Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обръщане дирекцията на Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Обръщане на волана на Фрийлендър

    Гарнитурата е добра, но ако изобщо я сменяш си купи течна гарнитура във вид на спрей или тубичка, намазваш тънко и равномерно гарнитурата и задължително сменяш болтовете. Купуваш болтове гласер в най лошя вариянт. По този начин този мотор ще изкара повече.
    От мен това.
    ИЗПРОБВАНО!!!
    Успех.
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-02-09, 06:43. Причина: правопис

    Коментар


    • #92
      До: Кормилни рейки за Фрилендър

      Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение
      П.П. Рейката която монтирах е от ОПЕЛ АСТРА 96г.
      Би ли казал от коя модификация по-точно се ползва рейката? Моя Фрийлендър е 1.8 бензин и единствено заради рейката все още не е обърнат.

      Коментар


      • #93
        До: Кормилни рейки за Фрилендър

        Първоначално публикуван от 5 GTT Преглед на мнение
        Би ли казал от коя модификация по-точно се ползва рейката? Моя Фрийлендър е 1.8 бензин и единствено заради рейката все още не е обърнат.
        Те рейките не са 2-3 вида. Просто Астра първата генерация. А пък мисля, че и от Омега ще стане.
        А пък колегата му "yamaha-racing" му омръзна да отговаря на въпроси и вече не влиза явно...
        А ма то си е така, като се пуска такава тема за обръщане трябва да е готов за много отговори...
        Аз само за това не съм пуснал...

        P.S. Добре дошъл във форума колега "5 GTT", и си попълни профила малко повече...
        LAND ROVER Freelander 1.8 2000

        Коментар


        • #94
          До: Кормилни рейки за Фрилендър

          Първоначално публикуван от 5 GTT
          Мерси за информацията! Мислех, че има разлика при различните модификации! Не съм привърженик на Опел и не знаех, че са еднакви.

          P.S. Относно попълването на профила! Опитах да влеза и ми даде, че нямам достъп до тази страница!
          Обикновено рейките са еднакви за почти всички модификации на даден модел - няма за 1.6s една пък за 1.8s друга например. За това ако си решил въобще да слагаш такава рейка търси като цяло от Астра например...

          P.S. За профила. --> Персонални настройки(горе в ляво), --> Вашият профил --> Редактиране информацията за вас; идеята ми беше поне града да напишеш, че за по нататък ще е по удобно за колегите...
          LAND ROVER Freelander 1.8 2000

          Коментар


          • #95
            До: Обръщане на волана на Фрийлендър

            Първоначално публикуван от feikot
            Извинявай,ако съм го пропуснал ама не видях като удари калема какво се получи ?
            Еми горе долу се получи:рейка 150лв.,механизъма за чистачките 120лв.,направа на нови маркучи за хидравликата на волана и за климата 50лв.,алуминиеви заварки на аргон 15лв.два диска за рязане и две свредла за точкови заварки,заварки с СО,много кабели който ги имах в наличност.Труд на двама човека 6 дни по 8 часа.

            Коментар


            • #96
              До: Обръщане на волана на Фрийлендър

              Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение
              Сега ми доидоха и консумативите:ангренажния ремък и ролката и понеже казвате,че е добре да се смени и гарнитурата на главата и нея също я купих.
              Кажете ми тази добра ли е,защото на предишната ми кола пробвах няколко и само този модел и марка устиска.
              Смени и болтовете.Като гледам си с 1.8 мотор нали,ако да болтовете задължително.Тази гарнитура става от 1.4 до 1.8 на всички мотори от К-а серията ако не се лъжа.Така и така ще сваляш главата прегледаи и клапаните,семерингите на газо-разпределението и гумичките на клапаните.

              П.п Пропуснал съм последните 2-3 поста гледам,че колегата по горе го е казал почти същото.

              Коментар


              • #97
                До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                Да тази гарнитура е добра, но преди да я поставиш трябва с камък добре да изстържеш цилиндрите и блока. Въпросът ми относно обръщането на фрито е: Къде си поставил горната помпа с казанчето на съединителя, защото не я виждам?

                Коментар


                • #98
                  До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                  Ето я помпата:
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #99
                    До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                    Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение
                    .....
                    Здрасти колега
                    То е ясно, че не искаш да ми отговаряш ама поне няколко интересни въпроса да разискваме
                    Можеш ли да дадеш някакви по детайлни снимки на закрепването на рейката?
                    Това е интересно за всички, дали става здраво. По снимките, които си дал горе долу рабрах,че си използвал планките на опелското захващане, така ли е?
                    Интересно ми е някой друг колега да се включи и да каже според него удачно ли е да се слага рейка от лека кола на SUV, което всъщност е по-тежка кола с по-тежки и големи гуми...
                    Абе важното е да се разбере сигурно ли е това според други колеги, че мен най вече това ме притеснява...
                    LAND ROVER Freelander 1.8 2000

                    Коментар


                    • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                      Не,няма такова нещо,че не искам да ти отговаям,просто и аз чакам да се включат други колеги да обсъдим нещата.

                      Да наистина от пръв поглед изглежда странно,но има само два начина да се разбере дали е така,единя е да се изкажат инжинерите,да имат точни чертежи на двете рейки с деистващите им усилия,а другия е с времето.

                      Моята логика е следната:Джипката е много лека,даже бих казал изключително лека за класа си,със гуми 215 16 цола виж на тези снимки http://www.tuning.bg/forum/viewtopic...5177&p=1025308 тунинг маняците с Астрите и джанти 18 с ЕТ 10 да не би да са мислели да сменят реиките

                      Снимки нямам по детаилни защото сервото на спирачкие ми пречи за по-добра снимка, пускам снимка на задната планка как е усилена.
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 17-02-09, 13:57.

                      Коментар


                      • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                        Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение
                        .......
                        Тази планка която се вижда на снимката опелската ли е? Или правена?
                        Иначе Фрилендъра наистина не кой знае колко тежък - около 1300-1400кг. предполагам, ама и гумите му са доста по големи и тежки мисля...
                        Де да знам и аз чакам някой да се включи от колегите, че интересно да се дискутира точно това с замяната на рейките
                        LAND ROVER Freelander 1.8 2000

                        Коментар


                        • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                          Тази планка е Фрилендъровата,където стоеше от ляво,само че съм направил място за тъбата на хидравликата и съм я усилил отстрани.

                          Коментар


                          • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                            Аз смятам, че опеловата рейка може да има евентуално по-малък ресурс и да се наложи по-скоро да се смени отново. Но има ли значение дали ще изкара 100 или 200 хил. км. след като е в пъти по-евтина от оригиналната. Ако вземем например втора употреба оригинална от къде да сме сигурни, че не е на над 200 хил.км. пробег и няма да изкара по-малко дори от опеловата рейка. Всичко е до късмет на какво ще попаднем!

                            Коментар


                            • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                              Това е 100% сигурно,че ще изкара по-малко,ама аз го не отчитам като проблем.

                              Коментар


                              • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                                Алоха,интересува ме ел.инсталацията и колко снадки си направил,и на кои уреди,има ли нещо по-специално по тази част.
                                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-02-09, 20:10.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X