Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обръщане дирекцията на Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Фрилендър с дясна дирекция

    Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
    Аз разбрах да се ползват части от старите за новия, но при по-обстойно прочитане ми става ясна идеята. Като гледам снимката наистина явно са си запазили политиката да ги правят "лесни за обръщане" и тези модели. Между другото това е интересно, защото някои коли ги правят симетрична табла. До колкото знам на Дискавъри 2 пак може да се ползва таблото и скоро ми казаха, че новата Зафира на Опел също била така.
    Според мен Марине някои модели са направени със замисъл за поевтиняване на производството а не "лесни за обръщане". Майтап бе - смешно ми звучи. Наистина има и други марки, които ползват доста еднакви детайли за лява и дясна диркция и целта според мен е точно тази - просто правят едни и същи детайли за лява и дясна дирекция и така си поевтиняват производството. Предполагам, че това е причината, а не това че мислят за бедните българи като нас да си обърнат по-лесно волана
    LAND ROVER Freelander 1.8 2000

    Коментар


    • #62
      До: Фрилендър с дясна дирекция

      Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
      Поправи ме ако греша колега, но колегата форис ми напомни, че трябва и тая голямата пластмаса, която е около чистачките. То нали се слагат чистачките и то е като кора която покрива останалата част и има дупки за чистачките само. Мисля че тя няма да пасне и също трябва заедно с чистачките.
      Тя не ти трябва. Има си отвори, които са запушени с тапички, просто преместваш тапичките и си готов
      А за дупката за тръбата на климатика - ако искаш да имаш външен въздух трябва да се направи задължително.. ние я направихме с един Дремел (прилича на зъболекарски инструмент )
      Сън, почивка забравете и не бройте колко мрете,
      гладни, жадни, но безстрашни по пътеки стръмни, прашни слезте в нивята бойни с живи класове безбройни. Не жалете враговете - жътва кървава жънете.

      Коментар


      • #63
        До: Фрилендър с дясна дирекция

        Да това за кората ми беше доста стар пост. Един поглед ми беше нужен да вида тапите, просто колегата Форис спомена, а аз ту съм с тая кола ту с друга и някой път няма как да видя веднага/че и да съм с нея забравям/. Колега ranethel чакам да се обадиш или да оставиш телефон да говорим за обръщане. Ясно е, че няма да стане до Нова година/пък и да си ползвам колата/, но след нова година съм готов за действие. Обади се да кажеш можете ли, кога, как, заплащане, варианти и така да решавам въпроса, че тука 2 седмици разкарвам частите в багажника.
        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

        Коментар


        • #64
          До: Фрилендър с дясна дирекция

          Здравейте, и аз се сдобих с Фрийлендър преди 2 седмици. Проучих нещата за обръщането, мисля че намерих и решение за рейката от друга марка автомобил и варианта е 130 лв. а не 1200-1300. Мисля да го обръщам сам но напролет, че в студовете в гаража трудно се изкарват по 5,6 4аса на ден. Моля колегите, които имат опит и инфо по въпрса за обръщането на дирекцията, обслужването и подръжката да си дадат скайп-а, както и телефони за връзка. Който с каквото може да помага . За връзка с мен Данчо 0888401476 и 0887001800, skype:dancho_samo_bmw

          Коментар


          • #65
            До: Фрилендър с дясна дирекция

            Първоначално публикуван от bir40o0
            Само трябва да се обмислят нещата с климатика, с вентилатора и някой дреболий който мисля да побългаря в хода на действие. Тръбичките към сервото - нови правят ги в Добрич, тръбния път към рейката го мисля с маркучи за високо налягане да ги кербоват. Казанчето за спирачно масло трябва да се помисли как да се премести и моля малко инфо за инсталацията, посоката на вентилатора, външния въздух да вкарва в купето с кутията на климатика. Мерси предварително
            Някои неща може и да побългариш а други не. Маркучите на рейката действително се правят с кербовка. А освен казанчето за спирачките местиш и помпата. Иначе всички планки са на един принцип - изсичат се заварките след като са разпробит за улеснение, измерва се добре и се местят.
            Само един съвет мога да ти дам. Ако мислиш, че ще го направиш бързо се лъжеш много. Ако си вземеш един месец отпуска можеш ама 1 седмица...
            Не искам да те стряскам просто съм минал по-същия път. Особено като имаш предвид да побългаряваш доста неща, а не просто да сменяш части. А рааглобиш ли я един път да не се окаже, че месец или месец и половина дори точно в зимните месеци не можеш да ползваш Джипката. Все пак за това си я взел. Така, че помисли малко повече преди да се втурнеш в разглобяване.

