Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Амортисьори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

    По-добре си вземи Pro Comp за същите пари.
    M.P.

    Коментар


    • #32
      До: Мото Пфое - Дару кар - Англия - ЦЕНИ

      Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
      По-добре си вземи Pro Comp за същите пари.
      Да,но тези са с 2'' лифт...Трябва и пружини да сменям...А и отзад...
      Виден столичен ихтиолог

      Коментар


      • #33
        Скъсано окачване на Диско

        Значи... върнах се в Родината и почнах с белите... След днешната разходка останах с извадена пружина и скъсан (май) амортисьор. Пружината я оправих (много е... вълнуващо да нагласяш изместена пружина по тъмно с подръчни средства ), обаче амортисьора нещо ме озадачава... Става въпрос за заден амортисьор, Trail master. Ама се е измъкнал точно под втулката, под заварката и това, което виждам е, втулка с вътрешна резба и шпилка с външна резба, измъкнати една от друга... На пръв поглед няма нищо счупено и не мога да си обясня как се е измъкнал амортисьора... Утре ще пусна снимки, че снимах с телефона, а сега не мога да сваля снимките.

        Някой имал ли е подобни преживявания и някакви идеи това оправя ли се или се купува ново? При положение, че окачването е на няколко месеца и още по-малко километри, ако се наложи да се купува ново, може ли да се мине с един ам или трябва да се купува чифт?

        Това, което разбрах със сигурност, е, че ще се поръчват от онези конуси за в пружините...
        A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

        Коментар


        • #34
          До: Скъсано окачване на Диско

          Станимире, търпиш сериозна критика. Не се обаждаш, а аз днес до 15 часа бях в района, на жена ми баба и е от Ветрен. За скъсания амортсьор и извадената пружине и аз имах такива проблеми. Виж как ти изглежда задния носач на мястото, дето шпилката на амортисьора влиза в него. Има ли отдолу и отгоре едни чашки, в които влиза тампона и шпилката? Ако има, веднага с един секач ги махни, крепят се на 4 капки заварка. Те създават допълнителна опора и оста на ама се напряга по-силно, опирайки в тях, няма достатъчно гъвкавост при страничен натиск и се чупи шпилката от напъна. А пружината и на мен вече 2 пъти ми се вади, трябва да се направят с корозащитни ленти ограничители на хода на моста. На мен това ми предстои.
          Дори и да нямаш тия чашки, ако някъде си разгънал докрай артикулацията отзад, ама може да е бил една идея по-дълъг от пружината, тя да се е извадила и моста да е увиснал на амортисьора. И това да е счупило оста. Абе звънни, да кажеш какво е и да ти дам акъл, ако мога. Че аз вече патих.
          Горното го копирах от мнението ми в другата тема. А сега ...При смяна на амове задължително ти трябва чифт. И конусите са идеално решение. Но дай тия снимки да видим точно проблема.
          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
          www.ADV-Bulgaria.com

          Коментар


          • #35
            До: Скъсано окачване на Диско

            Злати, критиката я приемам и я изплащам във всякави течни валути
            Малко съм ошашавен, че вече съм си У НАС и ще си стоя тук и не се сетих да потърся някой от форума дали не му се ходи из баирите

            Утре като пусна снимките ще видиш за какво точно иде реч, мисля, че е нещо различно от чашките за които говориш. Странното е, че не се вижда нищо счупено, пипах шпилката на ама - всичко си е гладко като бебешко дупе... Ако е изтръгната резба би трябвало да се усети на пипане, знам ли...

            На едно място задната дясна гума пропадна в коловоз, подозирам, че там се е случила белята, но не се чу нищо особено.

            За ограничителите на хода на моста и аз си мислих днес докато нагласях пружината, ама все се чудех - това не обезмисля ли донякъде идеята за вдигнатото окачване? Все пак, едно от предимствата са хубави ходове на моста и ако се ограничават с ленти...
            Последно редактирано от Nightcrawler; 02-11-08, 21:28. Причина: Допълнение
            A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

            Коментар


            • #36
              До: Скъсано окачване на Диско

              Ограничаването е важно, защото Диското още фабрично си е с може би най-добрите ходове на окачването и като всяко хубаво нещо не трябва да е прекалено. Всички състезатели карат с такива ленти. На Виктор Дифендъра е с тотално променена концепция на захвата на ама и там ходовете са гигантски. Цените на Скорпион рейсинг за подобно окачване също. Да се върна на темата, и при теб, и при мен задния мост се държи на един централен ябълковиден болт, на пружините и на амовете. Оттам и гъвкавостта на артикулация, но и проблемите при прекалено разгъване под напрежение. Но дай снимките и ще мъдруваме.
              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
              www.ADV-Bulgaria.com

              Коментар


              • #37
                До: Скъсано окачване на Диско

                Ей за тия чашки става въпрос:




                П.П.
                Нещо много теми за счупени маркови окачвания се появяват напоследък...

