Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

    Да, 2,0 Mpi двигателя е точно 100 киловата, двигателят е с два разпределителни вала, многоточково впръскване и е продаван предимно на жабарите.
    Не бързай ако искаш да стигнеш
    __________________________________
    Discovery II TD5 10P

    Коментар


    • #77
      Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
      Това по коя система

      200 и 300 тди са 113к.с., 300тди автоматика е 122к.с.
      /1.36 /1.36
      Прави 83kW 89.7kW
      Автоматици има и със 113к.с.http://avtomarket.ru/catalog/Land_Rover/Discovery/9669/

      Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
      1KW=1,46 кс и мощността му на твоят автомобил ще бъде , колкото пише в талона.
      1к.с. = 0.735кW
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 21-11-14, 12:07.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #78
        От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
        Gasoline си е дизел.
        Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
        Gasoline e бензин отвсякъде, и конете май отговарят на 2.0 бениновия двигател.
        Моя грешка - посипвам си главата с пепел и отивам да преговарям английския...
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #79
          От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20141121_082925.jpg
Прегледи:1
Размер:173.8 КБ
ID:5624232Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20141121_082917.jpg
Прегледи:1
Размер:201.1 КБ
ID:5624233Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20141121_082820.jpg
Прегледи:1
Размер:142.6 КБ
ID:5624236
          номер на двигател 21L57496A
          Landrover Discovery 300TDI 1998

          Коментар


          • #80
            От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

            Двигателят е 300 тди отвсякъде с механично управляема помпа, т.е. 83 киловата.
            Номера на двигателя е зад ГНП на блока.
            Някакво странно казанче на охл. система виждам, не е от 300 тди.
            Не бързай ако искаш да стигнеш
            __________________________________
            Discovery II TD5 10P

            Коментар


            • #81
              От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

              Да казанчето е някакво опелско а каква мизерия и пяна прави вътре не е истина при смяната на ангренажен ремък ще се промиваме и там да видим какъв ........ ме чака и там
              Landrover Discovery 300TDI 1998

              Коментар


              • #82
                От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                Той маторя си е 300ТДИ, ма май докиментите са от друго? Аз поне така разбрах...
                Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                Коментар


                • #83
                  От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                  Поне при първата регистрация са били друго от което е останало най голямата шитня 100kw
                  Landrover Discovery 300TDI 1998

                  Коментар


                  • #84
                    От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                    Първоначално публикуван от freon Преглед на мнение
                    Поне при първата регистрация са били друго от което е останало най голямата шитня 100kw
                    За тебе шитня, за данъчните благодат. Само сумата за минаването през ТИАТ да не е равна на 10-тина годишни данъка.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #85
                      От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                      Ако двигателя е сменян, може и да няма номер. При мен е така. За по на запад са просто резервна част.
                      Ланд Ровър-Дискавъри,ТД5-1999 год.,готин е.
                      "Мъжко е да обещаеш,човешко да не го изпълниш."
                      "Правото на глас,не винаги означава да имаш право на избор."

                      Коментар


                      • #86
                        От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                        Не съм много сигурен но мисля че разликата в данъка поне за Шумен е около 20-25лв на година сега ми е 145 а би следвало да е около 120. В ТИАТ цените не ги знам смятам първо да ида да ги питам, а относно номера на двигателя 1во е регистриран без номер после с протокол за покупка от морга се появява номер но още не съм го открил на блока кйорих се зад помпата но може би на канал ще се види незнам
                        Landrover Discovery 300TDI 1998

                        Коментар


                        • #87
                          От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                          Най-сетне намерих време да я свърша тая работа Та сагата приключи по следния начин: Ходене в ТИАТ хората там си казаха никакъв проблем за издаване на експертиза че е 83KW. Проблем е обаче че на КАТ това не е достатъчно! За да сменят талона с верната мощност искат друг документ от ТИАТ "за промяна в конструкцията", който се издавал само в София и струвал 500лв. Викам им бе вие луди ли сте бе допуснали сте грешка и сега ме правите на маймуна отг. това е положението, както и да е занесох експертизата в местни данъци и такси и ми намалиха данъка но ме побъркаха тия хора да обикалям заради тяхна грешка по талон колата си остана 100KW
                          Landrover Discovery 300TDI 1998

