Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обръщане дирекцията на Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: фрилендър с дясна дирекция

    Първоначално публикуван от toko_bk
    ?????
    Получаваш видимост преди изпреварване. Не, че съм пробвал, но най-вероятно работи.

    Коментар


    • #17
      До: Обръщане дирекцията на Фрилендър - питане към пловдивчани

      Момчета я пишете обърнахте ли воланите, намирате ли части, защото за всеки който се занимава с тоя проблем е ясно, че частите са проблеми иначе майтори се намират /друг е въпроса за какви пари и какво качество/. Пуска се информация, че в Германия, Франция или да кажем Европа може да се намират дори нови части на не лоши цени. Вярно комплекта достига някъде 1700-2000 лв, което е скъпичко, но мисля че в зависимост от труда не е непосилно. Ако някой има инфо или познати по "лявата" Европа моля нека пише.
      http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

      Коментар


      • #18
        До: Обръщане дирекцията на Фрилендър - питане към пловдивчани

        Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
        Момчета я пишете обърнахте ли воланите, намирате ли части, защото за всеки който се занимава с тоя проблем е ясно, че частите са проблеми иначе майтори се намират /друг е въпроса за какви пари и какво качество/. Пуска се информация, че в Германия, Франция или да кажем Европа може да се намират дори нови части на не лоши цени. Вярно комплекта достига някъде 1700-2000 лв, което е скъпичко, но мисля че в зависимост от труда не е непосилно. Ако някой има инфо или познати по "лявата" Европа моля нека пише.
        В Мобиле.бг имаше обява за 4ри броя рейки за лява дирекция на Фрее мисля че бяха по 1500лв

        Коментар


        • #19
          До: Обръщане дирекцията на Фрилендър - питане към пловдивчани

          Благодаря ти за инфото, ще поровя, като предполагам ще е в раздел части. Лошото е, че цената е доста солена, защото трябват и още някои работи, не само рейката, но благодаря все пак. Аз чакам за потвърждение за нови рейки по 1400 лв и ако случайно стане ще пиша.
          http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


          http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
          http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

          Коментар


          • #20
            До: фрилендър с дясна дирекция

            Да отдавни дискутираме темата, но който случайно си обърне волана забравя да пише. Ако ти си го направил пиши /скоро и на мен трябва да ми се случа, ама да видим/. Пиши има ли още части от там където си взел.Също така до колкото знам трябват още неща освен рейката
            http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

            Коментар


            • #21
              До: фрилендър с дясна дирекция

              Колега, прав си но донякъде. Специално за фрилендър трябват рейка, машинка за чистачките, продължение на спирачните тръбички, търпение, мерак и любов към механиката. А и да не забравя трябват и тези гумените ванички дето се слагат на таблото но само крайните. Да ти кажа лично аз гледах на един колега как му обърнаха двама мераклии дирекцията и си мисля че не е проблем това за някой който разбира се има някаква степен на познание в областта на автомеханиката. Смятам че в БГ тепърва този бизнес с обръщанките ще цъфне заради големите разлики в цените и ще се нароят доста обръщачи. А иначе моето фри вече е със софийски номерца, но си го карам с десен волан и така ми даже по-забавно и интересно. Всичко според мен опира до двигателни навици...
              Бог обича смелите, но води разумните....

              Коментар


              • #22
                До: фрилендър с дясна дирекция

                Аз едно не мога да разбера, защо си тормозите главите с подобни неща, че то ралзиката м/у Англичанката с десен волан и нормалния с ляв е около 3000 лв. че струва ли си ? Аиде накрая като теглим чартата в най-добрия случаи да сме с по едно кафе отгоре, да се почерпим за търпението. По-добре си ги караите с десния волан или продаваите и си вземете с фабричен ляв, че иначе кой го знае майсторът, може доста да ви заболи главата от това кафе !
                А и какво като спестим малко апрички, че после диференциал 4000лв. съединител- 1200лв. висящи лагери- 400лв.( и още и още...) , ами волана да ви е грижата момчета, според мен си търсете читава машина, че много пари джоба от тия икономии. Поправете ме ако греша !

