Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Едва ли е от "тоците".
    Другата възможна причина е избягала центровка на помпата. Интервенции по самата помпа, или смяна на агренажен ремък.
    А каква е връзката с греенето и агренажния ремък ? Преди време и Лазар настояваше по тоя начин да решим проблема, но аз не го разбрах и не го послушах. А напоследък си мисля че не съм бил прав.
    Тази земя, по която тъпча сега,
    тази земя, която пролетен вятър пробужда,
    тази земя – не е моя земя,
    тази земя, простете, е чужда.

    Коментар


    • #17
      От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Едва ли е от "тоците".
      Другата възможна причина е избягала центровка на помпата. Интервенции по самата помпа, или смяна на агренажен ремък.
      Моля сподели по -подробно за това, какво точно имаш впредвид.
      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
      www.ADV-Bulgaria.com

      Коментар


      • #18
        От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

        Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
        Вентилаторите на климата отпред си въртят. Интересното е, че климатика отключи проблема, но след това веднъж на баира джипа загря и без включен климатик. Но като цяло, докато не ползвах климатика, нямаше проблем 3 дни по гори и планини.
        Злати, обърни внимание на възможността за лош контакт (към маса най-вероятно). Вентилаторите може и да си въртят, но да не им достига мощност. Тези вентилатори работят в два режима. 1. Винаги работят при включен климатик;2. Включват се от температурния датчик на охладителната система, дори когато климатика не работи.
        Второто има връзка със загряването и при не работещ климатик.
        Още една подсказка за проверяване - ремъка на алтернатора, ако малко хлабав (а не много хлабав) е трудно да се усети, че няма достатъчна мощност за ел. системата. Лампата може да светне...може и да не светне.

        Дано съм бил полезен.
        Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

        Коментар


        • #19
          От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

          Малко теория от други коли и офф от темата

          Пак аз - виското изключва на около 4000 оборота за да не ти скьса оста,на тия 4000 оборота набива вьздушна струя от около 45 километра в час,на магистрала и без виско можеш да караш ПРОБВАНО.
          Перките на климатика трябва да имат реле,бушон и резистор,виско включва на 100,пьрва степен на перките включва на 105 градуса да речем,втора на 110.Това е из баирите и градско,на магистрала това не играе,набави вьздушна струя която е половината от нормалния напор на вятьра с движение по магистралата.Перките ти работят при включен климатик както и на определена температура на мотора,но пак казвам - на магистрала това не играе / все едно да си сушиш косата сьс сешоар като караш с мотора по магистралата - файда никаква /.
          Температурата се следи от датчик който е електрически,2 кабела влизат в него.С течение на времето тоя датчик почва да показва повече от реалната и за това сьм на мнение,че трябва да се замери температурата на мотора преди пак да се атакува цялата охладителна система.
          Третия вариант е скапан термостат.Виждал сьм не малко качествени скьпи термостати да задират по стеблото и температурата на мотора да играе - трябва доста да вдигне преди самия термостат да се предаде и да отвори напьлно.

          Бьди сигурен в показанията на таблотослед това трст на антифриза за да не стане да има духнала глава и или да имаш вьзглавница в системата.

          Не е реално да ровиш по перки и вискота ако вьрви в гората 3 дни без проблеми.Махни виското и покарай 4 крьстовища и виж как включваш парно веднага щото грее,за гората пьк сьвсем да не говорим.


          Показанията,лазерен термометьр / 30 долара е тук /и мери за да си сигурен,че грее.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

            Както каза Андро климатика товари осезателно двигателя,но при всичките ми коли с климатик(сегашното добиче няма таКъва екстра)при вкл. климатик температурата на двигателя спадаше от обдухването на вентилаторите на климатика.
            Провери имаш ли набити боклуци м/у кондензатора на климатика и радиатора на двигателя-аз залагам на това!Огледай хубаво как е положението там и с пароструйка в посока обратна на постъпващия въздух максимално добре почисти,като не е добре двигателя да е загрял-да не вземе да се пукне радиатора.Виж какво ще изпадне,пробвай и после пиши,ок?Може да се наложи да свалиш радиатора на двигателя(за да не разкачаш маркучите на кондензатора),ако има натрупана гнъс м/у двете пити.