            P.S. A и нещо друго, прочети внимателно тази тема, защото има много неща вече изписани, включително и от мен. Ще намериш отговорите на някои от въпросите ти.
            LAND ROVER Freelander 1.8 2000

            Коментар


            • #66
              До: Кормилни рейки за Фрилендър

              Някой знае ли как е на английски "кормилна рейка" и "кутия за бушони".

              Коментар


              • #67
                До: Кормилни рейки за Фрилендър

                Превод в ефир: кормилна рейка - steering rack, кутия за бушони - fuses box. За кутията не съм търсил и не знам дали чисто технически е така, но мисля че да. За рейка 100 процента това се използва. Иначе бушон е fuse /да имаш предвид/.
                http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                Коментар


                • #68
                  До: Кормилни рейки за Фрилендър

                  Здравейте
                  И аз да драсна няколко реда по въпроса за рейките.Значи аз го реших с рейка от друга марка автомобил. Рейката е монтирана, регулирах предния мост и всичко е ок. С тази рейка разходите се свеждат до около 400 - 500 лв. Сумата е такава защото е првправя закрепянето на сервото. Аз лично направих втулка от алуминий ф120 и материала излезе скъм, след това и на стругар и така. Но в този случай мисля, че се икономисват доста средства. Другото което е тази рейка е по разпространена. Ако една рейка 2-ра употреба дефектрира кофти, а ако тази която сум сложил след това може да се вземе за около 300 лв. Варианти има. Хода си е добър маневреността е същата за сега всичко е ок. С експлотацията и с времето ще имам повече впечатления

                  Коментар


                  • #69
                    До: Фрилендър с дясна дирекция

                    Здравейте!
                    Фреелендъра е готов от 26.12.2008 е на пътя. Всичко е ок и без оригинална рейка. На практика работата по обръщането не е никак малко, както каза колегата. Месец не беше необходим за 8 дни с по 12 - 15 часа работа всичко стана. Закачих празниците и не можах да регулирам предния мост. След Коледа регулирах и приключих. Ето и малко инфо кое как - това което ми отне най - много време беше кутията на климатика, която прерабтовах 2 дни за да може да влезе в дясно зад таблото с предпазителите. С кутията всичко е ок върти вътрешен въздух, вкарва външен клапата си работи но много време отнема. Филтъра оригиналния се маха сложил съм от Фолксваген но важното е че го има . След това с инсталацията имах около 12-13 4аса работа. Кабелите не са малко над 100 на брой. Всичко друго се прави с доста търпение и желание. Ако някой има въпроси може да пита или да звънка на 0888401476 или 0887001800 скайп:dancho_samo_bmw. Между другото се замислям ако има някой за обръщане да ли да не се занимавам с това. И все пак ако има фрее за обръщане май съм на линия. Цена за обръщането 1900 лв. В цената са вйключени всички части и консумативи - рейка, спирачни тръбички, маркучи към рейката, нов филтър за климатика, реглаж преден мост, удължаване тръбен път климатик. Това което остава е чистачки и ваничките на таблото. Ако клиента ги предостави обръщането на чистачките влиза в цената!

                    Коментар


                    • #70
                      До: Кормилни рейки за Фрилендър

                      Положението е ясно,обръщането на модела без климатик,от двама човека става за около 4-5 дни,а с климатика е доста по сложна процедурата защото за кутията на климата обаждат 600лв. и аз реших да си я преправя и се получи.Имам снимки на горе долу всичко ако някои има интерес мога да ги пусна.

                      П.П. Рейката която монтирах е от ОПЕЛ АСТРА 96г. даже има 10мм. повече ход което е добре Пасна точно на оригиналните захвати и не ми се е налагало да местя сервото.
                      Ако има интерес мога и да пусна отделна тема със снимки и подробности в детайли как точно става.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Кормилни рейки за Фрилендър

                        Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение
                        Положението е ясно,обръщането на модела без климатик,от двама човека става за около 4-5 дни,а с климатика е доста по сложна процедурата защото за кутията на климата обаждат 600лв. и аз реших да си я преправя и се получи.Имам снимки на горе долу всичко ако някои има интерес мога да ги пусна.

                        П.П. Рейката която монтирах е от ОПЕЛ АСТРА 96г. даже има 10мм. повече ход което е добре Пасна точно на оригиналните захвати и не ми се е налагало да местя сервото.
                        Ако има интерес мога и да пусна отделна тема със снимки и подробности в детайли как точно става.


                        ... Ми какво чакаш, може и тук давай снимките

                        ... напиши си в профила от къде си
                        Land Rover Discovery:
                        - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                        Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                        Коментар


                        • #72
                          До: Кормилни рейки за Фрилендър

                          Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение
                          Положението е ясно,обръщането на модела без климатик,от двама човека става за около 4-5 дни,а с климатика е доста по сложна процедурата защото за кутията на климата обаждат 600лв. и аз реших да си я преправя и се получи.Имам снимки на горе долу всичко ако някои има интерес мога да ги пусна.

