Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за Фрилендър-1.8 гарнитура на главата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Няколко въпроса за Freelander TD4

    Явно Фрийто ти е 1.8 бензин/ако съдим по проблема с гарнитурата/, а не ТД4. Да кажем, за да не объркаме някой. Само ще вметна, че комплект гарнитури, барабар с болтовете е 40 паунда в Англия. Не знам до 1800 лв кой те е драл с лъжица. На мен също веднъж ми излезе полуоска от вътрешно каре, но щото преди това някой беше забравил да сложи една зегерка, която го ограничава. При мен обаче нямаше липсващи игли, щото полоуската изскочи от шлиците. С добавяне на зегерка, проблема се реши. Според мен не е лошо да дадеш точния размер на иглата/ако може да се снеме де, щото не е тояга/, защото може да става и от друго. Иначе изчакай да видиш дали някой не е сменял полуос и няма игли или звъни по моргите, на които сме оставили телефончета в другите теми. Единия човек има към 10 Фрийта на части, та все може да има някоя игла.
    http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

    Коментар


    • #32
      До: Няколко въпроса за Freelander TD4

      @marin199, Благодаря за бързия отговор! Да, Фрито е 1.8 петрол, иглата в метрични размери е с фи 1.9мм и е дълга 12.5мм (нямам цолов шублер).
      Не знам дали си заслужава да се кърпи със стари/износени части, но ако се сещате за морга, ще съм благодарен. Ако не намеря до ден-два, ще поръчвам полуос от UK, не мога да стоя в бокса месеци. А сметките по нашите сервизи много лесно набъбват до 2 бона за "смяна на консумативи + часови ставки труд"...

      Коментар


      • #33
        До: Няколко въпроса за Freelander TD4

        Първоначално публикуван от BrandMover Преглед на мнение
        @marin199, Благодаря за бързия отговор! Да, Фрито е 1.8 петрол, иглата в метрични размери е с фи 1.9мм и е дълга 12.5мм (нямам цолов шублер).
        Не знам дали си заслужава да се кърпи със стари/износени части, но ако се сещате за морга, ще съм благодарен. Ако не намеря до ден-два, ще поръчвам полуос от UK, не мога да стоя в бокса месеци. А сметките по нашите сервизи много лесно набъбват до 2 бона за "смяна на консумативи + часови ставки труд"...
        Дано някой има такава игра. Колкото дали ще е стара и износена - Човеко аз не съм спец, но кво да и е износено толкова на една игла? Нали другото ще си е твоето, та една игла да навреди, нали ще видиш да не е наранена или нещо такова? Ето ти 3 номера, които сме писали и другаде - Жоро /първо при него опитай, има над 10 Фрийта/ 0884 000340, Втори тел на морга във Враца /не помня име/ 0886 400 400, Имам и някъв запис Фрий части /кой е тва не помня/ 0888 941 120.
        Друг е въпроса, че никой не би си развалил полуоска, но някой може да има "насипна" или стара.

        Иначе вярно ако не намериш вземи от Англия /виж хубаво сайтовете, че май гледах каре под 50 паунда някъде/, пък ние ще знаем от къде да търсим чаркове, щото ще ти остане старата за такива

        Напиши от къде си, за да е по-лесно на хората, които ще ти пишат.
        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

        Коментар


        • #34
          До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

          Само да кажа, че при мен губенето на водата се оказа от калпаво съединение при изпарителя /за газовата/. Фалшива тревога поне при мен.


          Офтопик
          Ей Къци ти да не се изплаши от неспирните въпроси? Да чукам на дърво, за сега всичко съм оправил и дано те търся само за да черпя.
          http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


          http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
          http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

          Коментар


          • #35
            До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

            А пък при мен се оказва че ми сълзи откъм смукателните колектори, което лично за мен е странничко и вероятно ще бъде оправено със смяна на съответната гарнитура на колекторите. Някой дали се е сблъсквал с подобен проблем на 1.8 двигател 2000г., и дали можете да ме насочите откъде освен от Англия с поръчка и на каква цена да взема гарнитура?
            Бог обича смелите, но води разумните....

            Коментар


            • #36
              До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

              Първоначално публикуван от madcop Преглед на мнение
              А пък при мен се оказва че ми сълзи откъм смукателните колектори, което лично за мен е странничко и вероятно ще бъде оправено със смяна на съответната гарнитура на колекторите. Някой дали се е сблъсквал с подобен проблем на 1.8 двигател 2000г., и дали можете да ме насочите откъде освен от Англия с поръчка и на каква цена да взема гарнитура?
              Е то нали на Къци тва му е любимата гарнитура. Виж и моята тема за ремонт на ДВГ и гарнитура. Само откъм 1ви и 4ти цилиндър има циркулация на вода. Като сменях хубаво се гледа за язви повърхността и ако има течен метал или флайш. Така поне беше казал mumbler. Аз преди да поръчам от Англия търсих гарнитури и в БГ и на едно място имаше комплект и също така даваха по отделно. Комплекта идваше скъпичко, но тая само сигурно ще е евтина. Трябва обаче тия дни да питам майстора къде провери, щото той се обади по тела и ги намери. Ще гледам до ден, два да ти пиша от коя фирма е било.
              http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

              Коментар


              • #37
                До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

                Пробвай в Трейд Кар, имат и телефон в НЕТА. Аз не го помня (не ми се търси).
                [SIGPIC][/SIGPIC]
                DISCO 1-200TDI-бял...

