Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Експедиционен Ленд Роувър

    Не е баш така. Моя 3,5 карбуратор на бензин гореше 24 градско. Вероятно пак ще ги изгори. Чудех се в какво съм се забъркал? На газ вече е 20 л и понякога изнервям голфаджийте. Извън града 18л със скорост около 90. Ама аз така си карам.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #47
      От: Експедиционен Ленд Роувър

      Яро, благодаря , ето за това говорех и мнението на Михаил ми в много полезно.
      Тарга на мен ми попадна едно 3.9 пълен инжекцион , по характеристики го дават доста поносимо от към разход , въпреки че за града аз си имам колело и лек автомобил с газова уредба и малък разход .
      Идеята за джип е туристически разходки из страната без да се притеснявам от малко сняг , кал или стръмни баири, като мога да взема 4-5 човека с мен . Не съм състезател и не мисля че дърпането на светофара ще ми вдигне самочувствието , ако някой иска да се мери с колата ми има писти , нека да дойде там да пробваме
      Наистина си мисля за газов инжекцион , даже съм проучил цената в Русе и както отбеляза колегата Михаил в момента проучвам нещата относно данъци и застраховки
      Още веднъж благодаря за помощта ви колеги
      Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
      За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

      A1+

      Коментар


      • #48
        От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

        Проверката показа че разликата в цената на застраховката гражданска отговорност е 2 лева в полза на дизела , а цената на данъка 60 лева в полза на дизела )
        Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
        За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

        A1+

        Коментар


        • #49
          От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

          Аз няма да коментирам и да давам съвети,защото съм много пристрастен,но само ще ти кажа,че когато дизеловото Диско достигне максимална скорост нашият Рейндж 3.9 още не е включил 4 скорост.
          sigpic
          Land rover lightweight-series 3
          Range Rover V8
          Range Rover Classic Vouge SE V8
          Mercedes G280

          ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

          Коментар


          • #50
            От: Експедиционен Ленд Роувър

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Не е баш така. Моя 3,5 карбуратор на бензин гореше 24 градско. Вероятно пак ще ги изгори. Чудех се в какво съм се забъркал? На газ вече е 20 л и понякога изнервям голфаджийте. Извън града 18л със скорост около 90. Ама аз така си карам.
            И аз съм долу горе така,но в калта подминава 50така и пита за още.
            Звука обаче не може да се замени с друг
            Георги Владимиров

            Land Rover ‎Discovery 1 v8 3.5

            Коментар


            • #51
              От: Експедиционен Ленд Роувър

              Така си е.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #52
                От: Land Rover Discovery - 3.5l V8

                Колеги , вече ми пуши празната кратуна от ровене в този форум ... и не мога да намеря тема в която да се обсъждат разликите между 3,5 (инжекцион) и 3,9 двигателите на Дискавъри . Всяка помощ ме задължава да черпя с бири и кебапчета
                Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                A1+

                Коментар


                • #53
                  От: Land Rover Discovery - 3.5l V8

                  Първоначално публикуван от RUDECANCEL Преглед на мнение
                  ....... разликите между 3,5 (инжекцион) и 3,9 двигателите на Дискавъри .........
                  Почти няма разлика. Само .......60 коня. Ъъъъъъъъъъ ..... и разликата между карбъратор и инежекцион. Туйто.
                  За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Land Rover Discovery - 3.5l V8

                    Разликата...3.9 е по- нов , ако това има значение. Но за коли над 10 годишна възраст не мисля, че е определящо.
                    Аз бих казал: Качи се покарай малко и ще усетиш коя е твоята кола.
                    Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Land Rover Discovery - 3.5l V8

                      Първоначално публикуван от grgeorgiev
                      Разликата...3.9 е по- нов , ако това има значение. Но за коли над 10 годишна възраст не мисля, че е определящо.
                      Аз бих казал: Качи се покарай малко и ще усетиш коя е твоята кола.

