Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

    Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
    ...
    Климата допълнително товари мотора,може би е от това
    ...
    Да, товари го. Особенно се усеща на по малките дизели. Имах Паджеро 2,5 и по същия начин в жегата на климатик тръгваше да грее. Даже си мислех какъв парадокс е да имаш клима и в жегата да не смееш да я включиш.

    Коментар


    • #47
      От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

      Уф...Злати да не го кара от вчера тоя рейндж бре?! Колко години станаха вече и колко разходки без проблеми?
      Ама ей на - спукал маркуч, аха да роди. После интервенции, ровичкане, смяна на части и хайде - едва ли не наличието на климатик стана фабричен дефект...Нещо не е направено както трябва. Нещо е пропуснато.

      200 и 300 за да греят повече от нормално, значи има проблем. Етиленгликол ли ще е, гняс между радиаторите ли, термостат ли, няма значение. Трябва МИСЛЕЩ майстор.

      Ние си седим дома на ладно и си чешем кълвиатурите, ама като беше на моята кола, съм се потил навън в проби и тестове, докато реша проблема.

      Коментар


      • #48
        От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Еее Ники, в радиатора, а пък още повече в разширителния съд температурата на охл. течност е по ниска отколкото в главата. Датчика за часовника на таблото е там.
        Да ама на тоя част от антифриза се търкаля постоянно през казана. Така че показанията са коректни при отворен термостат. И червения Дифендър загрява само над 80км/ч. В гората и в града няма никакви проблеми.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #49
          От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

          Първоначално публикуван от BENZBOSS
          ...
          Тия модели в Гьрция примерно не ги ли карат,в Испания няма ли ги,там по-студено ли е...
          Има ги. У нас пристигат със спукани глави.
          Майтапа настрана, ама вярно като се поиздухат и се обявяват за продажба. Всички системи се скапват. Пада компресията, всички заводски настройки отиват по дяволите, айде и охладителната система не е като нова, айде спирачните апарати задържат, айде още кой знае какво и ето ти греене при екстремна ситуация.
          Иначе като всичко им е в нормата не греят.

          Коментар


          • #50
            От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

            Е и аз това казвам,да не обиждам други марки,но ако тая легенда грее с климатик по магистралата какво да кажат някои други измислени марки?
            И пак вьпрос - има ли начин да се ползва панела на климатика за диагностика,да видиш с него каква ти е температурата на антифриза?Има ли начин да му се вьрже ОБД скенер който да показва температурата на мотора за да избегнем проблема сьс стрелките на таблото ако има такьв?


            Брата го има тоя "проблем" - на таблото 95 без значение магистрала,климатик,студ,жега...........в града 100,с лазерен термометьр 85,с лазерния термометьр профи версия в сервиза 87.Виско работи,перки работят,антифриза нов в нормите,термостат нов,датчик нов,бушони в ред,релета като нови...............следващата атака смяна на таблото с моето и да видим кой льже,макар,че след замервания с термометьра брата и тегли една майна и не иска да сменяме таблата.
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-07-10, 11:10.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #51
              От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

              Пак аз,стоя тук и се почесвам с идеята да разбера защо загрява и ми дойде на акьла да ви питам.
              Колко е дьльг маркуча кьм водната помпа на това животно? Колко е мек, оребрен ли е, има ли усилване и тем подобни?
              Вьпроса е породен от тьпата идея,че при високи обороти маркуча може да се свива и да не постьпва достатьчно антифриз кьм помпата........
              Колко са меки тия маркучи,колко са дьлги, колко са стари, шанс да се пречупват, шанс вьздушния да е на кокьл,шанс ауспуха му да е задьнен и от там това греене на високи обороти?
              И питам щото на малки дизели 3-4-5 цилиндьра / за мен малки, за вас нормални разириш ли/е препорьчително газ до ламарината за 5 минутки на всеки 8 часа ниски обороти за да си издуха ауспуха. Ниски обороти в гората за 3 дни и магистрала след това, малко климатик и да грее?
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-07-10, 11:13.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #52
                От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                ...малки дизели 3-4-5 цилиндьра / за мен малки,за вас нормални разириш ли/...
                Ааа, струва ми се, че тук и 16 литров дизелов осмак може да прегреем Няма невъзможни неща

