Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обръщане дирекцията на Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Обръщане дирекцията на Фрилендър

    Здравейте!
    Докарахме 4 Фрилендъра от Англия за лична употреба.. Искам да попитам някой знае ли сервиз в Пловдив, където могат да ни обърнат дирекцията
    Пък като станат ще има да черпя
    Сън, почивка забравете и не бройте колко мрете,
    гладни, жадни, но безстрашни по пътеки стръмни, прашни слезте в нивята бойни с живи класове безбройни. Не жалете враговете - жътва кървава жънете.

  • #2
    До: Питане към Пловдивчани (Обръщане дирекцията на Фрилендър)

    Обърни се към зарко (Kaishin), той "обръща" дирекцията на няколко автомобила вече...

    П.П. Сега видях, че нямаш още право на "лични съобщение", сервизъл му е точно преди табелата на с. Труд, в дясно.
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

    Коментар


    • #3
      До: Питане към Пловдивчани (Обръщане дирекцията на Фрилендър)

      Да, за Пловдив Зарко е човека
      Даже я е правил тази операция на фрилендър
      Първоначално публикуван от Kaishin
      обръщали сме фреелендър таблото не се налага да се купи всички детайли пасват от двете страни, единствено 3 декоративни гумички се купуват отделно за да не се забелязва вообще че е обръщано отделно инсталацията се удължава защото не стига и се преработват въздуховодите и парното . кормилна рейка се намира втора ръка требички за АБС-а по-дълги и др.
      Цитатът е от тази тема: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...EE%EB%E0%ED%E0 Може да ти е полезна
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • #4
        До: Питане към Пловдивчани (Обръщане дирекцията на Фрилендър)

        Любопитно Ще съм благодарен (предполагам и всички тук) ако периодично пускаш снимков материал на процеса
        Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
        „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
        LZ1EMS

        Коментар


        • #5
          До: Питане към Пловдивчани (Обръщане дирекцията на Фрилендър)

          Много благодаря за отзивчивостта!
          Днес се запознах със Заро (Kaishin) бях на място в сервиза.. човека ми направи много много добро впечатление и скоро време ще вкараме единия от джиповете там.. и мислим другите сами да пробваме да ги направим
          Хубавото при този модел ЛР е, че трябва само рейката да се смени. Таблото е пригодено за ляв и десен волан (имат по 2 жабки дори! )
          Та ако някой знае или продава рейка за Фрилендър...
          Сън, почивка забравете и не бройте колко мрете,
          гладни, жадни, но безстрашни по пътеки стръмни, прашни слезте в нивята бойни с живи класове безбройни. Не жалете враговете - жътва кървава жънете.

          Коментар


          • #6
            Обръщане на волана на Фрийлендър

            Здравейте отново!
            Всичко върви по план със смяната на дирекцията на Фрилендърите... докато не опряхме до рейките. Звънях на всички възможни вносители на части втора употреба и авто морги, които успях да открия, но или са изкупени или не внасят..
            Много ще съм благодарен ако някой може да ми каже от къде да намеря кормилни рейки за Фрилендър
            Сън, почивка забравете и не бройте колко мрете,
            гладни, жадни, но безстрашни по пътеки стръмни, прашни слезте в нивята бойни с живи класове безбройни. Не жалете враговете - жътва кървава жънете.

            Коментар


            • #7
              До: Кормилни рейки за Фрилендър

              Ами братле едни познати пътуват в чужбина и ми търсят. Знаели някви морги за джипове и ако има повече ще им кажа да вземат. Аз пък имам друг въпрос към теб. Освен рейка какво друго трябва да обръщане на дирекция? Аз знам за парно, въздуховоди и чистачки. Само това ли е? И стават ли добре след обръщането? Можеш ли да ми препоръчаш някой да ми обърне моята ако имам части? Приблизителна цена? Благодаря предварително, а за рейки скоро ще се върнат моите познати да видим.
              http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

              Коментар


              • #8
                До: Кормилни рейки за Фрилендър

                Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
                Ами братле едни познати пътуват в чужбина и ми търсят. Знаели някви морги за джипове и ако има повече ще им кажа да вземат. Аз пък имам друг въпрос към теб. Освен рейка какво друго трябва да обръщане на дирекция? Аз знам за парно, въздуховоди и чистачки. Само това ли е? И стават ли добре след обръщането? Можеш ли да ми препоръчаш някой да ми обърне моята ако имам части? Приблизителна цена? Благодаря предварително, а за рейки скоро ще се върнат моите познати да видим.
                Мерси много! И аз съм поръчал да търсят из Европа, та да видим какво ще стане.

                Утре ще разглобим един да видим как стоят точно нещата, но както ми обясни Заро (Kaishin) трябва да се одължават кабелите за таблото,а за тези с климатик - да се монтира планката и климатика от другата страна(за парно нищо не каза) и чистачките да се обърнат, но аз лично мисля, че чистачките няма смисъл да се обръщат защото е ужасно сложен процес (може би колкото цялата останала работа )
                Въпросният Заро вече е обръщал на такива Роувъри, както и на други джипове и със сигурност ще направи нещата качествено, той каза също, че може да намери части. Иска 1500 лева за труда (без частите), което на мен лично ми се вижда доста и за това решихме сами да ги правим. Сервиза му е в Пловдив, ако искаш ще ти дам координати.

