

            Коментар


            • #81
              От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

              Първоначално публикуван от Filo Преглед на мнение
              ...
              И в неговия случай и в моя ми мирише на кофти връзка или маса.
              Какво може да е обяснението, че на равното си има "маса и връзка" и не грее, а на баир, с газ до ламарината "масата и връзката са кофти", и грее?
              Интересно е и друго - имало ли е такова "грене", когато системата е била с вода и защо е била с вода?

              Коментар


              • #82
                От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                offtopic:

                Оспамихме наистина, но само да поясня. С всички джипки които съм имал до момента, което включва и Ленд Ровър, скоростомера не показва вярната скорост със стандартния размер гуми. Обяснение за това не мога да дам. Нещата си идват на място с 2-3 размера отгоре. В случая, с Ленд Ровър - правили сме замервания с Рейнджа на Злати - скорост по скоростомер и по gps са абсолютно еднакви, като той е с 32" гуми (оргинално 29"). Сигурен съм, че при теб е същото, пробвай. При Патрула и Ленд Крузера също е така.
                Точно така е, с мъка дава понякога разлика от 2-4 километра по ГПС и по скоростомера, и то като го тествам при скорости над 120. По принцип си карам с около 105-115 на магистрала, върховото ми постижение с тия гуми е 136 на равно и при изпреварване( това по ГПС). Стига оффтопик, по темата.
                Аз стартирах тая дискусия и мога вече да заявя и решение - дефектен фабрично термостат. От там идва цялата работа, днес със стария термостат майстора го е карал над 40 километра на път и със климатик, и без, и с яко газ, зор няма стрелката стои като залепена на точното място. Както трябва и да бъде. За съжеление обаче изникна друго, някъде в горивопровода влиза въздух и има недостиг на нафта към двигателя, а от това и проблеми със запалването. Това се е случило в ръцете на майстора вече на 2 пъти и сега ще се работи по тоя проблем, че единия път е въртяла бая на агрегат, докато тръгне. Така че засега съм още в бокса, поне греенето е овладяно.
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-10-10, 13:47.
                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                www.ADV-Bulgaria.com

                Коментар


                • #83
                  От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                  Да вдигна пак темата. Времето се постопли и пак започна да грее машината. При движение по магистрала и равно със 140 върви към червеното. Изкачването към Тунела на Тракия го взех с 80 на 4та за да не прегрее.

                  Да поясня. Нов термостат и вискомуфа, измити радиатори отвън. Следващото което ще направя е да промия охладителната система, приемам препоръки за химията която да налея.

                  Почна да ми лази по нервите тая кола.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                    Аз съм му замислил същото на моя и вече съм проверили и избрал мястото - сервиз Автоекспрес 2. Те са ТП тука, ще ми направят пълна промивка на системата с миене отвън и отвътре на радиатора и после нов антифриз. Засега при мене проблеми няма, но доста почетох по въпрдса и британските корифеи в едни глас твърдят, че греенето в 99,9% от случаите идва от задръствания в охладителната система и радиатора.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • #85
                      От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                      Злати, това е следващата стъпка. Аз вървя по пътя на най-малкото съпротивление, като го промия и не се оправи продължаваме да мислим нататък. Въпроса е обаче за марката на химимкала. Иначе за промиване не ми се ходи в сервиз. Сам ще си го направя.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                        А когато загрява много има ли добро парно???На моя смених радиатор и пак грееше,после се оказа запушено радиаторче за парното след като изчистих и него всичко се оправи.Парното го изччистих като пуснах силна струя вода в обратна посока на работа на системата.
                        Последно редактирано от Красимир Канев; 26-04-11, 14:06.
                        0885719173-Красимир

                        Коментар


                        • #87
                          От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                          Моя като грееше, това го оправи. Пускам парното, по топли, та пушек се дига и малко от малко сваля температурата. ако се върнеш в началото на темата, проблема при мен беше лятото и на включен климатик.
                          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                          www.ADV-Bulgaria.com

                          Коментар


                          • #88
                            От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                            Препарата, който взех за да направя промивката е този:

                            http://www.prospeed.bg/bg/product/4329

                            Някой има ли наблюдение над тази марка, взех я на сляпо, просто продавача ми я препоръча.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                              Първоначално публикуван от Filo Преглед на мнение
                              ... При движение по магистрала и равно със 140 върви към червеното. ...
                              Това съм го постигал само при продължително движение с "газ до ламарината". След известно време (15-20 мин. може би) стрелката на температурата наистина тръгва нагоре. Аз го приемам за нормално. Не съм пробвал до къде ще стигне. При "нормално" каране няма проблем.
                              Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                              Коментар


                              • #90
                                От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                                Първоначално публикуван от Filo Преглед на мнение
                                Препарата, който взех за да направя промивката е този:

                                http://www.prospeed.bg/bg/product/4329

                                Някой има ли наблюдение над тази марка, взех я на сляпо, просто продавача ми я препоръча.
                                Аз и друг път съм се изказвал скептично за тези препарати, но да напомня - от препарата (ако той изобщо помогне) по-важни са силната струя вода, главно в посока обратна на нормалното движение на охладителната течност и продължителното и обилно изплакване с вода, за да изчезнат остатъците от препарата. И не, без разкачане на водните съединения и без градинския маркуч, няма да стане. Водоструйка - по-добре. Пароструйка - още по-добре.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X