Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за Фрилендър-1.8 гарнитура на главата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

    За да ти се помогне напиши поне какво е ДВГ-то Ако е бензиновия К-агрегат - виж гарнитурата на главата и... попрочети малко от написаното във форума - ще откриеш вероятно и сам отговорите на въпросите си
    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
    LZ1EMS

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

      Намесвам се и аз, имам подобен на описания от колегата проблем, колата губи антифриз, гарнитурата е читава, антифриза е чист, а не виждам да има течове. Четох темите през търсачката но все пак не ми стана ясно къде да търся. Дали не е възможно все пак да си изтича някъде откъм раздатката и това да става в движение и просто да не го виждам, данеби да има някое "болно" съединение, което не съм видял? Двигателя ми е 1.8 К серия, а фрито е с десен волан 2000г.
      Бог обича смелите, но води разумните....

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

        Аз не съм сигурен за моя, но също имам съмнения, че малко губи. Правих основен ремонт преди около 3000 км. В момента колата си върви добре, няма симптоми на проблеми с главата, но 2 пъти доливам по 200 мл вода. Знам, че е малко и може просто да е имало въздух в системата, но ако в близките седмици се потвърди, че губи ще ми е интересно да знам какво да проверявам. Хайде mumbler ти си
        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

          Защо си мисля, че раздатката е с въздушно охлаждане...
          Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
          „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
          LZ1EMS

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

            Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
            Защо си мисля, че раздатката е с въздушно охлаждане...
            С водно е. Мисля, че сме го коментирали в темата за раздатка на Фрилендър. Виждат се и маркучите от където влиза водата.
            http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

              Аааа, май е така - маслото не беше ,,общо" с ДВГ-то...
              Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
              „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
              LZ1EMS

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

                За ДВГ си има масло, за раздатка отделно, скорости отделно, диф отделно.
                http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

                  За теч на антифриз от раздатката незнам, т.к. имам обикновен Ровър. Но за загубата на антифриз ... Това е 1,8 К мотор с добре познатия проблем с гарнитурата на главата. Обикновенно е малък просек в гарнитурата на главата между маслените и водни магистрали и от там се губи. Неможе да се хване с ампула и газ анализатор, защото обичайно антифриза влиза в маслото. Когато се кара редовно антифриза се изпарява и несъздава проблеми, естествено нужна е редовна проверка и доливане. Също така трябва да се следи за прегряване, както и за правилната работа на цялостната охледителна система (вкл. термостат на 82-84 градуса). Но ако се остави 2-3 месеца да не се кара и само се припалва, веднага ще се събере антифриза в маслото - т.е ще се пресече маслото. Лек за това е нова гарнитура от т.н. "железни" или трислойни, но и това не е гаранция. Смяната трябва да бъде много прецизна (вкл. нови болтове поради спецификата на двигателя) иначе симптомите ще се появят отново. Виждал съм лек Ровър 1,8 К мотор за 3 месеца 3 гарнитури да сменя.......
                  Има доста писано за този проблем както в настоящия форум така и във форума за леки коили Ровър.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

                    Хубаво е да уточнявате количеството антифриз което се губи.Винаги първо набеждавам гарнитурата на всмукателния колектор.Проверява се лесно-колата преседява една нощ и на сутринта с отвити свещи се върти на стартер.Внимателно се следи какво и колко излиза от първи и четвърти цилиндри.Втория любим виновник ми е тялото на термостата и тръбата(гние ужасно) която излиза от него.Ако има външни течове на антифриз те се локализират по лесно поради специфичния бял цвят който остава след изпаряването му.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

                      Ами моята джипка губи при относително редовно каране по около 30 40км. на ден около 0.5л. на седмица, което ми се струва доста и се чудя какво да правя.
                      Маслото на проверка е читаво, не е пресечено и си е на нормалното ниво, остатъка от антифриза също не е мътилка с примеси, но в същност това започна да се случва от преди месец и половина, когато си свалих кардана с виското за смяна на висящи лагери и още си карам без него защото установих че лятото не ми е проблем.
                      Та след като раздатката е с водно охлаждане, дали не прави тя номерца? и как по дяволите да разбера?!? Помагайте с начини за тестване на различни пробиви, имайте предвид че външно от двигателя не изтича нищо.
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 30-08-09, 20:23.
                      Бог обича смелите, но води разумните....

