Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

    При скорост 90-120 км/час нашите две горят по 9-10 л дизел/100 км. При по-ниски скорости разходът не намалява, а над 130 км/ч, според жена ми, която шофира с "тежки обувки" (№37) се увеличава незначително, каквото и да значи това.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

      Колеги, явно съм се изразил малко непълно. Съжалявам за което. Мисълта ми беше за разликата в разхода на автоматика и ръчната скоростна кутия... В смисъл с колко повече гори автомата от ръчката?
      Mitsubishi Pajero 3.2 DID automat

      Коментар


      • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

        Около 2 кила.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

          Model & Manufacturer
          Brand Land Rover
          Type Discovery 2.5 Td5 E
          KBA manufacturer key 2143
          KBA type key -
          Start of production -
          End of production -
          Body
          Bodystyle SUV/Offroader
          Doors 5
          Seating capacity 5-7
          Powertrain
          Type of engine In-line
          Cylinders 5
          Engine installation Front mounted engine, longitudinal
          Cubic capacity 2495 cm³
          152 cu.in.
          Max. power output 102 kW
          139 PS
          ~ 137 hp
          @ 4200 rpm
          Bore x Stroke 84.5 x 89.0 mm
          Compression ratio 20:1
          Valves per cylinder 2
          Valvetrain Over-Head Cam (OHC)
          Fuel injection Diesel direct injection
          Charger Turbocharger
          Max. Torque 300 Nm
          221 lbs ft
          @ 1950 rpm
          Drivetrain serial Permanent all-wheel drive
          Manual gearbox 6
          Automatic transmission 5
          Displacement-to-power
          ratio
          40.8 kW/l
          55.7 PS/l
          ~ 54.9 hp/l
          Performance
          0 to 100 km/h
          (~ 0 to 62 mph)
          15.3 sec.
          Top speed 157 km/h
          ~ 97 mph
          Weight-to-power ratio 22.1 kg/kW
          16.2 kg/PS
          ~ 16.4 kg/hp
          Chassis & Suspension
          Front Live axle
          Coil spring
          Transverse stabilizer
          Rear Live axle
          Coil spring
          Transverse stabilizer
          Power steering serial
          Front brakes Disc brakes, inner-vented
          Rear brakes Disc brakes
          Tyre dimensions 235/70 R 16 H
          Safety Features
          Anti-Lock Brake System (ABS) serial
          Anti-Slip Regulation (ASR) serial
          Electronic Stabilization Programm (ESP) none
          Side airbags none
          Head airbags none
          Fuel consumption
          Recommended fuel Diesel (min. 49 CZ)
          Ø-Consumption 9.4 l/100 km
          ~ 25.02 mpg
          CO2 emissions 253.8 CO2 g/km

          Коментар


          • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

            Здравейте тотално съм нов тук и с риск да ми се скарате имам няколко въпроса
            ЛР Дискавари 2 с мотор ТД5 колко е мощен в смисъл колко коня е ?
            Има ли ЛР Дискавари 2 фабрично да е с пружини, а не с възглавници.
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-07-13, 11:52.

            Коментар


            • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

              Прочетете темата от самото начало, бавно и спокойно!
              Land Rover Discovery:
              - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
              Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

              Коментар


              • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

                Здравейте съпочитатели на проходимостта.
                След 4-годишна борба със Сузуки Витара, които ми струваха горе-долу едно Дискавъри, дойде времето да направя следваща и решителна стъпка.
                Решил съм да се здобия със Дискавъри 2. Ще се радвам ако чуете или видите нещо интересно да пишете тук или на лични. Пък когато се харесаме с "него" ще бъде по-обстойно прегледан.
                В началото бях категоричен, че искам модел 2003-2004 - фейслифт, предимно поради по-късната година на производство, но като се замисля малко повече ми идват парите, за автомобил, който няма да бъде пазен от клончета и кал.
                Според вас би ли си струвало и дали ще получа нещо повече от Диско 2003-2004(по-запазен двигател или нещо такова - никога не съм се занимавал с дизели) отколкото до 2001-ва, като се има предвид, че фейслифт има само по автокъщите и цените почти винаги минават 10к, а другата цена горе-долу я знаете.
                И дали на всяка цена да избягвам дупката между 2001-2003 заради липсата на блокаж, до чието използване може и да не стигна.
                Благодаря
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 19-08-13, 08:58.

                Коментар


                • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

                  Привет, преди малко ходих по магазините с Него. Валеше дъжд, мокър един такъв/джипа,де/. Гледам го, голям, зелен, и лъскав. Мога и на сватба да возя булката с него. Карам го редовно Ямбол-София и обратно и досега не съм ходил на лов или риболов с друго. Дали, като моя или с фейслифта, миля че няма да сгрешиш. И прегледай темите за ремонтите и тези се развалят Поздрави.
                  П.С. Сигурен съм, че като се познаете ще се харесате.
                  Ланд Ровър-Дискавъри,ТД5-1999 год.,готин е.
                  "Мъжко е да обещаеш,човешко да не го изпълниш."
                  "Правото на глас,не винаги означава да имаш право на избор."