                          Коментар


                          • #88
                            От: Land Rover Discovery - 3.5l V8

                            Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                            Всички правят проблеми с гарнитурите, но зависи кои. От 4.0 нагоре се слагат на главите едни композитни гарнитури които при прегряване дават малко фира.
                            На 3.5 и 3.9 се слагат листови метални. На всички осмаци им страдат основно 2 звена и в последствие 3. Или ангренажната верига се отпуска в следствие на износване,
                            разпределителния вал се износва и колата започва да губи мощност. Износват се хидравлични повдигачи в следствие на износения вал. Като се износят последните ... в маслената система
                            започват да се носят микро частици които износват кобиличките. Та за това хората казват че е хубаво да си проверите разпределенителния вал. Тъй като това не е лесно, се дава съвет
                            да се свалят капаците на клапаните и да се гледа цвета. Ако е при покупка -да се отвори капачката на маслото и да се гелда вътре какъв е цвета. АКо е чисто- СУПЕР, ако е леко кафяво- двигателя е работил, и се нуждае от смяна на масло. Ако е черно но без налепи- може и да е добре; ако е черен с налепи- нуждае се от отваряне почти задължително.
                            Друго което трябва да се провери е как изглеждат свещите. Вадят се свещите и се гледа цвета им. Трябва да е шоколадов- светло шоколадов. Ако са черни и мазни - не е добре.
                            Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                            Препоръчва се честата смяна на маслото. Иначе казват че за около 80-120 к мили си е за смяна барабар с разпределителния вал и повдигачите.
                            Има и шанс и да е читаво всичко но си иска отваряне. казват също че не може да се установи по вървенето. Бавно и плавно спада мощността.
                            Да раздвижим тази стара тема.. Е наистина ли ресурса на V8- аците на Ланд Ровър е 160 х. км ? Не звучи сериозно някак за архаичен стар мотор, предполагащ за полумилионност..
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • #89
                              От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                              Нямам много опит с тези двигатели, рабирай не съм отварял десетки за да имам статистика. Но два съм разпилял на части и после събрал със съвършенна педантичност и съм мерил всичко. Та единия девствен двигател на 200к.км. идващ от германия с оерфектна доказана сервизна история. Блока от към износване никакво сериозно елипса 0.1мм буталата леко износени но не бяха се свили. Коляновия вал в норма няма и помен за нужда от шлайф елипса на практика няма.
                              Лагерите тотал биелни от към натоварената част се вижда медния цвят от не натоварената част най-горния слой липсва но не се е показала основата.
                              Разпределителен вал 1мм намален това през 1.6 рейта на кобилиците смятай на клапана колко остава ... Повдигачите изядени от към вала на панички. Лагерите на разпределителния вал във визуални добро състояние, не ги мерих. Веригата разтегната със ококо половин звено, колелата на веригата в добро състояние ма голямото има следи от веригата. Клапаните в добро състояние не потънали, леглата също. Кобилиците и техния вал в задоволително състояние, повдигащите пръти перфектни.
                              Сегментите с ключ средно 0.4мм.

                              Другите два двигателя бяха във подобно състояние от към износвания.

                              Като цяло от опита ми с други двигатели не е толкова зле.

                              Но си има слабости, според мен си иска верните масла които вече са трудни за намиране.

                              Трудно бих казал че може да искара 500к доремонтни, по скоро 300к и е за основно преглеждане, не бих казал ремонт но освежаване, хубавото е че е сравнително евтин.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                                Интересно..все пак се е проектирал и правел този мотор във времена, в които агрегатите се конструираха с перспектива за дълговечност..да не посочвам примерите за "милионници" по това време от Тойота примерно. Все пак Дискавъри 1 бе някакъв еталон за истинска машина, една от последните..Жалко е, че проверката на времето е довела до такива равносметки..А и що за масла са тези, на чиято спецификация не би отговорило никое от съвременните ?
                                0899 шест5313нула
                                За всекиго по нещо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X