Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с каре на Land Rover Discovery1 предницата тресе

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Стърже и свири / ЛР Диско 1

    Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
    Задното на предния кардан ли?
    По принцип т'ва е привилегия само за лифтованите.

    Коментар


    • #32
      До: Стърже и свири / ЛР Диско 1

      А , що , моя без да е лифтован трощи три пъти същото задно на предния кардан , докато не му сложих " правилния" ( може би според Стефан)кардан от УАЗ.
      Зачетох се пак в темата , защото от три дни и моя дрънчи и свири и не мога да го диагностицирам. Симптомите са като за каре , пък не се вижда да е разбито никое. Придрънква като разхлабена ламарина , като търкалящи се из лагер сачми или ролки , като луфт в зъби. Чува се само когато двигателя напъва колелата , т.е. когато се предава повече въртящ момент ,не зависи от скоростта , в смисъл че се чува и при по-ниска , и при по-висока скорост , но се променя със скоростта - значи е някъде по трансмисията.
      Лошото е , че мислех да тръгвам на почивка с него , пък така докато не разбера какво е не смея.

      Коментар


      • #33
        До: Стърже и свири / ЛР Диско 1

        Спазвайте маркировката на двете части на кардана, иначе баланса заминава и ги троши. Освен това установих, че шлиците не се смазват добре, ако не се разглоби. Съответно покритието им (пластмаса някаква, рилфан..нещо си беше) и то си заминава, появява се луфт, от там вибрации и ...карета, лагери и т.н. пак се гърчат.

        Коментар


        • #34
          До: Стърже и свири / ЛР Диско 1

          Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
          По принцип т'ва е привилегия само за лифтованите.
          Не мисля, че си прав. Сменил съм 2 преди и 1 след лифта / засега/.
          За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

          Коментар


          • #35
            До: Стърже и свири / ЛР Диско 1

            Значи го записваме като едно от болните му места.

            Коментар


            • #36
              До: Стърже и свири / ЛР Диско 1

              Явно е така ! След вчерашния прочит на тази тема и преглед отново се оказа , че и при мен е задно каре на преден кардан . При първия оглед не го видях , може би се е било заклещило нещо и нямаше луфт. Както и да е , това е добра новина , сложих му резервния кардан и сега отивам до магазина за УАЗ да взема каре и за този.
              П.С. Ура , ще има пътуване.

              Коментар


              • #37
                До: Стърже и свири / ЛР Диско 1

                Не е нормално това с тез карета, трябва да има причина друга, примерно липса на баланс.

                Коментар


                • #38
                  До: Стърже и свири / ЛР Диско 1

                  Нали редовно ги гресирате с такаламит?

                  Коментар


                  • #39
                    До: Стърже и свири / ЛР Диско 1

                    Бе да ви кажа, че откакто свалих предния кардан, смазах му обилно шлиците и го сглобих според маркерите, до сега няма ядове...А и каретата са му GKN.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Стърже и свири / ЛР Диско 1

                      Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                      Не е нормално това с тез карета, трябва да има причина друга, примерно липса на баланс.
                      Абе нещо много серийно се дебалансират - като едни забранени куршуми-много серийно. За мен е конструктивен дефект.

                      Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                      Нали редовно ги гресирате с такаламит?
                      Много редовно, каквото и да значи тази тафтология.
                      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Стърже и свири / ЛР Диско 1

                        A маркерите как се откриват за тези, които са имали щастието да им свалят кардана с неясно маркиране и дебаркиране?

                        Коментар


                        • #42
                          До: Стърже и свири / ЛР Диско 1

                          Сваляш, разглобяваш и миеш с нафта и твърда четка. Ще видиш две щамповани стрелки. Едната на скобата, другата на вала. Като сглобяваш двете половини на кардана, стрелките трябва да сочат една срещу друга.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Стърже и свири / ЛР Диско 1

                            Браво, това не го знаех, рай!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Стърже и свири / ЛР Диско 1

                              Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                              Кое беше? Задното на предния кардан ли?
                              Точно то .

                              Коментар


                              • #45
                                Опасен проблем с Диско 1

                                Искам да ви разкажа, какво ми се случи днес, като за съжаление ще се забавя във времето с разследването му.
                                Карам зад друг автомобил със около 120км. в час, започва дълга права, и натискам газта, за да ускоря, и да го изпреваря. При стигане до около 130км. в час, без никакви симптоми започва огромна вибрация, някъде около предно дясно колело, със силно теглене на волана на дясно. Първосигнално реших, че нещо се е откачило, и всеки момент колелото ще падне. В първия момент бях толкова изненадан, че само вдигнах краката от педалите, и с доста силен натиск на волана, успях да върна колата от банкета на платното. След като мина първоначалната изненада, и излитането се отложи, натиснах леко спирачка, и намалих по-осезаемо. Разтрисането спря на около 70км. в час, като се включиха и аварийните мигачи. Сами? Отбих до пътя и спрях. Опитах да ги изгася, но те не искат. Слязох да видя какво става, ритах гумите, навеждах се гледах, нищо. Аварийните светят, централното заключване не работи нито с дистанционното, нито с ключа в ключалката. Качих се пак, дадох на контакт, и всичко се върна - мигачите спряха, централно, аларма, абе все едно че нищо не е било. Продължих пътуването, което беше още около 110км. и при скорост 80 - 90км. в час, нищо. Предполагаемият заподозрян според мен, след обстойно размишляване, е каре на преден кардан, което по някаква причина е предизвикало изместване на кардана, и от там силните вибрации, при високата скорост.
                                След уплахата, поне знам че има някаква система, която сработва при ПТП, за която не съм чел във форума, и сигурно ще представлява интерес и за вас.
                                Та съвета ми е, гледайте отдолу по-често от мен, и гресирайте яко.

                                П.

                                О.
                                Land Rover Discovery 300TDI 1995 Basic

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X