                      Нямам възможност да ги пробвам и двата .
                      Питах , защото ми казаха , че 3,9 правел проблеми с гарнитурите и затова 3,5 бил по надежден. Аз никъде не можах да намеря писано такова нещо и за това питах
                      Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                      За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                      A1+

                      Коментар


                      • #56
                        От: Land Rover Discovery - 3.5l V8

                        Всички правят проблеми с гарнитурите, но зависи кои. От 4.0 нагоре се слагат на главите едни композитни гарнитури които при прегряване дават малко фира.
                        На 3.5 и 3.9 се слагат листови метални. На всички осмаци им страдат основно 2 звена и в последствие 3. Или ангренажната верига се отпуска в следствие на износване,
                        разпределителния вал се износва и колата започва да губи мощност. Износват се хидравлични повдигачи в следствие на износения вал. Като се износят последните ... в маслената система
                        започват да се носят микро частици които износват кобиличките. Та за това хората казват че е хубаво да си проверите разпределенителния вал. Тъй като това не е лесно, се дава съвет
                        да се свалят капаците на клапаните и да се гледа цвета. Ако е при покупка -да се отвори капачката на маслото и да се гелда вътре какъв е цвета. АКо е чисто- СУПЕР, ако е леко кафяво- двигателя е работил, и се нуждае от смяна на масло. Ако е черно но без налепи- може и да е добре; ако е черен с налепи- нуждае се от отваряне почти задължително.
                        Друго което трябва да се провери е как изглеждат свещите. Вадят се свещите и се гледа цвета им. Трябва да е шоколадов- светло шоколадов. Ако са черни и мазни - не е добре.
                        Land Rover Defender 110SW 300tdi

                        Коментар


                        • #57
                          От: Land Rover Discovery - 3.5l V8

                          Това звучи полезно. На какъв пробег се препоръчва смяна на веригата?
                          Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Land Rover Discovery - 3.5l V8

                            Първоначално публикуван от SIMOCOREX
                            Всички правят проблеми с гарнитурите, но зависи кои. От 4.0 нагоре се слагат на главите едни композитни гарнитури които при прегряване дават малко фира.
                            На 3.5 и 3.9 се слагат листови метални. На всички осмаци им страдат основно 2 звена и в последствие 3. Или ангренажната верига се отпуска в следствие на износване,
                            разпределителния вал се износва и колата започва да губи мощност. Износват се хидравлични повдигачи в следствие на износения вал. Като се износят последните ... в маслената система
                            започват да се носят микро частици които износват кобиличките. Та за това хората казват че е хубаво да си проверите разпределенителния вал. Тъй като това не е лесно, се дава съвет
                            да се свалят капаците на клапаните и да се гледа цвета. Ако е при покупка -да се отвори капачката на маслото и да се гелда вътре какъв е цвета. АКо е чисто- СУПЕР, ако е леко кафяво- двигателя е работил, и се нуждае от смяна на масло. Ако е черно но без налепи- може и да е добре; ако е черен с налепи- нуждае се от отваряне почти задължително.
                            Друго което трябва да се провери е как изглеждат свещите. Вадят се свещите и се гледа цвета им. Трябва да е шоколадов- светло шоколадов. Ако са черни и мазни - не е добре.
                            Благодаря Ето този пост се записва и разпечатва
                            Дано някой ден се срещне че да се реванширам
                            Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                            За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                            A1+

                            Коментар


                            • #59
                              От: Land Rover Discovery - 3.5l V8

                              Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                              Почти няма разлика. Само .......60 коня. Ъъъъъъъъъъ ..... и разликата между карбъратор и инежекцион. Туйто.
                              3,5 ЕFI-162 к.с(различните степени на сгъстяване променят с някоя и друга конска сила).
                              3,9 EFI-182 к.с.


                              3,9 определено е по-добрия мотор.
                              3,5 също не е лош.
                              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                              Коментар


                              • #60
                                От: Land Rover Discovery - 3.5l V8

                                Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнение
                                Това звучи полезно. На какъв пробег се препоръчва смяна на веригата?
                                Препоръчва се честата смяна на маслото. Иначе казват че за около 80-120 к мили си е за смяна барабар с разпределителния вал и повдигачите.
                                Има и шанс и да е читаво всичко но си иска отваряне. казват също че не може да се установи по вървенето. Бавно и плавно спада мощността.
                                Land Rover Defender 110SW 300tdi

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X