Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Е то е хубаво да си има дупки, влиза и си излиза само

    Коментар


    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
      Е кой освен мен се вря в локвите? Двата самурая. И ти ама пак със Самураи Затова ги споменавам. Нямам снимки от наводнението, затова ще го опиша. Като съм махал инсталацията на задната лебедка съм забравил да върна тапата, а тя е огромна. А бях абсолютно сигурен, че съм я сложил на мястото и. Още в първата локва оттам бликна фонтан, а след това вече не ми пукаше Лошо нема 5 см вода (по-скоро боза) в краката подействаха разхладително. Никога до сега не му бях прал мокетите. Е... свърших тая работа вчера. Пък и си намерих няколко отдавана загубени вещи Днес остава само да му сложа обратно тапите и да не забравя пак оная огромната отзад
      Начи.. взимаш една дрелка и 10-ина дупки по избор в пода, може и със затворени очи. Ама надали
      Последно редактирано от Денислав Димитров; 23-06-13, 10:07.

      Коментар


      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

        А каква е идеята на тия нови дупки? То и сега си има 12 броя и на правилните места ама са с гумени тапи, които обаче можеш да махнеш когато си поискаш и от външната страна.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
          А каква е идеята на тия нови дупки? То и сега си има 12 броя и на правилните места ама са с гумени тапи.
          шегувах се

          Коментар


          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Страхотни кадри! Евала на фотографа! И лица, и джипки! Поздрави!
            edoors.bg- Джаджи за врати и врати

            Коментар


            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение

              [ATTACH=CONFIG]599000[/ATTACH]
              [ATTACH=CONFIG]599007[/ATTACH]
              Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
              Е то е хубаво да си има дупки, влиза и си излиза само
              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
              А каква е идеята на тия нови дупки...То и сега си има 12 броя и на правилните места ама са с гумени тапи, които обаче можеш да махнеш когато си поискаш и от външната страна.
              Аллах акбар, дал джипове, дал и дупки.....
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Страхотна разходка сте си спретнали
                А какво стана, отказа ли се да облепяш джипа с фолио? Че на мен ми се въртят едни идеи за черен мат, но не знам нито какви са цените, нито при кого да отида и ми се искаше да получа съвет от някой който е наясно вече с нещата.
                I'm not Lost, I'm Discovering !

                088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                Коментар


                • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Бравос! Все повече го прежалваш този красавец и все повече го използваш по предназначение... Лично аз на времето пропуснах "интрото" с малката локва в краката и директно напълних Черока до прозорците на вратите, но все пак се движиш в правилната посока! Разкажи как и какво се случи около проблема с прегряването и загубата на мощност на мотора? Все пак "куцото ментеливо" виско свърши ли работа или мина на друг вариант..?!!

                  П.П. - Евала и за готините снимки и това за което се вижда на тях - готини джипки - ползвани целево и готини, и щастливи хора (най-вече каката - респект на притежателя и - такова качество рядко се завърта около нас в калта и гов...та...). Апропо - на първата и най вече на трета снимка ми се струва, че имаш проблем със сходимостта на предните гуми! Има ли такъв момент или е плод на оптическа илюзия?!
                  Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 26-06-13, 07:16.

                  Коментар


                  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    На една от снимките изглежда че фаровете ти са пълни с вода, или така изглежда от фотото?
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Отговарям и на двамата

                      Фаровете ми са светодиодния модел на Truck-Lite и изглеждат така:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:164769-add6-lg.jpg
Прегледи:1
Размер:31.3 КБ
ID:5496943

                      Вероятно илюзията че са пълни с вода идва от този разделител между секциите за къси и дълги. Късите светят отгоре, а дългите отдолу, но без да се гасят късите, което не се среща при единичен фар с крушка, защото няма как на H4 или H13 да запалиш и двете жички в един балон. Късите са програмирани като дневни светлини. Щом включа на скорост палят. Фабрични светодиодни са и са абсолтно херметични и няма шанс да влезе вода. В средата на рефлектора на горната секция се вижда отражението на светодиода за къси, който е монтиран хоризонтално на разделителната секция, която е всъщност топлоотвода му. Чрез междинно огледало, което също се вижда светлината се насочва към рефлектора.