                Искам да питам запознатите с марката.. Freelander на каква платформа е правен? Има ли нещо общо с Форд и ако да - кой модел (може би ще можем да намерим съвместими рейки от някой от разпространените модели Форд)
                Сън, почивка забравете и не бройте колко мрете,
                гладни, жадни, но безстрашни по пътеки стръмни, прашни слезте в нивята бойни с живи класове безбройни. Не жалете враговете - жътва кървава жънете.

                Коментар


                • #9
                  До: Кормилни рейки за Фрилендър

                  Да ти кажа не съм специалист, но обръщане на чистачките и на мен ми звучи ненужни проблеми. Или си взимаш от такъв с ляв волан и слагаш или караш така, иначе много разправии. Също нищо не казваш за тези трите гуми на таблото. За ляв волан няма да става, защото самите форми тряя да са други. Иначе се чудя дали като си преместя еърбега ще може да се свърже и да си действа от дясно/говоря за пътническия/. Иначе моя има клима и също един познат ми каза, че трябва да се мести. Можеш ли да кажеш дали старото парно става или трябва и парно за ляв волан, защото там чупките ми се струват, че няма да станат и трябва друго. Пиши ако го обърнете кво е положението. Подробности, нещо, щото и с тия кабели, имобилайзери към алармата, една жица да не е в ред и става мноо зле. Иначе за парите си прав. Към 1000-1200 лв за труд според мен е добре, иначе нагоре безмислено. Ще чакам да пишете какво става.
                  http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                  http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                  http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                  Коментар


                  • #10
                    До: Кормилни рейки за Фрилендър

                    Имам и още един въпрос. Рейката при бензин 1.8 и дизела 2.0 еднаква ли е, защото има шанс да си намеря рейка от дизелов. Също така парното дали е същото? Ако някой знае ще съм му много благодарен, за да знам дали като търся тези части стават и от дизела, също разбира се ако има запознати, дали са същите от ТД4 и евентуално 2.5 В6, макар че с този последния не би трябвало да има разлика. Също в тоя ред на мисли може направо да се разгори дискусия, какви са разликите в частите между дизелов и бензинов Фрилендър, на мен ще ми е много интересно, за да знам кое става и кое не.
                    http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                    Коментар


                    • #11
                      До: Кормилни рейки за Фрилендър

                      Е това е сега добър отговор. До колкото знам ми трябва рейка, парно и чистачки. Ако имаш тези нещо супер. Дори рейката е най-важна, парното се правело, чистачките може и на обратно да се движат, но ако имаш всичко съм склонен да взема да стане както трябва и също има едни 3 гумички на таблото, които ще ми влезнат в употреба. Пиши някакъв телефон да ти се обадя и да уточним или ме търси на 0887 63 94 84.
                      http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                      Коментар


                      • #12
                        Обръщане на волана на Фрийлендър

                        Здравейте ,наскоро си закупих фрилендър 2.0 д 99г.Дясната дирекция искам да я обърна казаха ми че струва окло 1800 лева -1000 лева труд и 800 лева рейка (2ра употреба) научих че реиките в Германия били около 400 лева -вярно ли и вообще искам да знам повече за тази дясна дирекция и обръщането и . Благодаря предварително на отговорилите.

                        Коментар


                        • #13
                          До: фрилендър с дясна дирекция

                          За тези пари ще имаш жабка пред теб като караш.Но пък возещия се до щофоьора ще има пълната информация.
                          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                          Коментар


                          • #14
                            До: фрилендър с дясна дирекция

                            Първоначално публикуван от foris Преглед на мнение
                            Здравейте ,наскоро си закупих фрилендър 2.0 д 99г.Дясната дирекция искам да я обърна казаха ми че струва окло 1800 лева -1000 лева труд и 800 лева рейка (2ра употреба) научих че реиките в Германия били около 400 лева -вярно ли и вообще искам да знам повече за тази дясна дирекция и обръщането и . Благодаря предварително на отговорилите.
                            Eдин познат си докара Фрилендър от UK и си беше купил от там и рейка за 200 паунда (500лв). Дали трябват други части за обръщането и колко струва труда питай в сервиз къдто го са правили.

                            Дано имаш късмет някой от участниците във форума да е минал по този път и да сподели.
                            [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
                            [/COLOR]

                            Коментар


                            • #15
                              До: фрилендър с дясна дирекция

                              Ако не си се отказал от обръщането на пиши как върви. Разбрах, че си намерил рейка. Или си се спрял на варианта уеб камера в ляво и LCD-дисплей на таблото.
                              Дискавъри 300 тди ръчка
                              Витара тди автомат
                              XT660R

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X