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем с Фрийлендър - губи антифриз

                  Рядко се случва , но при бензинови агрегати с газова уредба , при много стари мембрани на изпарителя е възможно да има загуба на охладителна течност (от опит с лек автомобил );

                  Коментар


                  • #39
                    До: Няколко въпроса за Freelander TD4

                    Отдавна не съм се весвал тук, но смяната на полуоската си беше 10 дни драма. След неуспешен опит за доставка на вътрешно каре от Враца (при който още от силуета на опаковката си личеше, че е за друго Фрий) реших да сменя цялата полуоска. По UK магазините се оказа, че имат само за по-стари или по-нови модели (почти всяка година е различна), но накрая се добрах и за 5 дни пристигна чисто нова, смяната стана за 2 часа при домашни условия, карето от старата ще свърши работа за следващия път...

                    Малко Freelander 1.8 petrol driveshaft инфо, за да не си блъскате главата като мен:

                    TDR100690 вътрешно каре до 2000
                    TDB103520 полуоска до 2000 (< YA999999)
                    TDB000360 до 2002 (< 1A999999)
                    TDB000500 от 2002 (< 2A999999)

                    По-здрави окачвания, напред и нагоре ;-)

                    Коментар


                    • #40
                      Сериозен проблем с Фрийлендър !!!

                      Здравеите колеги ! Имам голяма мъка и сериозен проблем в момента( Freelander 1.8 98г.). Днес Фри-то пак сдаде багажа, но този път по много странен начин. Ще започна от преди 3 месеца. ТОгава гарнитурата сдаде багажа, след което закарахме фри-то в сервиз(който не искам все още да споменавам).
                      Там уж отстраниха проблема, като смениха гарнитурата с нова двупластова. Смениха и сегменти и гумички на клапани. Взех си колата, но какво да стане след 300км. балканско радиатора потече, след като колата започна да губи мощност.
                      Спряхме на място и ги извикахме от сервиза да доидат да я приберат и решат проблема. ТОва стана след като бяха затегнали двата маркуча за охлаждане на раздатката. Да уточня през тях изтичаше антифриз и когато отидохме да им го покажем, те го затегнаха и след няма и 50км. избива радиатор. От там се оказва, че се е изкривила главата, след което ни накараха да купим нов радиатор, тъи като се оправдаха с радиатора, а главата я шлаифаха с камък, а не на специална машина. Това ми се стори странно тогава и им го казах, а те ме успокоиха, че нямало значение.
                      Е за тяхна сметка смениха отново гарнитура и след още месец в сервиза си я взех. Странно взе да работи след което. Гори много масло, харчи малко гориво, от аспуха направо хвърля конденз и с някакво голямо налягане, но все пак колата вървеше и така до днес, вече 1000км. и с 1 литър масло по-малко. Колата в движение започна да се дави, започна да губи мощност, докато не спря савсем и не загасна на посред задръстване на основен булевард!
                      Не може да запали сумати време, след което запали, тръгна след изфорсиране и така 300м. и пак изгасва, и така целия този цикъл в продължение на 4 км. Извиках ги пак да я вземат и прегледат. Казаха на място, че не може да е главата, тъй като не губи течност , и може би е някаква оттечка, кабелче или датчик. Да споменавам ли изобщо как не им вярвам.
                      Моля помогнете с каквото можете по въпроса. Даите ми съвет. За целия рмеонт ни одрусаха 1200лв. Много пари а и +радиатора станаха 1600лв.
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-10-09, 20:26.

                      Коментар


                      • #41
                        До: !!!СЕРИОЗЕН ПРОБЛЕМ ФРИЛЕНДЪР СПЕШНО !!!

                        Не разбирам връзката между маркучите за раздатката и радиатора. Моя съвет е преди да предприемеш каквото и да е да се направи нормална диагностика на колата. Аз сега не разбирам какво и има. След като се разбере какво и има тогава ще му мислиш. Дано някой от разбиращите колеги да ти даде насоки, но нещата трябва да се гледат внимателно и едва ли може да се реши въпроса онлайн.