                Коментар


                • #23
                  До: фрилендър с дясна дирекция

                  Ами поправям те веднага. Първо разликата е повечко - повечето хора си мълчат, като мислят, че е кой знае каква тайна, но аз ще ти кажа. В Англия читав Фрий за около 5000/има и по-евтини/ лв, и докарване 1500 лв, става 6500. Обръщане 2500 лв./няма фиксирана цена, но от доста време се интересувам и това е нормално/, става 9000 лв. В БГ читавите с 5 врати почват от 12000 лв. Второ - не знам дали съм прав, но Фрий с пълна сервизна история от Ланд Ровър от Англия, фирмен сервиз и оригинални части изглежда доста по-добре от някой съмнителен "италианец". Трето не разбрах това за ремонтите, но аз мисля, че от където и да я вземеш може да имаш ремонти, може и да нямаш и ако е добра от Англия шанса за мен е повече към това да нямаш. Четвърто - наистина това с обръщането всеки казва, че не е като оригинално, но просто при Фрийто е предвидено и става сравнително лесно и без да се бърникат табла, инсталации и т.н., говорил съм с 2-3ма, на които им е обърнато грамотно и после са нямали проблеми. Иначе да ти кажа друга кола - табло, инсталации и т.н. наистина трябва да се замисли човек освен ако няма всички части или си е добър майстор.
                  http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                  http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                  http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                  Коментар


                  • #24
                    До: фрилендър с дясна дирекция

                    Здравейте колеги,
                    от доста време следя форума, но все още не съм писал тъй като все съм намирал решение на проблема си като съм ползвал търсачката.
                    Имам Фрилендър, който лично съм си купил от Англия и лично съм си го обърнал. Не съм монтьор просто си поправям някои неща по колите сам доста отдавна и реших да се сам да си го направя. Сега да Ви споделя някои неща от извора така да се каже...
                    Колегата "marin199" който кара "десен" Фрилендър от доста време е прав за повечето от нещата които е казъл! Ще го поправя за някои неща само.
                    Според мен за препочитане да си вземеш Фрилендър от Англия пред Италия, защото там са доста по запазени колите. Цените са наистина такива - 5000лв+1500лв+обръщане и т.н.,но това е ако имаш приятел там и ти помогне! За обръщане трябват: рейка,тръбички за климата и за спирачките, тялото на климатика което е под жабката, трите гумени ванички на таблото, рамената на чистачките+моторчето. За да стане като оригинално така да се каже може да се смени и кората между ДВГ отсега и купето от страната на ДВГ-то - така като отвориш капака няма се чудиш що са тез дупки тук по кората и да се виждат кръпките и смолите по ламарината... Иначе като се обърне почти не може да се разбре е че е бил волана от другата страна - освен по някои неща които трябва да ги знаеш, че да ги гледаш.
                    marin199: но просто при Фрийто е предвидено и става сравнително лесно и без да се бърникат табла, инсталации и т.
                    Това за предвиденото е само при ламрината между купето и ДВГ-то. Т.е. планките за волана педалите,рейката и пръта, спирачната помпа, помпата за съединителя, жилото за газта се местят сравнително лесно от другата страна, но инсталацията въобще не е така! За да отиде таблото от едната жабка в другата се удължават 80% от кабелите, а тези които идват от лявата страна просто се нагъват. Но като цяло това е най голямата играчка - кабелите! Просто трябва да го прави някой който знае какво прави защото после като не проработи нещо да не се чуди от коя връзка е... Така че таблото и инсталацията се бърника и то доооста. Аз лично съм нямал токови проблеми след обръщането.
                    Най големия проблем е да се намерят части, да не кажа че е почти невъзможно. Просто рядко излизат блъснати а дори и да излезе комплекта за обръщане няма да ти го продадат под 1800лв.
                    Така че според мен едно обръщане отива към 3000лв., но така или иначе е по добре да си купиш обръщан Фрилендър от колкото такъв от Италия... , но това е мое мнение разбира се.
                    LAND ROVER Freelander 1.8 2000

                    Коментар


                    • #25
                      До: фрилендър с дясна дирекция

                      Да кажа няколко думи вместо foris, че е нещо зает с обръщането. Рейката се намери за около 700лв (не знам от къде-той трябва да каже). В момента Фрий-то е в бокса във Варна (някъде около затвора) за обръщане на волана. Цена около 1000лв. Оказало се е проблем някаква пластмаса по климатика отпред в ляво където трябва да се преместят педалите. Или не можело да се премести (според мен би могло да се реже) или не можело да се намери такава за в дясно. За сега е това. Надявам се foris ако е направил снимки да качи.
                      Дискавъри 300 тди ръчка
                      Витара тди автомат
                      XT660R

