От: Загряване на 300 ТДИ при странни обстоятелства - нужда от съвет.
Нещичко и от мен. Може да е полезно някому.
Преди около 2-3 месеца ми смениха ангренажния ремък, като покрай това се снабдих и с нов антифриз. Преди въпросната смяна се случи няколко пъти да загрее при продължително изкачване. След смяната, смея да твърдя, че стрелката не мърда, но пък за сметка на това, загрява автоматика и трябва да спирам да се охлажда, но това се случва при много по-сериозно натоварване по нагорнище (турската част на Странджа, цялото семейство и с много багаж). Предполагам, че проблемът е бил в стария антифриз и след смяната нещата заспаха. За загряването на автомата се споменава в клиентското ръководство, така че това не ме притеснява.
Нещичко и от мен. Може да е полезно някому.
Преди около 2-3 месеца ми смениха ангренажния ремък, като покрай това се снабдих и с нов антифриз. Преди въпросната смяна се случи няколко пъти да загрее при продължително изкачване. След смяната, смея да твърдя, че стрелката не мърда, но пък за сметка на това, загрява автоматика и трябва да спирам да се охлажда, но това се случва при много по-сериозно натоварване по нагорнище (турската част на Странджа, цялото семейство и с много багаж). Предполагам, че проблемът е бил в стария антифриз и след смяната нещата заспаха. За загряването на автомата се споменава в клиентското ръководство, така че това не ме притеснява.
Коментар