Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обръщане дирекцията на Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Обръщане на волана на Фрийлендър

    Нещо не мога да се оправя със снимкитеуж ги пуснах,но ги нямаутре пак ще опитам.

    Зам ги твоите Фриита колега,докато чаках да доиде моито от Англия ти вече беше пуснал твоито за продан на по-ниска цена отколкото аз го купих и умрях от яд.

    Относно бравичката за капака,знам че има и други марки джипки на който капака се отваря отдясно,но ми се струва страшно глупаво и недодялано решение на производителя и за това го преместих.

    Коментар


    • #77
      До: Кормилни рейки за Фрилендър

      По точка 3 продължавам с въпросите колега Сервото на спирачките се мести от ляво, но за какво му е фланец за да се изкара по-напред както казваш. То просто се мести и си влиза в преместената вече планка нормално. И за кой колега който го е правил споменаваш?
      По т.4. Оригиналните захвати на рейката на фрилендъра са две "уши" от ляво и две "уши" в дясно като към тях има едни малки тампончета. Тези "уши" са едно цяло към отливката на тялото на рейката и там където се захваща рейката с тези 4 болта към купето и усилено място - т.е. не е само тънка ламарина. Доколкото разбирам ползвал си лявата захващаща планка на опелската рейка и тя е паснала към двата болта. А от дясно си преправял захвата на опелската рейка за да я паснеш към оригиналните дупки за болтовете.
      Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение
      По точка:
      3.Да за сервото на спирачката става въпрос,то се мести от ляво,но не му се подлага фланец за да се изкара по-напред както е направил колегата.
      4.Позна,лявата планка с тампона се използва оригиналната на Опела и се захваща на фабричните отвори оставени за захват на реиката от завода производител,а дясната планка леко се преправя тази на Фрийто и също се захваща на оригиналните захвати.
      LAND ROVER Freelander 1.8 2000

      Коментар


      • #78
        До: Обръщане на волана на Фрийлендър

        Имам въпрос, бях се наточил на едно фреее, преди да взема РР-то и много гледах таблото, та вапросът ми е трябва ли ново табло или всичко е на модули и само е въпрос на сглобяване. Чакаме снимки...
        Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

        Коментар


        • #79
          До: Обръщане на волана на Фрийлендър

          Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
          Имам въпрос, бях се наточил на едно фреее, преди да взема РР-то и много гледах таблото, та вапросът ми е трябва ли ново табло или всичко е на модули и само е въпрос на сглобяване. Чакаме снимки...
          Не трябва ново табло, всичко е на модули и е въпрос на рзглобяване и сглобяване на няколко неща и преместване на още някои други...
          LAND ROVER Freelander 1.8 2000

          Коментар


          • #80
            До: Обръщане на волана на Фрийлендър

            Еми значи съм се объркал,все пак съм новобранец тук
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #81
              До: Обръщане на волана на Фрийлендър

              Местя си въпросите от другата тема за рейките в тази тема колега, поне всичко да е в една тема отнасящо се за твоето обръщане на волана. И чакам отговори за да дискутираме...
              По точка 3 продължавам с въпросите колега Сервото на спирачките се мести от ляво, но за какво му е фланец за да се изкара по-напред както казваш. То просто се мести и си влиза в преместената вече планка нормално. И за кой колега който го е правил споменаваш?
              По т.4. Оригиналните захвати на рейката на фрилендъра са две "уши" от ляво и две "уши" в дясно като към тях има едни малки тампончета. Тези "уши" са едно цяло към отливката на тялото на рейката и там където се захваща рейката с тези 4 болта към купето и усилено място - т.е. не е само тънка ламарина. Доколкото разбирам ползвал си лявата захващаща планка на опелската рейка и тя е паснала към двата болта. А от дясно си преправял захвата на опелската рейка за да я паснеш към оригиналните дупки за болтовете.
              Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение
              По точка:
              1. да модела ми е преди фейстлифта
              2. Ми и на мен първоначално това ми беше притеснението,че ще е по слаба,но след щателно разглобяване и мерене на диаметъра на гребена в реиките нямат разлика,има разлика само в цилиндъра на хидравликата т.е. от Опела е с по-малък диаметър и се върти съвсем малко по трудно.Курмилните щанги и накрайници си остават същите само се регулират наново.
              3.Да за сервото на спирачката става въпрос,то се мести от ляво,но не му се подлага фланец за да се изкара по-напред както е направил колегата.
              4.Позна,лявата планка с тампона се използва оригиналната на Опела и се захваща на фабричните отвори оставени за захват на реиката от завода производител,а дясната планка леко се преправя тази на Фрийто и също се захваща на оригиналните захвати.
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-02-09, 19:54. Причина: редакция на цитат
              LAND ROVER Freelander 1.8 2000