                Коментар


                • #53
                  От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                  Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                  .... ама като беше на моята кола, съм се потил навън в проби и тестове, докато реша проблема.
                  Ами дотъркалвайте се бре, има рЯка, ключЕве, водоструйка плазморез .......
                  Иначе в "Надин" и прегряващ ще го вземат
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #54
                    От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                    Приятели, 3 дни ме няма, а вие вече сте разчепкали проблема из основи. Благодаря Ви много. Цялата работа по охладителната система и смяната на алтернаторния и ремъка на климата е правена от професионалист - Митко Фулдата. Ще се прегледат отново нещата едно по едно, но още не знам кога, че сега правя ремонт на жилището и главата ми е пламнала от други неща. Като цяло обаче, най-вероятен изглежда проблема с масата. Дотук поне 4-ма споменаха за него, явно от там ще тръгнат проверките.
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-07-10, 19:51.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • #55
                      От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                      Ами и при мен същата работа се получи. Тойота-хайлукс-сърф автомат. 3L Нов воден радиатор, по-скоро нова пита, ново оригинално виско, лепен но почистен климатичен радиатор, всички ремъци и филтри са сменени преди 1500км. Антифриза е -30 също нов. В града не загрява, по равно също, обаче види ли баир, стрелката както си стои на средата, изведнъж подскача на границата между бялото и червеното, от раз отива там и като върна газта или спра и го оставя на бавни обороти започва да се връща бавно назад. Течност не губи, нито я хвърля.... Нарочно долях на студен двигател някъде около 250мл концентрат, тоест, напълних до горе, точно толкова изхвърли в казанчето и край, нивото си стои 2 пръста под капачката. На дифозьора нямам долната част, ама така я купих и си вървеше преди пробива, аз на баира към "Траянови врата" вдигнах 140 без да загрее, но беше март. Виското работи, проверявам по най сигурния начин, гася на загрял двигател и перката спира с матора, най-много още 1/2 оборот да направи. А на старото виско се въртеше, барем 1-2 сек след изгасване. Ако качвам баира с 30 се държи нормално, настъпя ли и почва да грее. И това е без климатик и без колесар. Като слагахме климатичния радиатор нали се сваля водния, та след свалянето, качването и напълването и на двата, ми загря с тръгването от Илийката, е не веднага ама след 10мин. Загря на включен климатик и то така загря, че климатика изключи....... Но след като се охлади, климатика си тръгна пак и повече проблеми в града не ми е правила. Вентилатора си работи, включва си и двете степени. Реших че е останал въздух някъде и се е самообезвъдушил в последствие...... Добре, ама на баира към първия тунел на магистрала "Хемус" стрелката подскочи и се заби в червеното, слизам отварям, няма да хвърля, няма нищо..... Качих как да е баира с 30-40 и надоло се охлади, после на Правец същата работа, подскочи и в червеното......
                      Както виждам за сега няма решение на проблема ( изчетох темата от начало), та мисля да си купя от китайчугите един лазарен термометър, намерих за 29$ и да меря температурата на главата и на радиатора като ми скокне в червеното, ако е над 95-100 ще сваля термостата, ще пробвам без него, после датчика, после маси и столове, абе няма край теглото. А дали е възможно уреда да се ебава, щото то на баир е нормално малко да вдигне, но не трябва да показва завиране и унищожаване на главата. Впрочем колко е максималната допустима температура за безпроблемна работа на матора? За жалост оставих джипа в риболовния си вилает и немога да експериментирам, ама проблема си съществува, дано намерим решение.. Колко щеше да е скучен живота, ако всичко ни беше наред..........
                      Роден рибар, а принуден да работи.......

                      Коментар


                      • #56
                        От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                        Ама стига с тия лазерни термометри бре. Не са лазерни. Инфрачервени са. Имат само лазерен "мерник". При това за да измериш с такъв точно температурата на метална повърхност, трябва да го пренастроиш за метал. Ако боядисан метала - мери си се като неметал.

                        А за прегряването - ако всичко друго е направено, остава водна помпа. Ако и тя в ред, остава нещо по горивния процес да не е в ред, например скихал/стопен/изяден бренер например, ако конкретния двигател е с предкамерно. Ама, преди всичко друго, просто се уверете че стрелката вътре показва вярно. Става лесно, ако знаете какво трябва да е съпротивлението на датчика при загрял двигател. Слагате съответното съпротивление за половин стотинка на мястото на датчика, и гледате какво показва стрелката. Ако пак играе номерца - търсете електричерски проблем. Ако не - търсете нещо друго.
                        Последно редактирано от sparkybg; 19-07-10, 09:36.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #57
                          Ъпче на темата,че ми е интересно до кьде я дакара колегата.И един вьпрос - каква е врьзката с водната помпа при положение,че тя не тече,какво и се скапва на тая помпа за да почне да прегрява колата вьв високите обороти?

                          Тия "лопатки" не са ли метални,как се скапват?Не са ли доста дебелички за да се скапят?
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 24-07-10, 20:30.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #58
                            От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                            Лопатките, но рядко се скапват........
                            Както разбирам май е токаджийски проблема при мен, нали ми сваляха двата акумулатора, кой знае как са ги закачили, а и масата откачаха за цветна заварка, като мога ще видя как са нещата, не е при мен джипа.......
                            Роден рибар, а принуден да работи.......

                            Коментар


                            • #59
                              От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                              Лопатките са или чугун или пластмаса. И двата вида ги яде кавитацията, при лош късмет - бързо. Обичаен проблем на водните помпи е и разхлабването на сглобката между перката и вала с частично или пълно буксуване.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                                Всичко това е точно така, обаче няма загряване при което налягането да не изхвърли течност в казанчето, а при мен нищо не хвърля.............
                                Колата си вървеше преди интервенцията на майсторите.....

                                Съобщение от модератор:
                                Моля, напишете си в профила от къде сте.
                                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 24-07-10, 20:31.
                                Роден рибар, а принуден да работи.......

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X