Някой карал ли е Дефендера си с бутонки и ако да, с какви? В момента съм в голям размисъл - тракторки (тези които карам - принлизително 32, Клебер 280/70 -16 и съм много доволен като проходимост, но са ниски), Simex Exreme Trakker 32/10.5 -16 (което си е 33 по размери, че и отгоре, и реално на тези съм се спрял почти на 100%) или бутонки (ама какъв размер, какво марка). Гледайки клипчета от разни сериозни състезания, повечето са с гуми с шарка тип Саймекс, може би за защото са по универсални - и за кал и за камъни, а бутонките май са основно за кал. Аз пък искам да карам, а и караме в Троян шарено в един ден - и в кал, и по сухо, и по камъни. Ще ми се гумите да са едни, пък то май не става...
Като изключим финансовата част - с кои от тези гуми бихте карали, купили, като припомням, че тежа 2.2 тона. Питам конкретно само за тези гуми и за бутонки. Бутонки не регенерат има ли? Роеих из форума, но намерих само регенерат на Федима. Как се държат извън пътя - на сухо и по камъни, споделете ако имате опит. На асвалта знам, возих се в една Гега, но не ме интересува?
Моля за мнението ви.
Аз вече се снабдих с бутонки.Питах няколко човека,които са карали,и те казаха,че в калта бутонките нямат равни-чистят се по-добре от Силвърстоуна,но ме попитаха,колко процена от терена,по който се кара е гъста и лепкава кал?Затова предпочитат с по-уневерсална шарка.Слави и той току що се снабди с бутонки,Геро(победителя) на Шумен беше с бутонки-а и много други там-гледах снимките да видя кой с какви гуми е.Аз от май месец миналата година ги заглеждам,но не съм срещал друго освен Федима Крос 235/85/16.Тарга каза,че ако имаш добри основи,във Варна правят доста добри протектори с такава шарка.Май бутонките се карат повече на състезания отколкото на хард разходки.
Последно редактирано от Младен Стоянов; 05-03-11, 19:00.
Причина: Бях пуснал непроверена информация
Някой карал ли е Дефендера си с бутонки и ако да, с какви? В момента съм в голям размисъл - тракторки (тези които карам - принлизително 32, Клебер 280/70 -16 и съм много доволен като проходимост, но са ниски), Simex Exreme Trakker 32/10.5 -16 (което си е 33 по размери, че и отгоре, и реално на тези съм се спрял почти на 100%) или бутонки (ама какъв размер, какво марка). Гледайки клипчета от разни сериозни състезания, повечето са с гуми с шарка тип Саймекс, може би за защото са по универсални - и за кал и за камъни, а бутонките май са основно за кал. Аз пък искам да карам, а и караме в Троян шарено в един ден - и в кал, и по сухо, и по камъни. Ще ми се гумите да са едни, пък то май не става...
Като изключим финансовата част - с кои от тези гуми бихте карали, купили, като припомням, че тежа 2.2 тона. Питам конкретно само за тези гуми и за бутонки. Бутонки не регенерат има ли? Роеих из форума, но намерих само регенерат на Федима. Как се държат извън пътя - на сухо и по камъни, споделете ако имате опит. На асвалта знам, возих се в една Гега, но не ме интересува?
Моля за мнението ви.
Тедо купи си едни маркови МТ гуми и не се набутвай за бутони или саймекси.
Горещо ти препоръчвам новото МТ на гудиър и известно олекотяване на колата, щото си се поолял с железата.На твойта кола хубавото е ниското тегло,силния и икономичен мотор и добрата трансмися(ако имаш и тракшън ОК).Лошото е късата база.Какво повече ти трябва освен едни хубави гуми?
Горния колега с умрелия двигател незнам за какво му е бутон.За него тракторката е идеална...
Тедо купи си едни маркови МТ гуми и не се набутвай за бутони или саймекси.
Горещо ти препоръчвам новото МТ на гудиър и известно олекотяване на колата, щото си се поолял с железата.На твойта кола хубавото е ниското тегло,силния и икономичен мотор и добрата трансмися(ако имаш и тракшън ОК).Лошото е късата база.Какво повече ти трябва освен едни хубави гуми?
Горния колега с умрелия двигател незнам за какво му е бутон.За него тракторката е идеална...
Не съм знаел че износени от старите БФГ МТ са причисляват към марковите гуми.Колега, като покараш повечко "рали и леки разходки" и изпробваш повече гуми , ще започнат да ти се изясняват нещата.
Не съм знаел че износени от старите БФГ МТ са причисляват към марковите гуми.Колега, като покараш повечко "рали и леки разходки" и изпробваш повече гуми , ще започнат да ти се изясняват нещата.
Русев е прав , не си прави експерименти! Но ти си знаеш..
Не съм знаел че износени от старите БФГ МТ са причисляват към марковите гуми.Колега, като покараш повечко "рали и леки разходки" и изпробваш повече гуми , ще започнат да ти се изясняват нещата.
За първата част съм съгласен.Моите гуми не са критерий.За втората-въпрос на предпочитание.Идеални гуми за всички ситуации няма.Аз съм се спрял на бутонки и времето ще покаже...
Goodyear Вранглер МТ старата шарка(такива имаме) или бутон ако е МНОГО кално.Но ние сме с 4,6 V8 и съответна трансмисия.За да разбереш какво животно е нашия ровър, ще ти кажа, че на Шумен скъсахме касета на ARB.
Колеги,аз карам тракторки,от много време(поне от 10г),за кал и сняг,няма равна,но не е за ежедневна употреба.На Дефендъра като му обух тракторките от руския джип,в калта все едно му изключих един цилиндър,иначе върви чудесно.На колегата Тедо ,бих предложил,да пробва.12.50х16 на Вида за 204лв,много са добри,като сменя двигателя смятам да сложа такива.
Коментар