                      Коментар


                      • #26
                        До: фрилендър с дясна дирекция

                        Едно голямо евала на пичовете дето са се навили да си обърнат воланите. Тя тая работа с мерак става. Що не проверите в мобилето имало някакъв пич, който разпродавал изгодно едно фри с ляв волан. Аз лично скоро ще си сложа една камерка на левия фар и ще си карам така. Проблема при мен е и финансов а и защото така ще съм по-различен. На колегата с проблема за фаровете да кажа, просто да отиде в сервиз и някой да му врътне левия фар надолу и става работата. Променя се леко светенето но минаваш. После барваш едни ксенони и заспива работата. Втория вариант е да минеш в София. Тук обаче има един момент че ще ти искат кинти щото е с десен волан. Аз съм полицай и въпреки това платих 150 левчета рушветче и фрито е ОК. Мисля че не е важно с каква дирекция а как караш.
                        Бог обича смелите, но води разумните....

                        Коментар


                        • #27
                          До: фрилендър с дясна дирекция

                          За да не пускам нова тема, искам да попитам в тази.
                          Фрийлендър с година на производство 2004-та ( модела базиран на старата база но с различни брони, фарове и табло ), при смяната на волана от дясната страна към лявата, може ли да се ползва таблото както на моделите от предходните години?
                          И понеже все още не съм си купил Фрийлендър а съм го запланувал да е скоро, гледам, че има обяви при които е посочено, че е 4х4 а в др. , че е с предно предаване-всички ли са 4х4 или само определени модели?

                          Коментар


                          • #28
                            До: фрилендър с дясна дирекция

                            Първоначално публикуван от madcop Преглед на мнение
                            На колегата с проблема за фаровете да кажа, просто да отиде в сервиз и някой да му врътне левия фар надолу и става работата. Променя се леко светенето но минаваш. После барваш едни ксенони и заспива работата. Втория вариант е да минеш в София. Тук обаче има един момент че ще ти искат кинти щото е с десен волан. Аз съм полицай и въпреки това платих 150 левчета рушветче и фрито е ОК. Мисля че не е важно с каква дирекция а как караш.
                            Колега ...вече ходих в сервиз, и ми казаха че не става"стъклото било така уребрено...да са насочени на ляво" пробвах да ги мина като ги свалих максимално ....но не става трябва да се врътнат на дясно. .. т.е. нови....няма ли някои сайт от където да си ги поръчам.....то се е видяло че няма да мина без да ги сменям

                            Коментар


                            • #29
                              До: фрилендър с дясна дирекция

                              Ето за това ви говоря, такава главоблъсканица, такива нерви и за какво, да спестиш малко пари за черни дни, а злично нямам тези нервии това време. СПоред мен си е играчка з ахора, които имат повече време за своите играчки ! Иначе да се похваля моя е бензин , а наскоро открих, че имало 2 температурни датчика за водата . Егати простотията. Единия е с кафява глава а другия със синя ! Кафявия се намира точно от ляво на въздушния филтур, а синия под него, ама трудно се вижда , но с енабарва Егати и като не ти отчита, сменяш и двата ПОжелаите ми успех, вече от дребни проблеми не нервите ами колата ще сменя То не бяха съединители, висящи лагери, амортисьори, кабели за свещи( които се оказаха ментета), то тампончета, а те хич не с амалко, та даже забравих какво още. Днес пък му сложих някво руско масло 15w40, с молибден , зелено на цвят и сякаш двигателя работи по-плътно вече, няма го онова леко друсане и само за 6лв. литъра. Ама е хубаво да се слага за двигатели над 150 000 км. като моя вече. и да подскажа запушва всякакви вътрешни избили течове и процепи по ДВГ-то (доказано!!!)

                              P.S. Абе кефи си ме машинката, ама да има човек нерви и пари да си я пипа постоянно, иначе англичаните са направили нещо като сув, с възможности за постоянен upgrade и външно и вътрешно и по ходовата То само като влезнеш в еbay.co.uk или немския и напишеш freelander ти излизат всякакви глезотии и аксесоари за модела , няма друг такъв сув

                              Коментар


                              • #30
                                До: фрилендър с дясна дирекция

                                Първоначално публикуван от daxc. Преглед на мнение
                                И понеже все още не съм си купил Фрийлендър а съм го запланувал да е скоро, гледам, че има обяви при които е посочено, че е 4х4 а в др. , че е с предно предаване-всички ли са 4х4 или само определени модели?
                                Виж това:
                                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E4%FA%F0+4+%F5
                                С допълнение, че при липсващ кардан си е с предно предаване Т.е. провери дали има кардан преди да го купиш (имало е споделени случаи на липси)
                                Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                                „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                                LZ1EMS

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X