                  Коментар


                  • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

                    Повечето, което получаваш с фейслифта, освен шукарните фарчета, е усилена скоростна кутия (и ръчката и автомата), програмируем комп на двигателя, дюзи работещи с 10% по-високо налягане и, евентуално, фабрично управление на блокажа на средния диференциал. Това са разликите от завода, останалото зависи от предишния(те) собственици.
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

                      Като гледам колко се говори за липсата на блокаж на централен диференциал на 2 - ми става интересно. Повечето 2-йки имат затова супер измислено и то за такива случаи при бавно движение TC. Какво мислите за често срещания случай - едното колело например предно дясно да остане във въздуха и то по кален терен с урви? Как ще излезеш по добре - с блокиран централен диференциал без TC, или само с TC без блокаж? Според мене TC то ще те извади, ще спре колелото във въздуха и ще пренесе на другите, а иначе и да блокираш централен, ще въртиш колелото на единия мост което е във въздуха.

                      Коментар


                      • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

                        Първоначално публикуван от phil05 Преглед на мнение
                        Като гледам колко се говори за липсата на блокаж на централен диференциал на 2 - ми става интересно. Повечето 2-йки имат затова супер измислено и то за такива случаи при бавно движение TC. Какво мислите за често срещания случай - едното колело например предно дясно да остане във въздуха и то по кален терен с урви? Как ще излезеш по добре - с блокиран централен диференциал без TC, или само с TC без блокаж? Според мене TC то ще те извади, ще спре колелото във въздуха и ще пренесе на другите, а иначе и да блокираш централен, ще въртиш колелото на единия мост което е във въздуха.
                        ТС-то ще пренесе на другото колело на същия мост и по-малка вероятност назад без включен блокаж. Имаш три отворени дифа! При включен блокаж със сигурност ще върти и някое отзад. Много по-добре е да ти включен блокажа. В някои случаи само с ТС, същото може да ти запали спирачките. За това се прави така, че като включиш блокажа и ТС да си работи.
                        LR Disco II 99 - TD5
                        www.lre-bulgaria.org

                        Коментар


                        • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

                          Да де, ама ако имаш 2-йка и с блокаж и с ТС.
                          Аз питам кое е по добре - например единицата само с блокаж без ТС, или двойката само с ТС без блокаж, в случая с колелото във въздуха.
                          Само с блокаж и ако ти трябва именно другото колело на същия мост - няма го.
                          А ТС - то ще го задвижи, защото ще спре това във въздуха. Май ще пренесе щом трябва и назад на двете, или на което трябва от тях?
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 30-10-13, 08:29.

                          Коментар


                          • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

                            Първоначално публикуван от phil05 Преглед на мнение
                            Май ще пренесе щом трябва и назад на двете, или на което трябва от тях?
                            На теория - да, ама на практика се случва много трудно. Системата работи за всеки мост поотделно, но ако боксуват двете колела на предния мост не ги спира, за да прехвърли назад. Да не говорим за случая, в който abs-ът реши да запише грешка докато си боксуваш някъде...
                            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                            Коментар


                            • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

                              Първоначално публикуван от phil05 Преглед на мнение
                              ... Повечето 2-йки имат затова супер измислено и то за такива случаи при бавно движение TC. Какво мислите...
                              Недей да бъдеш толкова наивен! Има случай - в мойта практика, където ТС пали накладките, в резултат накладките се отлепят, буталата излизат и няма вече 4х4, и няма и джип, и няма и кола без спирачки!

                              Коментар


                              • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

                                Е, чак пък наивен Ясно че блокажа си е блокаж, ама измъквал ме е ТС с 2 TD5 без блокаж от завъртяни ситуации , не чак толкова екстремни - сняг и кал. Където съм си мислел, че само с блокаж щеше пак да си върти. А това беше само екстремен пример и въпрос с колелото във въздуха. Преди това имах Диско 1 300 tdi с блокаж но не съм се врял и с двете в кой знае какво че да мога да сравня - затова просто питам за мнение, пък и в темата се коментира често блокажа.

                                Иначе се сетих за ситуацията от това филмче - сигурно се знае. Само че не видях, че си пише в началото, че освен TC е и блокирал централен диференциал - сори . Интересно ми беше - без ТС щеше ли да мине?

                                http://www.youtube.com/watch?v=ppCeJ...=TLx90j44kZen0

                                Това че не предава назад TC -а на Диско 2 ако ги няма двете предни не го знаех. Със сигурност ли е така? Ако е пълноцен TC, не трябва ли да предава навсякъде? Еднo BMW X3 ме извади в пътя след един остър завой с лед след него с доста над 100 км/ч като че ли някаква ръка отгоре го държеше и водеше. И на всички колела бръмчаха и тракаха ABS-ите.

                                Изобщо въпроса ми беше принципен - има ли предимства само TC без блокаж пред само блокаж без TC в някаква ситуация? Моето колело във въздуха е краен пример, както и запалени спирачки и хвърчащи накладки и бутала.
                                Последно редактирано от phil05; 20-08-13, 19:27.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X