Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

    И така става, но трябва майстора да обича да надува с уста. Аз като си сменях антифриза преди 2-3 години ( а и по-късно като сменях термостата) , ползвах метода описан от Андро - налях антифриз до необходимото ниво в казанчето, завих капачката и допълних през двете пробки - на радиатора и термостата.

    Коментар


    • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

      Първоначално публикуван от Йордан Йорданов Преглед на мнение

      ... налях антифриз до необходимото ниво в казанчето...
      Може да ми се смеете на необятната техническа грамотност, но аз по черния разширителен съд никъде не видях нещо, дето да ми заприлича на маркер за минимум и максимум ниво на течността.

      Диското е 300тди '95-та, преди седмица сменях лагер на самонатягащата ролка на ремъка на водната помпа и алтернатора, но понеже не бях сигурен от къде се носи зловещия шум като от китайско свредло върху твърда ламарина - разкачих водното съединение горе на радиатора за да извадя всичко по реда си и да търся. Чак после като доливах течност, понеже изтече, се сетих да търся ниво. До сега само проверявах дали е там, където беше нивото когато попадна в моите ръце.

      Обезвъздушаването на усет явно съм го налучкал - както Андро и Данчо препоръчват и за сега парното се държи добре. Обаче нивото...

      Коментар


      • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

        Като погледнеш в казанчето - има един кръст
        Течноста трябва да е до горният му край.
        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

        Коментар


        • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

          Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
          Като погледнеш в казанчето - има един кръст
          Течноста трябва да е до горният му край.
          Ей сега ходих да светя вътре - там е, леко съм го подминал

          Благодаря!

          Коментар


          • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141101_105322.jpg
Прегледи:1
Размер:154.0 КБ
ID:5620588

            Малката гад е виновна за много неща. След като я изчистих започна да се грее казанчето, вътре вдигна над 50 градуса, но спряяяя.... и пак се запуши... Явно ще трябва цялата система за пореден път да се чисти. Утре го свалям пак да видя, но известно време работи нормално и после пак се върна към 40 градуса (по цял ден карам с термометър в духалтата и гледам) и така като слязох казанчето пак студено....

            ще търся нещо подобно на

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9368.750x0.jpg
Прегледи:1
Размер:29.6 КБ
ID:5620589
            LR Discovery 300Tdi 1996
            Subaru Outback 2.5 1998
            Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

            Коментар


            • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

              По добре си купете оригиналната част. Играе ролята на ежектор за да изсмуква въздиха в горната част на системата.
              Land Rover Defender 110SW 300tdi

              Коментар


              • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                По добре си купете оригиналната част. Играе ролята на ежектор за да изсмуква въздиха в горната част на системата.
                Подкрепям Симо, търси го като ESR2348, ESR3436/PCH117840 к-та.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:125.2 КБ
ID:5620605

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:89.2 КБ
ID:5620606

                Промий си системата хубаво, и си сложи нов антифриз.
                Land Rover Discovery:
                - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                Коментар


                • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                  Казах и на Виктор по тел. ама и тук ще кажа за да се знае - тая "ръжда" не е ръжда, а отлагания на добавка за запушване на течове. Най вероятно му е запушен и радиатора на парното и не му е проблема в обезвъздушаване, тройници и т.н.

                  Коментар


                  • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                    Клапанчето пак го отпуших с много духане и промивки и излезнаха големи парчаци и сега в казанчето имам над 78градуса антифриз и при духалките 50градуса. Маркучите станаха с една идея по твърди (преди бяха все едно няма никой в тях) 99.5% е сигурно че и радиатора е запушен и то доста, защото ако го оставя на място температурата пада, спирам парното за 5 мин, пускам го и пак духа топло докато се охлади. Явно не може да завърти антифриза изцяло и не загрява достатъчно.Маркучето от термостата до клапана го киснах с оцет и гореща вода и в продължение на 20 мин от него изпадаха такива люспи(отайка или налепи някакви).След като го напълня с оцет и се кисне и го ударя на сгъвките(2 извики където прави) се отпелят люспи. Сега се надявам да не го запушва, но ще си пипам казанчето от време на време, тъкмо ще видя дали ще дойдат още такива прелести там. След като махнах оригиналните скоби и ги замених процедурата му по сваляне и почистване трае около 30мин Системата е промивана 2 пъти, но тази гадост постоянно се отлепя от стените на маркучите и пада. Като е топло времето (и ако има циганско лято) ще се извърши сваляне на всичко и опити да се изчисти за пореден път.Ще се опитам до промия радиатора, но ме съмнява и на пролет сигурно ще се обзаведе с нов. Антифриза(уж червен/розов) е на 2000км и няколко месеца и е 3-та та му смяна за тази година . Благодаря на всички включили се
                    LR Discovery 300Tdi 1996
                    Subaru Outback 2.5 1998
                    Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                    Коментар