                        Дано не съм бил разбран погрешно, но е хубаво да се огледат /евентуално изключат/ определени части и възли от колата и да се намери "виновника" за ненормалната й работа, защото така представени може да са доста. Разбира се може някой да е имал подобен проблем и ще е добре ако може да ти помогне. Аз правих основен ремонт и до момента /сигурно към 4000 км, / нямам проблеми.
                        Последно редактирано от marin199; 27-10-09, 19:04.
                        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                        Коментар


                        • #42
                          До: !!!СЕРИОЗЕН ПРОБЛЕМ ФРИЛЕНДЪР СПЕШНО !!!

                          Връзката е такава, че първия път преди да избие главата започна да тече антифриз от там. Маркучите са здрави и скобите са ги стегнали силно и въпреки това от там течеше, а аз се чудих от каде се губи тоя антифриз. След като гарнитурата сдаде багажа ме обзе съмнение, че системата си е надувала и затова е избивал антифриза от там. След първия ремонт пак започна да избива антифриз от там и след като смениха скобите с такива, които се затягат с отверка, а те ги затегнаха много, след 50км. избива радиатор а от там следва и втори ремонт . Надявам се съм бил достатъчно ясен по този въпрос. И да уточна, радиатора не беше удрян и нямаше следи да е толкова остарял, че от самосебе си да се пукне!

                          И ще добавя, че когато отворих капака и пипнах маркуча на водата беше като камък, а топлината от двигателя така ме блъсна по главата, че щях да получа топлинен удар. челната ламарина не можеше да се барне !
                          Последно редактирано от Sunshines; 27-10-09, 19:10.

                          Коментар


                          • #43
                            До: !!!СЕРИОЗЕН ПРОБЛЕМ ФРИЛЕНДЪР СПЕШНО !!!

                            Първоначално публикуван от Sunshines Преглед на мнение
                            Връзката е такава, че първия път преди да избие главата започна да тече антифриз от там. Маркучите са здрави и скобите са ги стегнали силно и въпреки това от там течеше, а аз се чудих от каде се губи тоя антифриз. След като гарнитурата сдаде багажа ме обзе съмнение, че системата си е надувала и затова е избивал антифриза от там. След първия ремонт пак започна да избива антифриз от там и след като смениха скобите с такива, които се затягат с отверка, а те ги затегнаха много, след 50км. избива радиатор а от там следва и втори ремонт . Надявам се съм бил достатъчно ясен по този въпрос. И да уточна, радиатора не беше удрян и нямаше следи да е толкова остарял, че от самосебе си да се пукне!

                            Сега вече те разбрах. В такъв случай почти сигурно системата ти е надувала още първия път, както мислиш ти. Нека някой подготвен се изкаже какво следва от това. Аз си признавам, че повечето неща ги разбирам на теория, но в никакъв случай не съм, а и не смятам да си правя колата сам. Има "симптоми", които говорят за точно определен и "хроничен" проблем на Фрийто. Тоя май не е такъв и не смятам да те обърквам или да преминавам към ненужни догадки от моя страна. Ако искаш мога да ти пиша къде съм правил моя, като съм доволен от сервиза и съм сигурен, че ще ти обърнат внимание, но все пак изчакай ден, два да видим дали разбиращите от този модел ще дадат някакви насоки. Надявам се всичко да мине с минимум тревоги и плащане.
                            http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                            Коментар


                            • #44
                              До: !!!СЕРИОЗЕН ПРОБЛЕМ ФРИЛЕНДЪР СПЕШНО !!!

                              Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
                              Сега вече те разбрах. В такъв случай почти сигурно системата ти е надувала още първия път, както мислиш ти. Нека някой подготвен се изкаже какво следва от това. Аз си признавам, че повечето неща ги разбирам на теория, но в никакъв случай не съм, а и не смятам да си правя колата сам. Има "симптоми", които говорят за точно определен и "хроничен" проблем на Фрийто. Тоя май не е такъв и не смятам да те обърквам или да преминавам към ненужни догадки от моя страна. Ако искаш мога да ти пиша къде съм правил моя, като съм доволен от сервиза и съм сигурен, че ще ти обърнат внимание, но все пак изчакай ден, два да видим дали разбиращите от този модел ще дадат някакви насоки. Надявам се всичко да мине с минимум тревоги и плащане.

                              Мерси, аз лично не мисля да сео правям сам, но ми се ще ако някой е на ясно, да се опита поне да ме насочи какво да направя.
                              Почти сигурен съм, че сервиза вече се подиграва с мен и няма да се очудя ако сега хвърлят обвинението било в капачката, било в някои който искал да ми направи вреда, акто ми запуши ауспусите или прочия.
                              Много говорят а "майсторчето е на 24-5 години. Твърдоглави са, не признават грешки, а и мисля, че трудно бих си взел парите обратно. Надявам се също , че с това шлаифане не са ми повредили съвсем главата, а да не говорим и цялото ДВГ !
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-10-09, 20:11.

                              Коментар


                              • #45
                                До: !!!СЕРИОЗЕН ПРОБЛЕМ ФРИЛЕНДЪР СПЕШНО !!!

                                АГУ-да имаш...
                                "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя. "о8894оЗ81З

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X