                      Сега на Марто:

                      Сходимостта ми е точно 0.75 градуса. Наистина на третата снимка изглежда както казваш, но реално всичко е ОК. Просто илюзия от начина по който пада светлината на дясното колело.
                      По въпроса със загряването. Първо откакто съм с новата ниска лебедка дори симптоми за начало на загряване няма. Второ: Jeep JK си пази моторетката софтуерно. Алгоритъма предвижда аварийно ограничаване на мощността при достигане на 115-120 градуса. При спадане на температурата под 105 градуса ограничението по мощност отпада. Ако обаче нещата не се нормализират се гаси и климатика, който също се пуска при нормализация на температурата. С предишната затапваща и тклоняваща въздушния поток лебедка достигах до 115-120 градуса много бързо, дори няколко пъти въпреки блокираното виско. Сега стрелката стои като закована на "зимното' си положение колкото и газ да и раздавам. Тестовата отсечка е магистрала Люлин. При 140-150 км час на изкачване нямаше значение зима ли е или лято при предишната лебедка. Само след няколко километра загряваше достатъчно за да се включи защитата. С блокираното виско изкарваше до най-горе, но стрелката си тръгваше. Сега си стои закована. Следващата седмица заминавам за Гоце Делчев и ще си върна оригиналното виско, което оставих там когато го замених с твърд фланец. Ментето увлича прекалено много перката и гюрултията е голяма. Колкото до това, че "най-после" си използвам джипа по предназначение те уверявам, че грешиш. Винаги съм го използвал по предназначение. Пък и не е да не си го виждал, защото му личи повече от достатъчно, когато го гледаш отблизо.

                      Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
                      Страхотна разходка сте си спретнали
                      А какво стана, отказа ли се да облепяш джипа с фолио? Че на мен ми се въртят едни идеи за черен мат, но не знам нито какви са цените, нито при кого да отида и ми се искаше да получа съвет от някой който е наясно вече с нещата.
                      Уговорил съм се с фирма "Афалина". Няма никакъв проблем. Цената зависи от качеството на фолиото, но са от 34 лв/кв.м до 80 лв/кв.м. Смятай си квадратурата и ще стигнеш до цената. При мен със скъпото фолио излиза около 500 лв, но твърдия таван сваля доста от общата квадратура. До средата на м. Юли обаче са доста натоварени и нямат възможност да ми облепят джипа. Успях да ги изнудя обаче да ми залепят термо и UV устойчиво сребристо отражателно фолио на тавана. С тоя черен таван се опичах като агне ако оставя джипа на слънце дори за 10 мин защото от вътрешната страна липсва каквато и да е изолация. На климатика му трябваха поне 10 мин за да нормализира температурата, но и след това не му бе лесно. Иначе тавана е от кухи профили, но това не помага много. Мерил съм с инфрачервен термометър температура 77 градуса от вътрешната страна на тавана, след продължителен престой на слънце. След като сложих отражателното фолио ефекта е свръх всичките ми очаквания. След 30 мин на слънце температурата от вътрешната страна на тавана е 39 градуса. Който не вярва да дойде да мери на живо. Не е нужно да си носи инфрачервен термометър. Имам си и ще му го предоставя за пробата. Ето и снимка отгоре от прозореца ми:
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от elbgt; 26-06-13, 09:13.
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        Провери ли чорбите след банята?
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                          Провери ли чорбите след банята?
                          Още в понеделник сутринта. Доволен съм от видяното.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Баси снимките, баси джипа.......страхотни!
                            Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                            0888/00-55-37

                            Коментар


                            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Елиански - относно ползването на джипа ти, съм написал "все повече", а не, че не го използваш! Не забравяй, че аз съм един от хората тук, които защитават тезата, че джипа и парите са си твои, и си е лично твоя работа, какво и как ще правиш със тях...!!! Просто понякога оставяш усещането, че в спалнята си имаш "Мис Свят" и вместо да я скъсваш от секс по пет пъти на ден, само я пошляпваш и пощипваш по дупето, докато я разхождаш по магазините (ебаси метафората се получи...), което явно не е вярно! На твоя красавец, мястото му е в гората и калта, и на снимките почти е видно, как се е ухилил доволно - като прасе в локва! Пускай повече такива снимки, да радват грешните ни офроудърски душици...

                              Поздрави

                              Коментар


                              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Да метафората ти е готина, но аз имам по-достоверна в този дух. По-скоро подготвям участничка за бъдещо участие в Мис Свят като на този етап я разхождам между фитнеса и разни доктори, които и удължават краката, уголемяват циците и т.н. Да пълноценен секс обаче рядко се стига, защото постоянно е със следоперационни превръзки и все нещо я боли. Постоянно се пазарим. Това не може, онова не може... В момента примерно се оплаква от болки в задника и го поема отзад с неохота, което обезсмисля секса тотално. Караме го предимно орално...Добрата новина е, че през следващия месец и предстои операция точно там и след това обещава да го поема ежедневно и брутално
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X