                    • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                      Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
                      Системата е промивана 2 пъти, но тази гадост постоянно се отлепя от стените на маркучите и пада. Като е топло времето (и ако има циганско лято) ще се извърши сваляне на всичко и опити да се изчисти за пореден път.Ще се опитам до промия радиатора, но ме съмнява и на пролет сигурно ще се обзаведе с нов. Антифриза(уж червен/розов) е на 2000км и няколко месеца и е 3-та та му смяна за тази година . Благодаря на всички включили се
                      Купи си десетина пакетчета лимонена киселина (от сладкарския щанд в магазина) и ги сипи в казана. Покарай така няколко дни и после чисти.
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                        Здравейте отново

                        След двудневно отсъствие ще се включа пак в темата. След като Димо писа за лимонената си купих 10 пакетчета и видях че е китайска ;(...
                        Както и да е.... то всичко вече е китайско...(даже и турбото ми ). Прибрах се следд работа към 5 и бързах да купя маркуч за да си направя сгодна работата. Реших че няма да пълня цялата система, а ще си играая само с радиатора на парното. 3м маркуч(19мм) срязан на половина. Вързах го със скобите на вход и изход и напълних радиаторчето с топла вода (около 40градуса сигурно). Излезнаха многоооо боклуци. Промивах докато не излезе чиста вода. После обърнах и започнах наобратно (от изхода да вкарвам вода) доакто не изезе чиста вода. Налягането го симолирах с уста и в момента ми е схваната (много надуване много нещо беше). Сипах 6 пакетчета (50г) в топла вода и го оставих да преседи 24 часа така. Вече навън беше доста тъмно, някъде към 7 и реших че стига толкова за вечерта. По някое време реших да си играя със старият термостат. Потопих го в една тенджера с вода и кипнах водата с винен оцет и гледах какво се случва. По-големите парчета налепи се отлепиха и плуваха вътре. Ето няколко снимки и клипче:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141103_220959.jpg
Прегледи:1
Размер:72.0 КБ
ID:5621199




                        На симката се вижда какво е мръсно. Изкарах го от водата и с пръст леко пипнах налепите и резултата беше следния:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141104_214701.jpg
Прегледи:1
Размер:115.0 КБ
ID:5621200Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141104_214635.jpg
Прегледи:1
Размер:111.9 КБ
ID:5621201

                        До тук всичко добре. Появи се надежда в мен че може и да има ефект. Докато го варих термостата парченцето което беше навдигнато взе че изпадна ->

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141104_214805.jpg
Прегледи:1
Размер:111.5 КБ
ID:5621202


                        Ето и друга снимка -> (преди кисненето и докато е набъбнала гумичката от "нещо")
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141031_171611.jpg
Прегледи:2
Размер:98.6 КБ
ID:5621223



                        Заспах спокоен и на другият ден след работа директно се захванах с чистенето. Източих накисналият се радиатор и от вътре изплуваха пак парчета налепи и доста мръсна вода (приела цвета на налепите - като кал) Продължих по същият начин докато стане бистра вода (пак с топла вода го правя). Сипах още 5 пакетчета и пих една бира. Източих радиатора пак и пак цвета беше "кален".Реших да напъля радиатора с вода да обезвъздуша и да пробвам. Ако има малък ефект да продължа с кисненето до края на седмицата всяка вечер по 2 часа да си играя с това, защото събота и неделя го ползвам джипчо.