            Нивото на антифриза нормално ли е,спаднало ли е след смяната на антифриза,което не е продухване на охладителната система!
            Последно редактирано от mbenz; 16-07-10, 18:05. Причина: допълнение
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #21
              От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

              Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
              Моля сподели по -подробно за това, какво точно имаш впредвид.
              Злати, на теория е просто. За пълно изгаряне има строго определен параметър - момент на пълно изгаряне. Той пък зависи от другия момент - момент на впръскване. В тая схема играе и цикловата порция. Тоест определено количество горивна смес, подадена в съответния момент да изгори напълно в строго определен момент. Всяко закъснение на "момента на пълно изгаряне" води до по продължителен период на горене и съответно по продължително отделяне на топлина в двигателя.
              Такова "закъснение" може да се получи при смяна на агренажен ремък и увеличена циклова порция с цел повишаване мощноста.
              Тогава иска допълнителна центровка на помпата. Значи, ако има такива интервенции преди симптомите "греене", това е възможната причина.

              Коментар


              • #22
                От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                ИИИИИИ пак аз

                Листа и боклуци,че и лебедка пред радиатора може да изиграят сериозна роля в загряването на тоя мотор ОБАЧЕ тя е била с тия листа и боклуци в гората 3 дни и не е загряла.

                Сьщото е при мрьднала центровка.Не се споменава за неправилно изгаряне,сажди и ненормално пушене при подаване на газ нито за увеличен разход на гориво.И пак стигаме до гората и 3 дни каране без загряване.

                НЯМА НАЧИН това да вьрви в гората на ниски обороти и натоварено и да не грее,а сьщевременно на магистрала с постоянни обороти и обдухване на радиатора само от климатик да почне да загрява.Забравяме за перки и вискота освен ако не правят повече от 100 километра в час вьздушна струя / е те тва ще е машина........... /.

                Това е нещо по токовете,не показва реално ИЛИ термостата му зацилкя.


                И вьпрос - някой да си е играл с големия крьг на охладителната?Климата оригинален ли е или допьлнително слаган?
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #23
                  От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                  И аз се боря със загряването на червения Дифендър-200ТДИ. В града и гората-няма проблем. На магистралата падладява. Чистихме радиатора отвътре. Няма ефект. Накрая топнахме един термометър в разширителния съд. Хайде някой да познае. Стрелката е подминала вертикалната позиция, а в разширителния съд е 72 градуса. Тъпите датчици.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                    Еее Ники, в радиатора, а пък още повече в разширителния съд температурата на охл. течност е по ниска отколкото в главата. Датчика за часовника на таблото е там.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                      Пиша, защото бях в джипа през въпросните три дни и присъствах на събитията. Това което Злати забрави да спомене, е че при наливането на антифриза казанчето е било доста повече напълнено! Това той го е установил при студен двигател, но го сподели с мен в последствие, когато проблемите започнаха......! При първото повишаване на температурата спряхме, отворихме леко капачката/клапан на разширителния съд и източихме около 300гр. Може би не е било достатъчно, казах му да погледне и при напълно изстинал двигател, май не го е правил. Според мен не е датчика за температурата.......
                      @BENZBOSS наблюдавах внимателно кога става проблема. При обороти м/у 1700 и 2000, и то поддържани за повече от 4-5 и не повече от 7-8мин. загряването става плавно /според Злати бързо, но той явно не е виждал стрелката как може да се качи буквално за 10сек / не го отдавам на виското, защото оборотите не са толкова високи, че то да изключи. До колкото съм запознат това явление става при продължително каране но при доста по-високи обороти, над 3500.....

                      Според мен трябва да се види нивото на охладителната течност при студен двигател, както и да се разреди, защото е концентрат и след това термостата. Може би отваря по-бавно, но това се пробва........
                      LZ1PER

                      Коментар


                      • #26
                        От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                        Няма продьлжително каране,само да вдигне оборотите и изключва,моите изключват и на втора и на трета,а и на място като им набия шута.И не е като да е истинала колата,а просто от обороти и изключва.

                        Нивото на охладителната течност и то не играе голямо значение,освен ако не е малко в радиатора,а в разширителния сьд,че било малко повече няма значение,каквото е повече си го изхвьрля като загрее.Тапата му е важна,ако не дьржи налягането може да почне да грее,НО не и на магистрала.

