Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Диско 1 200 тди изобщо не загрява?

    Не можах да разбера дали двигателя не загрява или парно няма - това са 2 различни проблема с различни решения.

    Както казваш ако си сменил термостата - няма начин двигателя да не загрява поне малко. Друг основен проблем е виското да е зацепило постоянно, но това не е особен проблем при работеш термостат.

    Ако парното не работи при позагрял двигател това е друго. Или нямаш циркулация през вътрешното радиаторче или е запушено. При диското 200ТДИ циркулацията на вода (охл.течност) се управлява от една клчпичка, която от своя страна се задейства чрез вакуум от вакумната помпа за сервото. Вакума от своя страна се пуска чрез едно електромагнитно клапанче, което не знам от къде идава ел. импулс за него. Провери тези неща.

    Мойто Диско 200 ТДИ загрява (чувства се парното) за 2-3 км при -5 градуса, като имам съмнения че виското е позацепило повече от необходимото (не мога да го спра при студен мотор) и без никакви кашони отпред.

    Успех
    Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
    LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
    Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

    Коментар


    • #17
      До: Диско 1 200 тди изобщо не загрява?

      Първоначално публикуван от Радослав Райчев Преглед на мнение
      Не можах да разбера дали двигателя не загрява или парно няма - това са 2 различни проблема с различни решения...
      +1

      Възможните варианти, Радо ти ги е описал.

      Между другото, аз карам с кашон пред радиатора. Много по-бързо достига нормална работна температура и съответно това се отразява на парното...

      Коментар


      • #18
        До: Диско 1 200 тди изобщо не загрява?

        Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
        +1

        Възможните варианти, Радо ти ги е описал.

        Между другото, аз карам с кашон пред радиатора. Много по-бързо достига нормална работна температура и съответно това се отразява на парното...
        Как вкара кашона - сваля ли се предната решетка или може по друг начин?
        Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
        LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
        Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

        Коментар


        • #19
          До: Диско 1 200 тди изобщо не загрява?

          Пипни и 2-те тръби дали са топли,дали минава охл.течност през радиаторчето за парното.

          п.п А защо не сложите дунапрен вместо картон.Той поне пропуска по-малко въздух.
          Прикачени файлове
          Land Rover Discovery:
          - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
          Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

          Коментар


          • #20
            До: Диско 1 200 тди изобщо не загрява?

            Първоначално публикуван от Радослав Райчев Преглед на мнение
            Как вкара кашона - сваля ли се предната решетка или може по друг начин?
            Не, не се сваля.
            Между радиатора и престилката, има дебело и здраво гумено уплътнение. Напъхваш кашона между двете.
            Дори остава разстояние 1-2см пред радиатора, което е добре особено когато сработи виското, защото има от къде да си дърпа въздух и да не прегрява.
            И гледай да не си запушиш интеркулера.

            Коментар


            • #21
              До: Диско 1 200 тди изобщо не загрява?

              Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
              Не, не се сваля.
              Между радиатора и престилката, има дебело и здраво гумено уплътнение. Напъхваш кашона между двете.
              Дори остава разстояние 1-2см пред радиатора, което е добре особено когато сработи виското, защото има от къде да си дърпа въздух и да не прегрява.
              И гледай да не си запушиш интеркулера.
              А интеркулера къде е?
              От ляво, от дясно, на цялата площ на радиатора ??
              Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
              LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
              Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

              Коментар


              • #22
                До: Диско 1 200 тди изобщо не загрява?

                От дясно. Залепен е за радиатора.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #23
                  До: Диско 1 200 тди изобщо не загрява?

                  Значи загрява много бавно, онзи ден ходих с него до Калотина успя да загрее малко преди Сливница, а ако като успее да загрее парното едва се усеща.
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-01-11, 20:05.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Диско 1 200 тди изобщо не загрява?

                    А къде е вентилатора за парното / доколкото знам са различни за отопление и климатик/. Откакто захладня чувам едно леко стържене, като от внтилатор за процесор на ПС. Адски ме дразни и искам да смажа оста или да го почистя. Как да стане с мин. разглобяване. Трябва ли да се сваля таблото, защото това може да ме обезкуражи.
                    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Диско 1 200 тди изобщо не загрява?

                      Вентилатора на парното докато го извада (моя беше изгорял и го смених с такъв от Опел Кадет , абсолЮтно еднакви са даже и каталожния номер е същия) си взех една седмица отпуск.
                      Седи зад таблото в кутията на радиатора която се разглобява за да се достигне ,а вентилатора на климатика седи срещо дясната седалка, на таблото има един капак с три болта под него е кутията на климатика но и за двата вентилатора трябва да свалиш таблото - поне аз не намерих друг начин.
                      Все пак си провери в някои мануал, мисля че Яро беше побликувал доста подробен.
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-12-10, 20:39.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Диско 1 200 тди изобщо не загрява?

                        Трябва да се свали таблото. Къртичина...Грозна гледка

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблеми с парно на Диско 1, 300 TDI - РАЗРЕШЕН!

                          Проблема с парното бе разрешен, чрез щателно обезвъздушаване на системата. Сега мога да карам и по къс ръкав. Според мен появяването на въздушна възглавница се дължи на конструктивна недомислица


                          От схемата (взета от пост на колегата 5-Ракиев - наздраве!) по - горе се вижда, че най-високо в охладителната система са маркучите за парното, което прави много трудно самообезвъдушаването му.
                          Сега ще карам така, но при подходящ случай смятам да сваля по- ниско входящата магистрала, а при входа на главата дюза за обезвъздушаване.
                          Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                          Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                          Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблеми с парно на Диско 1, 300 TDI - РАЗРЕШЕН!

                            Първоначално публикуван от Barbaron Преглед на мнение
                            ..Проблема с парното бе разрешен, чрез щателно обезвъздушаване на системата...
                            Е т'ва е отговора! Мойта, в Дару я обезвъдушавахме близо един час!
                            А от както застудя, сложих и малко парче кашон пред радиатора и сега вътре не се трае от жега...

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблеми с парно на Диско 1, 300 TDI

                              А това с "трошенето на вечните двигатели" нещо не разбрах защо се появи...
                              Проверката на охладителната система и термостата, трошене двигател ли е или точно обратното?!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблеми с парно на Диско 1, 300 TDI

                                Това се появи в следствие на идеята за термостат за по-висока темперетура. Защото е доста неефективно да накараш мотора да се мъчи на 90-100 градуса постоянно, за да вдигнеш темперетурата в купето с не-повече от 8 градуса.
                                http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                                Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X