                        Качих се запалих и оставих да работи на място... не може да загрее и реших да покарам малко. Врътнах 5км и стрелката преди да стигне втората чертича вътре термометъра отчиташе 40 градуса. Викам си то има ефект преди това беше чак като загрее. Покарах още малко в квартала и термометъра се изпоти (преди няколко дни го топих в антифриза и явно се е намокрил отвътре) и сега показа следното:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141104_182132.jpg
Прегледи:1
Размер:79.7 КБ
ID:5621203

                        Ако не се вижда хубато -> 73 градуса, духалките парят не можеш да пипнеш и усмивката ми се появи на лицето.Джипа още не е стигнал средата вътре райскоо... Челото ми вряло и стана за минути многоооооо топло. Реших да го оставя да изстине и след 3-4 часа го запалих и го оставих на място да работи отколо час. Без да се форсира вътре термометъра достигна следните показания:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141104_205247.jpg
Прегледи:1
Размер:86.2 КБ
ID:5621204


                        61 градуса. Така вече спокоен че зимата наистина ще се оцелее го загасих и се прибрах да си пия биричката след добре свършената работа. Надявам се да не се запуши скоро пак или ако се запуши ще играем същият филм наново. Също така силно се надявам да не се появи теч от това радиаторче че не ми се сваля таблото

                        Вече спокойно мога да сравнявам парното на джипа с малолитражка на VW хвалеща се със силно парно (предишните постове 75 градусовата кола) и с най любимото парно което съм имал на кола (Subaru Legacy), но него никога не съм мерил защото не съм го пускал и на макс.

                        Ако ви духа слабо пробвайте. 2 дни по 2 часа при мен доведоха до парно убиец и топла вода в разширителя. Благодаря на всички включили се в темата
                        Последно редактирано от bestbg; 05-11-14, 16:12.
                        LR Discovery 300Tdi 1996
                        Subaru Outback 2.5 1998
                        Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                        Коментар


                        • Да споделя и аз неволи с парното, които имах в началото на месеца.
                          Една сутрин гледам петно от антифриз под колата. В разширителния съд нивото нормално преместих колата на друго място.
                          На следващия ден петно няма но се оказа, че парното духа студено.
                          След прочетеното в тази тема и тръгнах да търся проблема оказа се, че двата маркуча, които излизат от показаните по долу тръби са не добре стегнати не знайно защо.



                          След стягането и доливането на 3 литра антифриз, се видя че ОК. Но сам си направих друг проблем.
                          Счупи се капачката (пластмасовата) на термостата, тъй като долях част от антифриза оттам. (нали е най висока точка).Вече е сменена с нова.
                          Полезното да я споменавам е, че може да бъде сложен обезвъздушител за обикновен радиатор на парно.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:125720376855484.jpg
Прегледи:1
Размер:24.3 КБ
ID:5629205 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ERR4686_1.jpg
Прегледи:1
Размер:13.8 КБ
ID:5629206

                          Резбата е по къса в сравнение с тази на капачката, но вече си нося един за всеки случай в колата. и Обезвъздушаването е лесно.
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 15-12-14, 17:38.
                          [B]Land Rover Discovery 300 tdi , 1995[/B]

                          Коментар


                          • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                            Здравейте колеги и честита нова година, живи здрави и много безаварийни километри!
                            Вече втора зима посред се чудя и аз има ли проблем с моето парно или просто си е от джипа. Като вдигне стрелката малко над предполагаемата нула и парното се усеща. Стигна ли почти по средата когато колата е в движение вътре е топло и приятно, кара се по блуза (не по вълнен пуловер). Проблема при мен е че когато я оставя да работи на място и стрелката на температурата започва постепеннно да пада и купето започва да изстива. Първоначано един приятел ми каза че е от виско перката , била посттоянно зацепена и затова охлажда толкова бързо на място, но уви не е от там взех на заем от един приятел за пробата и резултат zero. Сега си мисля дали термостата не е застанал в отворено положение и от там да ми прави тези номера? Имал ли е някой сходен проблем?
                            Това което построихме през социализма, Вие дори не можете да го боядисате. Тодор Живков

                            Коментар


                            • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                              Е те това си е дизел бре. И при мен е така. Правил съм си опит от 45мин работа на място стрелката едвам отлепи и до там.Тоя мотор загрява само като го натовариш в движение. Затова зимата ползвам два подгревателя .

                              Коментар


                              • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                                Искаш да кажеш да не си правя опити и с нов термостат, резултата ще е същия.
                                Това което построихме през социализма, Вие дори не можете да го боядисате. Тодор Живков

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X