До: Скъсано окачване на Диско
Днес извършихме програма "минимум"... Тоест, успях да монтирам само новия ам и конусите. Хубавото беше поне, че намерих много разбран човек със сервиз и си работих като бял човек - с подемник и всичко останало
Ето и първия конус, сложен на мястото си:

Пружината с конуса:


Гаден момент се оказа монтирането на първия конус. Гайката, която беше в комплекта, по никакъв начин не можеше да влезе където и е мястото... Наложи се да ходя да купувам гайки, но от лявата страна гайката си се намести спокойно.
Оригиналната гайка и купената + мястото, където трябва да се навре пущината:


Направих плах опит да сложа и удължените тампони, но се оказа, че трябва да се прави метална планка, която да държи новия тампон.
Другото, което не успях да направя, беше да сложа полиуретановите тампони на амовете... На книжка е написано много лесно, обаче горните тампони по никакъв начин не можаха да влязат в ухото на ама. Слагахме ги на менгеме, мазахме с грес, влизат донякъде и в момента в който се отпуснат челюстите на менгемето, тампоните си излизат мазно навън...
Поради тази причина се отказах да слагам полиуретанови тампони в долния край на ама, а за другите не остана време.
Убедих се нагледно в нуждата от колани за мостовете, само се чудя какъв е най-добрия начин да се определи дължината на коланите - дали да се вдига за гредите и за моста и после да се отпуска моста от единия край за да се определи къде трябва да се намеси колана, или да се кара на някоя поляна да се изкълчи моста и така? На мен като че ли първия вариант ми е по-разумен. Склонен съм и да си взема готови колани, обаче дали стандартните дължини вършат работа на всички машини, или е по-добре да се мери на място?
Днес извършихме програма "минимум"... Тоест, успях да монтирам само новия ам и конусите. Хубавото беше поне, че намерих много разбран човек със сервиз и си работих като бял човек - с подемник и всичко останало

Ето и първия конус, сложен на мястото си:

Пружината с конуса:


Гаден момент се оказа монтирането на първия конус. Гайката, която беше в комплекта, по никакъв начин не можеше да влезе където и е мястото... Наложи се да ходя да купувам гайки, но от лявата страна гайката си се намести спокойно.
Оригиналната гайка и купената + мястото, където трябва да се навре пущината:


Направих плах опит да сложа и удължените тампони, но се оказа, че трябва да се прави метална планка, която да държи новия тампон.
Другото, което не успях да направя, беше да сложа полиуретановите тампони на амовете... На книжка е написано много лесно, обаче горните тампони по никакъв начин не можаха да влязат в ухото на ама. Слагахме ги на менгеме, мазахме с грес, влизат донякъде и в момента в който се отпуснат челюстите на менгемето, тампоните си излизат мазно навън...

Поради тази причина се отказах да слагам полиуретанови тампони в долния край на ама, а за другите не остана време.
Убедих се нагледно в нуждата от колани за мостовете, само се чудя какъв е най-добрия начин да се определи дължината на коланите - дали да се вдига за гредите и за моста и после да се отпуска моста от единия край за да се определи къде трябва да се намеси колана, или да се кара на някоя поляна да се изкълчи моста и така? На мен като че ли първия вариант ми е по-разумен. Склонен съм и да си взема готови колани, обаче дали стандартните дължини вършат работа на всички машини, или е по-добре да се мери на място?
Коментар