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

                        Първоначално публикуван от madcop Преглед на мнение
                        Ами моята джипка губи при относително редовно каране по около 30 40км. на ден около 0.5л. на седмица, което ми се струва доста и се чудя какво да правя.
                        Маслото на проверка е читаво, не е пресечено и си е на нормалното ниво, остатъка от антифриза също не е мътилка с примеси, но в същност това започна да се случва от преди месец и половина, когато си свалих кардана с виското за смяна на висящи лагери и още си карам без него защото установих че лятото не ми е проблем.
                        Та след като раздатката е с водно охлаждане, дали не прави тя номерца? и как по дяволите да разбера?!? Помагайте с начини за тестване на различни пробиви, имайте предвид че външно от двигателя не изтича нищо.
                        След като няма течове и маслото е чисто има вероятност антифриза да влиза в някой цилиндър и от там през ауспуха,но при това положение би трябвало да помпа компресия в охладителната система ,тогава като се отвърти капачката на разширителния съд трябва да има сериозно налягане.Другата възможност е да пълни раздатката ,има хора от форума ,които са ремонтирали раздатка ,и могат да кажат дали е възможно ,тъй като аз още не съм я ремонтирал.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

                          Първоначално публикуван от rosen858 Преглед на мнение
                          След като няма течове и маслото е чисто има вероятност антифриза да влиза в някой цилиндър и от там през ауспуха,
                          Такъв беше проблема при мен преди ремонта. Явно пълнеше вода в цилиндрите и като палиш сутрин и малко след това я изхвърля. Да пълни вода в раздатката ми звучи странно. Водата си циркулира в нея с цел да я охлажда. Чувал съм за пробиви на маркучите там, от които може да изтича, но да пълни раздатката нещо не схващам. Мисля, че всеки би могъл да си направи теста, който е описал mumbler по-горе, за да види дали има вода в цилиндрите. Това ще е добро начало и ако няма там вече ще се насочите към други неща. Само един уточняващ въпрос към mumbler. Ако установим, че излиза вода от първи и четвърти цилиндър възможно ли е да е "влязла" през гарнитурата на главата /и така да има 2 варианта/ или единствения виновник ще е гарнитурата на всмукателната повърхност?
                          http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                          http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                          http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

                            Алоха на всички колеги по тази тема.
                            Тъй като ампулата за изгорели газове в антифриза, не показа нищо,а маслото е читаво вижте тръбата на отдушника,(тръбата излиза от капака на главата).
                            Ако има малък просек в гарнитурата на главата,то тръбата на отдушника може да се запуши с емулсия,често наричана майонеза.
                            А за раздатката може да се провери по нивото на маслото, и това ако не помогне идва ред за спектрографски анализ на маслото на мотора и раздатката.Успех.
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 31-08-09, 14:15.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

                              На вниманието на mumbler

                              Правих теста с отвиването на свещите и въртенето на стартер. Колата беше стояла 24 часа без да е палена. Срещнахме трудност при развиването на 4та свещ, а и ключа беше малко калпав, така че решихме да я оставим и да гледаме най-много първа и другите до нея. Ето ти резултата. Първо да отбележа, че свещите си бяха напълно сухи и чистички. При завъртане на стартера излезе лека мъгла и течност, както от първи, така и от втори и трети цилиндър. Според момчето, което гледаше, щото аз въртях тва си е бил бензин. Можеш ли да кажеш дали сме провели правилно теста и как аджеба, като от тъмните дупки хвръкне малко течност да разберем дали е бензин или вода? След това го накарах той да завърти, като хвръкнаха едни малки капки, които си миришеха 100 процента на бензин. Също така ако все пак има вода в цилиндрите как да позная дали е от гарнитурата на смукателния колектор или от другата? Дали ако има само в първи и четвърти означава, че е от смукателния/както пишеше ти/ и ако е от главата ще е и в 4те цилиндъра? Надявам се и мисля, че при мен няма такъв проблем, но ще съм ти благодарен /а предполагам и другите колеги/ за малко разяснения.

                              Скоро ще вкарвам колата в сервиз, както писах за смяна на шарнир и гуми и ще им кажа да огледат термостата и другите водни съединения.

                              Иначе ми се струва, че имам загуба на вода от около 100 мл за 10тина дни, но ще чакам да "загубя" още, за да е сигурно, че сега не е много.
                              http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                              Коментар


                              • #30
                                До: Няколко въпроса за Freelander TD4

                                Здравейте! Наскоро и аз се "излъгах" да мина от японски SUV на Freelander. След класическото гърмене на гарнитура (1800BGN зимно сурвакане), вчера, както подкарах колата, лявата полуоска се измъкна и иглите на тройника от вътрешното каре се разпиляха по гаража. Красота, интересно какво се прави ако ти се случи по чукарите в чужбина, където бях преди седмица. Не се сещам за причина - скъсан тампон на двигателя или разхлабен ограничител на волана?!... но няма счупени части, липсва само 1 игла (по закона на Мърфи) и не знам дали да купувам нова полуоска (900BGN при Дару Кар/ МотоПфое/ от 45.00 GBP в UK), или да се ровя по БГ магазини и морги за втора ръка.

                                Моля на някой му се намира игла/ ролка/ тройник/ вътрешно каре или полуоска (Front Driveshaft TDB000360 Freelander 1.8 Petrol), да направим малко бизнес :-)

                                Хубав ден!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X