Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

    Бая сте си поиграли бравос,аз съм с 300тди и мисля че вентилатора се намира под краката на пасажера до мен обаче не ми работи първа степен на вентилатора,това стана след като в трейдкар ми оправяха управлението на вентилатора ,беше изгоряло някакаво реле и не се включваше никоя степен за съжаление констатирах това след като се прибрах и още нямам време да им направя рекламация а съм слаб по електриките да се заемам сам

    Коментар


    • #47
      До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

      Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
      Не снимах много, но нагледната агитация какво ви навява : Да почна или не?

      Май по-скоро НЕ А иначе адмирации за това, че всичко сте събрали!!!

      Коментар


      • #48
        До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

        Първоначално публикуван от dulo Преглед на мнение
        мисля че вентилатора се намира под краката на пасажера до мен обаче не ми работи първа степен на вентилатора,това стана след като в трейдкар ми оправяха управлението на вентилатора ,беше изгоряло някакаво реле и не се включваше никоя степен за съжаление констатирах това след като се прибрах и още нямам време да им направя рекламация а съм слаб по електриките да се заемам сам
        Според "мануал" има един вентилатор и той е в средата ....ъъъъъ НАД краката на пътника е друго, това е вентилатора на климатика ако е вторично поставян...а степените май се регулираха с ключе и последователни съпротивления но щом си с право на гаранция - ползвай я!
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #49
          До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

          Хихи, браво! Работите по сЦепификация

          Коментар


          • #50
            До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            .......... ....ъъъъъ НАД краката на пътника е друго, това е вентилатора на климатика ако е вторично поставян..................
            Владе, това е само при 200 мотор. При 300тди наистина вентилаторът е на УДОБНО място, и е лесен за демонтаж. Друг е въпросът с радиатора на парното, което при 300 е на същото куче място, до което стихнахме с теб, а именно, дълбоко в г.за на географията

            Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
            Хихи, браво! Работите по сЦепификация ...............]
            Очите лъжат. Не сме близнали / което ме учудва/ нищо освен кафе целия ден. Това, което виждаш е амбалаж. Използва се за нахъсване на монтьорите. Нещо като награда, близка цел, абе като поощрителния салам при обучение на кучета
            ПС Ако виждаш това което искаш, то трябва да е чаша от Дядова УсМуканица
            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

            Коментар


            • #51
              До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

              Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
              Владе, това е само при 200 мотор. При 300тди наистина вентилаторът е на УДОБНО място, и е лесен за демонтаж. Друг е въпросът с радиатора на парното, което при 300 е на същото куче място, до което стихнахме с теб, а именно, дълбоко в г.за на географията
              Вярно че ми го каза, ама старост нерадост забравих, а и сметнах че "мануал" е за всички модели (ама не го разгръщах целия ) ....пък и ни разкриха ....само амбалажа сме оставили ....мъ кой дошъл, дошъл. Кой пил "кафе", пил ....
              На другите значи клапите за въздуха работят по друг начин и ако заяждат като твоите е възможно да е топла колата, но със слабо парно....Ако Лазар е с 300тди трябва да го намамваме с "усмуканица".....и да се пуля над схемата на неговите въздуховоди
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #52
                До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

                Благодаря ви колеги.Така като гледам на каде вървят нещата,май ще свалям таблото

                Коментар


                • #53
                  До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

                  Направо ми се пререва като гледам как сте разкостили таблото.Дано не ме сполита този проблем.
                  [SIGPIC][/SIGPIC]

                  Коментар


                  • #54
                    До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

                    Да не отварям нова тема направо питам тук - в момента съм на етап 4 от поста на C-gul - свалил съм таблото, въздуховодите и всичко останало. Една от целите е да сваля вентилатора на парното. Може ли това да стане без да се сваля целия блок с клапите и без да се източва антифриза?
                    A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

                      Неможе или поне аз смятам така. Трябва да се демонтира цялата коруба. Антифризът не се източва. Откачат се само двете тръби към моторния отсек. Квото изтече-изтече.
                      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

                        Така де, не да се източва целия, ами дали може да се размине откачането на тези тръби ми беше въпроса... Надявах се в това време поне това да не правя, ама явно няма как...

                        Благодаря за информацията!
                        A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

                          А сега де... Свалих го целия кютук и сега от един час се пуля как се разглобява на две части това

                          Четох, че "входната клапа" трябва да се постави в правилното положение и да се изхлузи покрай моторчето...
                          Това клапата зад вентилатора ли е? И ако да - в какво положение трябва да застане за да излезе?

                          Приемам всякакви идеи, че вече строших една ос, дето после ще я мъдря как да я оправям...
                          A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

                            Така се получава не само при тебе. За да сглобиш всичко отново, ти трябва поне още един чифт ръце. Имай предвид, че винаги има още един винт за махане
                            А за входната клапа-май ставаше при затворено положение. То е едно плъзгане, един зор с тея дърти и деформирани пластмаси. Успех. Малко късно пиша, ама нейсе.
                            ПП Моторче какво сложи? Или регенерат?
                            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

                              За сглобяването още не съм почнал да се притеснявам...

                              Моторчето мисля да го изчистя, смажа и да си ползвам него, всичко си му работи.
                              A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Проблем с парното на Дискавъри 200тди

                                Първоначално публикуван от Nightcrawler Преглед на мнение
                                За сглобяването още не съм почнал да се притеснявам...

                                Моторчето мисля да го изчистя, смажа и да си ползвам него, всичко си му работи.
                                Пиши по-подробно за цялата процедура от демонтажа, до почистването и смазването на мотора, както и сглобяването.
                                Мойто моторче на парното вие на умряло и това лято трябва да го свалям и оправям някакси ...
                                Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                                LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                                Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X