Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

    Рендж Ровър Класик до към 1990- 2.4 л.VM Diesel - 4 цил. турбодизел с отделни глави и предкамера, има интеркулер. Двигателят е същия като на Алфа Ромео.

    Рендж Ровър Класик 1990-1994 - 2.5л VM Diesel Същия като горния, но малко осъвременен, има същите проблеми, и пак е взет от Алфа Ромео

    Рендж Ровър Класик 1994-1995 - 2.5л 200-300Tdi- 4 цил. турбодизел с интеркулер и директно впръскване на горивото- чисто англииски и много надежден, Взет е от Дискавъри 1 преди фейслифта. (такива автомобили са рядкост и са на мн висока цена).

    Рендж Ровър 1995-2002 - 2.5л TDS - 6цил турбодизел с интеркулер и предкамерно впръскване на горивото. Мотора е същия като на BMW 3-та, 5-та и 7-ма серия до 1998 - ПРОБЛЕМЕН

    Рендж Ровър 2002-2006(New Range Rover) - 3.0л 6 цил. турбодизел комън райл от БМВ

    Рендж Ровър Спорт 2005- 2.7л TDV6 - V6 турбодизел с 1 турбокомпресор (Лионски Двигател), система комън райл

    Дискавъри 1 1990-1994 - 2.5л - 200Tdi 4цил турбодизел с интеркулер и директно впръскване на горивото- чисто англииски и много надежден, разработен на базата на 2.5л турбодизел от Дифендър до 1990

    Дискавъри 1 1995-1999 ( след фейслифта) 2.5л 300Tdi - почти същия като 200тди, но модернизиран- с подобрени характеристики и някои конструктивни изменения в положителна посока - ЧУДЕСЕН ДВИГАТЕЛ

    Дискавъри 2 1999-2004 - 2.5л Td5 (The Strom)- 5цил турбодизел с интеркулер и система на впръскване помпа-дюза - ПЕРФЕКТЕН

    Дискавъри 3 2005- 2.7 TDV6 (Lion Engine)

    Отзивите за Ви Ем(VM) са така и така - зависи , но като цяло е капризен на прегряване.
    *** Моделите на двигателите (200tdi, 300tdi..) не са маркирани никъде по екстериора на автомобила(емблеми, надписи и др.)

    И още малко информация като параметри за двигателите:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_engines

    http://translate.googleusercontent.c...gIpXVD6Lb1ut8w
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-02-12, 13:22.
    http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
    Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

  • #2
    Range Rover Classic - бензин или дизел

    Здавейте колеги, предстои ми свадба а и чакам дете през юли месец надявам се да ми помогнете с избора между 3.5V8 или 2.5.300TDI и двата са Range Rover Classic, разполагам с 8000 лв. и трябва да реша кое да избера;

    2.5 300TDI- 311000х.км.95г..8000хил.лв. за ремонт-окачване(пружини и амортисиори) и съединител.

    3.5V8-нямах много време да го огледам, работи само на газ на бензин не е и каран за по изгодно.протекли сфери, вероятно ще изкочат и други нещта за ремонт.3500лв.

    Ако избера дизела трябва да го ползвам и като основен автомобил около-5000хил. км на месец.

    Ако избера осмака ще мога и да си купя некое комби дизел за семеен автомобил и лека полека да го стегна за гората(джипа), за момента дизела не ми е проблем.

    Първите три снимки са дизела.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 09-10-10, 17:54.
    . LRE Bulgaria.
    RRC SE V8 91г.

    Коментар


    • #3
      До: класик-бензин или дизел

      Колега за Дискавъри не си ли си мислел?
      При тях дизела си е Ролвърски, има и добри предложения 4000-5000лв но са с десен волан.

      Пружини и амортисьори съм гледал в Падок.

      http://www.paddockspares.com/pp/KITS...r_Classic.html

      http://www.paddockspares.com/sp/cate...Lift_Kits.html

      На моя с ВМ двигател съединитела комплект Валео-240лв преди година от България
      Последно редактирано от ders4; 18-02-09, 22:21.
      [SIGPIC][/SIGPIC]
      RR Classic

      Коментар


      • #4
        До: класик-бензин или дизел

        Първоначално публикуван от ders4 Преглед на мнение
        Колега за Дискавъри не си ли си мислел?
        При тях дизела си е Ролвърски, има и добри предложения 4000-5000лв но са с десен волан.
        Посочения от колегата 300ТДИ е същия като на Диското
        първите три снимки са дизела
        по снимките на салона на бензиновия съдя че е на доста повече от обявените километри...
        Виден столичен ихтиолог

        Коментар


        • #5
          До: класик-бензин или дизел

          Да 300 ТДИ, и е с новото табло,рядко излизат на пазара такива машини.
          Да не е и с въздушно окачване?
          [SIGPIC][/SIGPIC]
          RR Classic

          Коментар


          • #6
            До: класик-бензин или дизел

            Колега, не се обиждай но след като се чудиш между този 300tdi и бензина, значи просто не заслужаваш дизела.