                          П.П. Рейката която монтирах е от ОПЕЛ АСТРА 96г. даже има 10мм. повече ход което е добре Пасна точно на оригиналните захвати и не ми се е налагало да местя сервото.
                          Ако има интерес мога и да пусна отделна тема със снимки и подробности в детайли как точно става.
                          Няколко въпроса колега.
                          1.Твоя фрилендър преди 2001г ли е? Тоест преди фейслифта.
                          2.Не те ли притеснява това че рейката е от лека кола и натоварването е различно(в това не съм сигурен, но е интересно да се разисква) и ако стане нещо и се счупи можеш да се претрепеш?
                          3. Това за сервото не го разбрах. Сервото на спирачката ли? Щото то си се мести пак и не виждам общо с рейката?
                          4. Какво значи, че е паснало на оригиналните захвати? Вземаш рейката от Опел и без да преправяш уши или нови планки си я сложил на фрилендъра и болтовете и готово.

                          А по втория въпрос, може и други колеги да се включат, че е интересно да се разбере, дали е удачно да се сложи рейка от лека кола на SUV.
                          LAND ROVER Freelander 1.8 2000

                          Коментар


                          • #73
                            До: Кормилни рейки за Фрилендър

                            По точка:
                            1. да модела ми е преди фейстлифта
                            2. Ми и на мен първоначално това ми беше притеснението,че ще е по слаба,но след щателно разглобяване и мерене на диаметъра на гребена в реиките нямат разлика,има разлика само в цилиндъра на хидравликата т.е. от Опела е с по-малък диаметър и се върти съвсем малко по трудно.Курмилните щанги и накрайници си остават същите само се регулират наново.
                            3.Да за сервото на спирачката става въпрос,то се мести от ляво,но не му се подлага фланец за да се изкара по-напред както е направил колегата.
                            4.Позна,лявата планка с тампона се използва оригиналната на Опела и се захваща на фабричните отвори оставени за захват на реиката от завода производител,а дясната планка леко се преправя тази на Фрийто и също се захваща на оригиналните захвати.

                            Коментар


                            • #74
                              Обръщане на волана на Фрийлендър

                              След обръщането на дирекцията на моя Фриилендър вече имам опит с нещата и пускам темата за да мога да бъда полезен на тези които се колебаят дали да си го правят сами или да търсят "майстор" за целта.Разбира се ще има такива които ще се откажат,но за тези ,който мислят сами да го правят мисля ще е доста полезна информация.
                              Както споменах в една друга тема поради липса на оригинална рейка взимаме рейка от Опел,която след щателно измерване и пробиране от доста модели рейки мисля,че пасва най-точно.Левия захват заедно с тампона е от Опеловата рейка,а десния е оригиналния и двата се монтират на ушите оставени за монтаж на оригиналната рейка.А забравих да спомена,че и резбите на маркучите на хидравликата съвпадат,само,че трябва малко прекривяне и защипване на нови маркучи.
                              Заради климатика се налага и местене на кутията с бушоните и релетата,а това отнема доста време,но разбира се не е невъзможно,аз даже си преместих и палеца за отваряне на предния капак от ляво.Парното си остава на същото място само се обръща моторчето от ляво(пригодено е за това) и му се сменя поляритета,но не се получава много ефективно и е желателно да се монтира турбинка с друг наклон на лопатките.Преправянето на гадната кутия на климатика със въздуховода за засмукване от околната среда отнема цели два дена и много нерви и по въпроса как точно става има снимки.
                              Ако имате въпроси питайте ще се радвам да помогна с какво мога.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                                Идеално колега. Надявам се, че ще си полезен на доста хора, които искат да го правят. Аз също съм собсвеник на перфектно обърнат Фрий. При мен обаче разликата е, че имах всички части оригиналните и рейка, кутия за климата, планка за бушоните и т.н. - разисквани са частите. Гледал съм ляв Фрилендър и ако не се лъжа палеца за отваряне на капака си е отдясно на всички модели Фрий. Така че удобно ще ти е, че си го обърнал. Ако можеш пусни снимки на рейката и захващането конкретно. При тези модели повечето неща се правят еднакви и за ляв и десен волан, така че колеги ако имате съответните части Фрийто си става идеално с малка вероятност да имате проблеми в бъдеще. При мен единствено прецакани са бензинджиите. Като зареждат и се чудят къде да оставят ключа, щото отляво нямам ключалка. Мислех да купувам патрон, да местя, но аз винаги си отключвам с дистанционното, така че няма смисъл.
                                http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X