                Коментар


                • #38
                  До: Скъсано окачване на Диско

                  Така, отново прегледах темата за еволюцията и се спрях на следната снимка:



                  Долу в дясно се вижда, че чашките ги няма, а вместо тях са шайби с леко ръбче. Това е добре, моите и на Цецо са подобни.

                  Обаче се вижда, че си с оригиналните тампони и въпреки П-образните планки, заварени на моста ми се струва, че ограничаването на хода не е достатъчно...
                  Последно редактирано от Lazar; 03-11-08, 13:58.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Скъсано окачване на Диско

                    Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                    ... Нещо много теми за счупени маркови окачвания се появяват напоследък ...
                    Поне аз не се сещам за окачване (от тия, които са по кесиите на по-широк кръг от хора тук), което да не може да се счупи. Още повече, че т.нар. "маркови окачвания" са предназначени по-скоро за експедиционни цели, а ние се пънем да караме с тях на ралита и траяли.

                    А като вземем предвид и това, че хич не са много хората, разбиращи от тунинг на окачване, работата става хептен ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #40
                      До: Скъсано окачване на Диско

                      Първоначално публикуван от Nightcrawler Преглед на мнение
                      .................. останах с извадена пружина и скъсан (май) амортисьор. ................................
                      Някой имал ли е подобни преживявания и някакви идеи това оправя ли се или се купува ново? При положение, че окачването е на няколко месеца и още по-малко километри, ако се наложи да се купува ново, може ли да се мине с един ам или трябва да се купува чифт?

                      Това, което разбрах със сигурност, е, че ще се поръчват от онези конуси за в пружините...
                      И аз и Chico сме имали подобни преживявания / аз на половина/. И аз успях да извадя задна пружина / Прокомпска/, без да имам спомен за някакво кой знае какво кикерчене. Явно при лифт на Диско 1 ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва задните пружини да се подсигурят срещу това явление / но не с колани/. Лично мнение, което вече се затвърждава емпирично.

                      А тия тр.мастери нямат ли нещо гаранция, що ли? Доколкото си спомням са препоръчани и грамотно монтирани в известен нам сервиз, което е и изискване за признаване на гаранцията. Да не излезе лошо име на марката, че тогава иди обяснявай, че амовете са много добри, а ти нямаш сестра.
                      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Скъсано окачване на Диско

                        Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                        ...Да не излезе лошо име на марката, че тогава иди обяснявай, че амовете са много добри, а ти нямаш сестра.
                        +1

                        И да се самоуспокояваш, че такива неща се случват и на най-добрите, че всъщност не си дал чак толкова много пари...

                        А всъщност са виновни от ЛР. Защо е трябвало да пускат машината с големи ходове на окачването, м?

                        Коментар


                        • #42
                          До: Скъсано окачване на Диско

                          Какво е това,нещо не ми изглежда нормално-такъв луфт,между тампона и тялото на ама.
                          Прикачени файлове
                          Емил-00356 99872043-Малта
                          Defender-90

                          Коментар


                          • #43
                            До: Скъсано окачване на Диско

                            Първоначално публикуван от Lany Преглед на мнение
                            Какво е това,нещо не ми изглежда нормално-такъв луфт,между тампона и тялото на ама.
                            Струва ми се, че амортисьорът е от т.нар. stage II серия на Trailmaster

                            Нещо са сменили технологията на производство и шпилката/ухото се навинтва към ама.
                            Прикачени файлове
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Скъсано окачване на Диско

                              Хмм,немога да им схвана идеята,но определено това което виждам на снимката не ми харесва(в краина сметка това си е техен бизнес)
                              Емил-00356 99872043-Малта
                              Defender-90

                              Коментар


                              • #45
                                До: Скъсано окачване на Диско

                                Първоначално публикуван от Lany Преглед на мнение
                                ... немога да им схвана идеята ...
                                Доколкото разбирам, така постигат по-голяма гъвкавост при производството. Правят амортисьора, а после (според търсенето?) слагат някой от вариантите за монтаж (ухо-ухо, ухо-шпилка и т.н.).

                                Не знам обаче как тази промяна се отразява на здравината на амортисьора.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X