                        Има нещо,нещо много гадно.Всичките фифели дето ги играем все не минават при положение,че е работила в балкана без да грее.Изключвам перки и виско,те работят до 45-50 километра в час,след това не играят,не им стига силицата.

                        Лошото е,че не и се случва за пьрви пьт да заври на климатик.Лошото е,че 3 дни из баирите не е дала проблем,тя и там е била с пьлно казанче,не ми се вярва след гората да е доливал при положение,че няма проблем с охлаждането.

                        Има един тьньк момент - концентрата охлажда по-слабо от водата,50/50 е след това,после е вода и най-добре охлажда дестилирана с присадка.Хубаво ама и преди ли е била концентрат?Ако е така............аз бих и пернал чиста дестилирана водица и литьр антифриз,един термометьр в рьката,климата на 6 и ....................високи обороти.Явно на ниски не го прави,из балкана не е вьрвяла на 2500 оборота постоянно.Гьстота на течноста,високите обороти,климатика,термостата,датчика....................е тук някьде е ключа за палатката.И не казвайте,че има електрическа водна помпа щото ше се грьмна.


                        Какьв е варианта ремька да припльзва на висооки обороти като го натовари компресора на климата и да не вьрти водната помпа с нормални обороти?Кога е сменян,какьв е,с какво е мазан,кьде тече излишька от казанчето / вьрху ремька или? /...............баф аз тая кола,из баира нищо и няма,а на магистрала с един климатик завира.


                        Има нещо гадно и много ми е чудно какво.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #27
                          От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                          Точно за клапана и аз си мислех, трябваше да изпусне излишното количество антифриз, а не го направи!
                          LZ1PER

                          Коментар


                          • #28
                            От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                            Значи от гадателствата до тук, акцентирам върху термостата и приплъзването на ремъка при високи обороти.

                            Коментар


                            • #29
                              Не и е дошло времето или по-точно температурата.Копирам си писаното в един друг форум за едни други коли което няма значение,при вас системата е сьщата.Е го де го.
                              Охладителната система има няколко степени или няколко неща които пазят колата от прегряване и я дьржат в нормалната температура.Имах ги някьде по температури,кое на колко включва,но това в момента не е важно.Приблизителни температури

                              90 градуса отваря термостата
                              95-100 градуса зацепва виското
                              105 градуса пьрва степен на перките на климатика
                              110 градуса се включва втора степен на перките на климатика
                              120 градуса ти изключва компресора на климатика
                              125 градуса капачката на казанчето ти изпуска налягането
                              130 градуса...........влизаш у форума с вьпроса КАНЧЕТО ЗАВРЯ,КОЙ Е МАЙСТОРА

                              Не е и капачката - нейната работа е да дьржи налягане и да го изпусне след дадена температура.Ако казваш,че е нямало налягане като сте я развили на горещ мотор...............е за смяна за да не влизаме в статистиката на 80% проблем с мотора породен от охладителната система.Защо обаче в гората не завира?Няма по-кофти за мотора от спри/трьгни,а за оффроуд пьк сьвсем да не говорим.
                              Верно е,че има вариант да сетваря по някой пьт както и има вариант термостата да играе номер,но 3 дни в балкана не са като до кафето и обратно.
                              Оборотите и климатика и от там загряването..............мамицата ти и джипка,1:50 сутринта е тука.

                              Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                              акцентирам върху термостата и приплъзването на ремъка при високи обороти.
                              Тьй де,и с картон на муцуната да я кара по магистралата пак няма да загрее толкова.Нещо с оборотите има,кажи им,че на мен не ми вярват,аз такова нали нямам и ................Заедно сме писали с тебе,да видим дали ще уцелим с тоя ремьк.
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 17-07-10, 10:58.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #30
                                От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.

                                Карал съм цяло лято с изпуснало виско. Загряване повече от нормалното само при продължително стръмно изкачване с ниска скорост.
                                Карам с номер монтиран централно на решетката пред радиатора. Загряване повече от нормалното само при скорост над 80км/ч по магистрала.
                                Карал съм с 4(!) литра по-малко охладителна течност. Загряване повече от нормалното винаги при скорост по-висока от 60км/ч.

                                Това с диско 200тди. Климатик нямам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X