            Коментар


            • #7
              До: класик-бензин или дизел

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              Колега, не се обиждай но след като се чудиш между този 300tdi и бензина, значи просто не заслужаваш дизела.
              Съгласен.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #8
                До: класик-бензин или дизел

                Ако смяташ да правиш идиотии взимай осмака и някакава кола ежедневка.Ако смяташ да го взимаш за единствена кола по-добре дизела - най-малкото е много по нов и с по-приятен интериор.Не че осмака с още 4500 няма да го направиш на шест (разликата в цените).

                Иначе дизела сигурно е около 1994г а осмака е най-късно 1989.
                M.P.

                Коментар


                • #9
                  До: класик-бензин или дизел

                  Аз искам да кажа, че дизеловия рейндж се намира точно на 20м от сервиза на Зарко(Kaishin) и за по обстоен оглед може да ползваш услугите му. Обаче тази джип седи толкова много време(може и да има година), а е сравнително рядкка комплектация

                  Бензиновият - по това което се вижда на снимките може да се съди, че миналото му хич не е било леко....
                  о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                  Коментар


                  • #10
                    До: класик-бензин или дизел

                    единственото нещо което ме спира да взема дизела е че трябва да го ползвам на дълъг път до русе,или созопол 2 пъти месечно,но маи ще го взема, нештата твърдо клонят към него.
                    . LRE Bulgaria.
                    RRC SE V8 91г.

                    Коментар


                    • #11
                      До: класик-бензин или дизел

                      Здравей. Виж това: http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?...185&f1=details
                      Беше мои до преди две години, след което го купи мой клиент. Докато беше мой беше перфектен. Всички екстри му работят без шибедаха. Разхода на газ беше от 16 извън града до 66 в гората. Колата си струва. Човека фалира и може да се договаря цената. Има отопляемо челно стъкло, ел седалки, кожата е много запазена. Отдавна мисля да си го купя обратно, само че имам в момента 7 коли. Джорджо го е карал и може да даде мнение.
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • #12
                        До: класик-бензин или дизел

                        Първоначално публикуван от bochopz Преглед на мнение
                        единственото нещо което ме спира да взема дизела е че трябва да го ползвам на дълъг път до русе,или созопол 2 пъти месечно,но маи ще го взема, нештата твърдо клонят към него.
                        Чесно казано колега, не разбрах какво точно те смущава в дизела на дълъг път?
                        От това което знам за тези модели с 300тди, е че са рядкост и са много добри.
                        Аз от личен опит, ще кажа, че преди 2 години карах служебен Класик'89 с VM-ския двигател и макар и да имаше проблеми, беше с чудесна возия
                        и доста приличен разход на дълги разстояния около 9,5-10л.
                        "Bis dat qui cito dat"

                        Коментар


                        • #13
                          До: класик-бензин или дизел

                          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                          Здравей. Виж това: http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?...185&f1=details
                          Беше мои до преди две години, след което го купи мой клиент. Докато беше мой беше перфектен. Всички екстри му работят без шибедаха. Разхода на газ беше от 16 извън града до 66 в гората. Колата си струва. Човека фалира и може да се договаря цената. Има отопляемо челно стъкло, ел седалки, кожата е много запазена. Отдавна мисля да си го купя обратно, само че имам в момента 7 коли. Джорджо го е карал и може да даде мнение.
                          Да допълня няколко думи от това, което казах по-горе.
                          300tdi е изключително рядък като комплектация за Класика. Но за цена от 8.000лв. аз не бих се поколебал да взема бившия Рейндж на Джамбазов. Особено след като Боян ми каза, че в крайна сметка колата ще си е горска, защото в янкакъв момент се предвижда и лека кола за ежедневно ползване.

                          Осмака има несравнимо повече сила от дизела. 300tdi е икономичен двигател за експедиции.

                          Коментар


                          • #14
                            До: класик-бензин или дизел

                            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                            Здравей. Виж това: http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?...185&f1=details
                            Беше мои до преди две години, след което го купи мой клиент. Докато беше мой беше перфектен. Всички екстри му работят без шибедаха. Разхода на газ беше от 16 извън града до 66 в гората. Колата си струва. Човека фалира и може да се договаря цената. Има отопляемо челно стъкло, ел седалки, кожата е много запазена. Отдавна мисля да си го купя обратно, само че имам в момента 7 коли. Джорджо го е карал и може да даде мнение.
                            гледах го, ако не успеем да се договорим за дизела ще се минава на твоя (бившия) чакам Джорджо да се включи с мнение за състоянието му.
                            . LRE Bulgaria.
                            RRC SE V8 91г.

                            Коментар


                            • #15
                              До: класик-бензин или дизел

                              Олее на този откога съм му хвърлил око.Много кефи.Само цената не ме кефи ама то като сметнеш че само акциза на такъв двигател е 4500лв.Интерсно ми е дали е с пружини или е с възглавници?
                              M.P.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X