До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз
Обърнете внимание дали пали по същия начин както преди. При мен водата заминаваше през главата в цилиндрите и от там през ауспуха. Като се задълбочи проблема при палене първите 10тина секунда бачкаше странно /на пресекулки/, докато издуха водата през ауспуха. След тия 10тина секунди си вървеше, като съм я карал по доста км на ден без да има разлики във вървене и т.н.
Все пак се надявам да не прибягваш до двигател, а да е прост теч. Ако опреш до двигателя пиши в темата или на ЛС да те насоча от къде да поръчаш части. Тя гарнитурата е ясна, но при мен имаше спукана риза и отидах на многооо основен ремонт, който с правилните поръчки ми се върза доста евтино.
Забравих най-важното, което бяхме писали в друга тема. Лесна проверка за вода в цилиндрите. Оставяш поне 15-20 часа /ако губи по-бързо вода може и по-малко/ без да работи колата, после отвиваш свещите и въртиш на стартер. Някой гледа дали хвърля вода от цилиндрите. Имайте предвид, че е нормално да пръска малко гориво, така че трябва да се гледа точно при първото завъртане кво излиза и колко.
Обърнете внимание дали пали по същия начин както преди. При мен водата заминаваше през главата в цилиндрите и от там през ауспуха. Като се задълбочи проблема при палене първите 10тина секунда бачкаше странно /на пресекулки/, докато издуха водата през ауспуха. След тия 10тина секунди си вървеше, като съм я карал по доста км на ден без да има разлики във вървене и т.н.
Все пак се надявам да не прибягваш до двигател, а да е прост теч. Ако опреш до двигателя пиши в темата или на ЛС да те насоча от къде да поръчаш части. Тя гарнитурата е ясна, но при мен имаше спукана риза и отидах на многооо основен ремонт, който с правилните поръчки ми се върза доста евтино.
Забравих най-важното, което бяхме писали в друга тема. Лесна проверка за вода в цилиндрите. Оставяш поне 15-20 часа /ако губи по-бързо вода може и по-малко/ без да работи колата, после отвиваш свещите и въртиш на стартер. Някой гледа дали хвърля вода от цилиндрите. Имайте предвид, че е нормално да пръска малко гориво, така че трябва да се гледа точно при първото завъртане кво излиза и колко.
Коментар