До: Диско 1 200 тди изобщо не загрява?
Не можах да разбера дали двигателя не загрява или парно няма - това са 2 различни проблема с различни решения.
Както казваш ако си сменил термостата - няма начин двигателя да не загрява поне малко. Друг основен проблем е виското да е зацепило постоянно, но това не е особен проблем при работеш термостат.
Ако парното не работи при позагрял двигател това е друго. Или нямаш циркулация през вътрешното радиаторче или е запушено. При диското 200ТДИ циркулацията на вода (охл.течност) се управлява от една клчпичка, която от своя страна се задейства чрез вакуум от вакумната помпа за сервото. Вакума от своя страна се пуска чрез едно електромагнитно клапанче, което не знам от къде идава ел. импулс за него. Провери тези неща.
Мойто Диско 200 ТДИ загрява (чувства се парното) за 2-3 км при -5 градуса, като имам съмнения че виското е позацепило повече от необходимото (не мога да го спра при студен мотор) и без никакви кашони отпред.
Успех
Не можах да разбера дали двигателя не загрява или парно няма - това са 2 различни проблема с различни решения.
Както казваш ако си сменил термостата - няма начин двигателя да не загрява поне малко. Друг основен проблем е виското да е зацепило постоянно, но това не е особен проблем при работеш термостат.
Ако парното не работи при позагрял двигател това е друго. Или нямаш циркулация през вътрешното радиаторче или е запушено. При диското 200ТДИ циркулацията на вода (охл.течност) се управлява от една клчпичка, която от своя страна се задейства чрез вакуум от вакумната помпа за сервото. Вакума от своя страна се пуска чрез едно електромагнитно клапанче, което не знам от къде идава ел. импулс за него. Провери тези неща.
Мойто Диско 200 ТДИ загрява (чувства се парното) за 2-3 км при -5 градуса, като имам съмнения че виското е позацепило повече от необходимото (не мога да го спра при студен мотор) и без никакви кашони отпред.
Успех
Коментар