              Коментар


              • #82
                До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                Данчо от Добрич го беше правил с фланец. Нали той беше първия, който обърна с "опелска" рейка. Гледам колегата си е преправил и планката за бушоните и кутията за климата. Рейката не изглежда толкова странно, но наистина дано не се подложи на по-големи натоварвания във Фрийто и дано няма проблеми.Също така дано захващането да е ОК. Иначе като гледам при това положение на колегата му трабват само чистачките и трите гумички на таблото.
                http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                Коментар


                • #83
                  До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                  Аз си намерих механизъма за чистачките и дясната гума на таблото,другите две ги изрезах и така ще карам времено докато си не намеря оригинални,а между другото по-погрешка имам и табло в километри ама се оказа,че е от дизел 2001г. и не ми става и ако някои има интерес ще ми го дам за 80лв.

                  За да стане малко по-красиво при двигатела реших да обърна обезшумителното кече на обратно и го боядисах черно.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #84
                    До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                    Емо той е дал снимка, но от многото тръби и кабели не се вижда добре. Аз имах 2те големи гуми и ми трябва само едната най-малката, която е вляво мейжу километража и стъклото. Би ли ми пратил снимка точно как я изразя старата, защото и аз това смятам да правя. Тя тази малката въобще не се вижда и даже сега съм без нея, другите 2 са важни, но все пак ако ми снимаш само нея как си изразъл ще съм благодарен. Аз мислех да клъцна самата ваничка/триъгълното, което реално се вижда отпред/, която е и да е оставя, а това дето върви дългото назад така или иначе не се вижда. Ти така ли направи.

                    Иначе като гледам с минимум части си напривил добре машината. Желая ти безаварийно каране.
                    http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                    Коментар


                    • #85
                      До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                      Да с макетно ножче и малко старание тази за която питаш се получи добре,а средната хич не се получи ама докато намеря друга ще кара с тази,незнам в Мото Пфое колко ще струва
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #86
                        До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                        Провери ще е интересно. Ако въобще го предлагат. Иначе се говори в Англия, че комплекта струва около 50 паунда. Аз имах друга идея за моята малката, но като гледам е станало добре, така че като режа ще огледам твоята снимка пак.
                        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                        Коментар


                        • #87
                          До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                          Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
                          Емо той е дал снимка, но от многото тръби и кабели не се вижда добре.
                          Нали говорим за изолацията закрепена под предния капак на двигателя Аз поне не я виждам... при бензиновите варианти има ли я изобщо
                          Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                          „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                          LZ1EMS

                          Коментар


                          • #88
                            До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                            Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
                            Нали говорим за изолацията закрепена под предния капак на двигателя Аз поне не я виждам... при бензиновите варианти има ли я изобщо
                            Аз имах предвид тази между двигателя и купето,защото като се премести сервото на спирачките и рейката там остават дупки за кърпене и става грозно.Тая на капака за какво да я пипам

                            Коментар


                            • #89
                              До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                              Сега ми доидоха и консумативите:ангренажния ремък и ролката и понеже казвате,че е добре да се смени и гарнитурата на главата и нея също я купих.
                              Кажете ми тази добра ли е,защото на предишната ми кола пробвах няколко и само този модел и марка устиска.
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                              • #90
                                До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                                Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение
                                Сега ми доидоха и консумативите:ангренажния ремък и ролката и понеже казвате,че е добре да се смени и гарнитурата на главата и нея също я купих.
                                Кажете ми тази добра ли е,защото на предишната ми кола пробвах няколко и само този модел и марка устиска.
                                Моята също не е сменяна. Поне не виждам в сервизната книжка, но след консултация с разбиращи хора мисля да не я пипам за сега. Първо, че не всички 1.8 дават дефект, второ доста са ги извикали по сервизите малко след покупката за смяна и не е отразена в книжките, и трето казаха, че самата смяна си е доста отговорна и при неправилно извършване на всички неща може сам да си създам проблем. За сега нямам абсолютно никакъв признак, че моята е зле и ще си карам. При най-малкия такъв ще сменям. Съветвам те и теб да караш ако ти е ОК колата.
                                Последно редактирано от marin199; 11-02-09, 21:35.
                                http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X