Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

    Първоначално публикуван от martin_gr Преглед на мнение
    Искаш да кажеш да не си правя опити и с нов термостат, резултата ще е същия.
    Най вероятно.До сега не съм видял дизел при работа на място да не изтива .

    Коментар


    • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

      Имам опит от тази година. Ходих до Арбанаси и след като стигнах реших да пия една бира на баира, но с гледка към Търново на завет и колата работи на място близо 40мин., стрелката падна малко спрямо работното си положение (от червената се премества на жълтата стрелка) и вътре си е топло (бях по тениска и тънка блуза) и за това време не ми стана студено. Навън духаше вятър и правеше преспите в Ловешки регион.....

      Миналата година преди да правя промивката на радиаторчето, като се кача на Алеко и я оставя 15 мин. вътре ставаше бързо студено). Когато съм пробвал да я запаля на място и да работи.... може и над час да не достигне температурата която достига в момента когато съм спрял (пробвано до около 30/40 мин. при -5/7 външна)

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dash.jpg
Прегледи:1
Размер:47.3 КБ
ID:5633085

      Снимката е от гугъл с допълнение от мен, че не си намерих моя
      LR Discovery 300Tdi 1996
      Subaru Outback 2.5 1998
      Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

      Коментар


      • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

        От днес вече и аз имам парно. Зимата свърши и мен ме отмързя да си оправя охладителната система
        Цял ден и правих клизми с маркуча, сигурно отиде един кубик вода. Първата с киселина, след това вода, ама много.
        Все още съм с вода, още един-два пъти ще я промия. Кафевият налеп не може да се отмие напълно.
        След половин км парното започва да духа топло

        Коментар


        • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

          След промивките, днес навъртях 150км.
          Парно има, идва рано, духа добре, температурата е 58-60гр от духалките.
          Но...антифриза в разширителното казанче е студен. Единственото леко се стопли след дълго изкачване, с изкл. вентилатор на парното.
          Термостата отваря, стрелката се движи между малко преди средата и малко след 1/4, в зависимост от натоварването.
          При мен я няма тази джаджа

          Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
          [ATTACH=CONFIG]751474[/ATTACH]
          Долният маркуч на радиатора, който отива към водната помпа, по средата му излиза по-тънко маркуче и отива в разширителното казанче.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:NTC7223.jpg
Прегледи:1
Размер:12.0 КБ
ID:5646965
          Онзи ден го смених с нов, както и маркучите на парното.

          Друг маркуч го свързва с горната част на радиатора, англичаните са го нарекли HOSE - COOLING SYSTEM BLEEDHOSE -COOLING SYSTEM BLEED
          HOSE -COOLING SYSTEM BLEED
          HOSE -COOLING SYSTEM BLEED

          , което води до извода, че системата трябва сама да се обезвъздушава.
          Тревожи ме студения антифриз в казанчето и играещата стрелка.
          До преди година стрелката никога не е минавала 1/4. Миналото лято се наложи да сипя добавка за спиране на течове, оттогава май ми започнаха проблемите.

          Коментар


          • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

            Ако термостата наистина е отворил трябва да се загрее радиатора и антифриза в казанчето. Аигурен ли си, че термостата е отворил? Ако си надул вентилатора на парното колата може и да не загрее до температурата на отваряне на термостата.

            Коментар


            • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

              Досега четох из английските форуми.
              Нормално е антифриза в казанчето да е хладен.
              Това е разширително казанче и през него не циркулира течност. Минава през дебелия маркуч, а казанчето служи само за поемане на термичните разширения на течността и за резервно количество.
              Така че по пътя на логиката, там наистина не би трябвало да загрява.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X