Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Първоначално публикуван от Симеон Цинцов Преглед на мнение
    Днес ми остана време да напиша и аз няколко реда по темата. Радваме се, че колегата elbgt ни отправи предизвикателство с този проект. Реализацията и работата ни доставиха удоволствие и удовлетворение. Очакваме нови предизвикателства и сме готови да ги посрещнем.
    От мен благодарности за мерака и майсторлъка, Монка! До тук никакви проблеми по това което сме работили. Списъка с "дреболиите за по нататък" обаче набъбва застрашително и скоро ще ти се стовари на главата. През почивните дни прескочих периода на разработка и го подкарах както си знам. Някои неща, които планирах за по нататък май се оказват приоритетни. На първо място е преместването на конзолите на задните горни линкове, както и удължаването им. Ъгъла при който работят в момента е критичен. Новите им тампони са от полиуретан 70, който слава Богу се каза, че се обработва успешно след замразяване в азот. Резултатът е много по-добър от полиуретан 90 с който са останалите тампони и втулки на джони-джойнтовете на всички останали линкове и ще ги подменя всички с полиуретан 70, включително и на двата панхарда. Новите регулируеми на място биалетки са готови също. Маслото и на двата дифенециала е за смяна. На предния 3 кварти са му много - още си изхвърля по някоя капка през отдушника. На задния сме уцелили количеството от първия път - цвъкна в началото и заспа. За сведение на останалите: при Рокджок мостовете няма определено количество масло. Всичко е според зависи, какъв диференциал, каква корона и пиньон (дали 9.75" или 10" и с какво предавателно число), диаметър на полуоски и т.н. Също така няма пробка за източване. Маслото се сменя със сваляне на капака или по хамалския начин чрез изсмукване. Пробката за наливане е високо на капака много над ръкавите. Не е като при другите да пълниш до нея, защото при това положение ще се напълни над ръкавите и става мазало. Количеството масло се установява експериментално. Трябва леко да изхвърля през отдушника. И понеже не знам колко в изхвърлило просто следвашия път зареждаш 100-200 мл по-малко и дебнеш дали изхвърля. Ако не - доливаш. И така докато разбереш с колко точно масло трябва да зареждаш твоя конкретен диференциал. Ние започнахме с 3.5 кварти на задния и 3 кварти на предния. Задния е ок, но предния продължава да си хвърля по-малко. Маслото е вече доста черно, но и пробега вече прескочи предписания за първоначална смяна при разработка - 2500 км. Ще го пробваме сега с 2.5 кварти та да видим.

    По дългата Сахара също ще има доработки - коиловъри отзад е основното, но ще е през м. Юни наведнъж с моите задни коиловъри. И естествено още 10-ина други "дреболии" дето утрепват по половин ден всяка
    Последно редактирано от elbgt; 06-05-13, 23:12.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

      Днес най-после остана време да метна 37-ците на спешно доставените тенекиени джанти. Не изглежда чак пък толкова зле с тенекетата

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130510_133815.jpg
Прегледи:1
Размер:258.1 КБ
ID:5480950

      Хромираните елементи продължават да отпадат.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130510_133840.jpg
Прегледи:2
Размер:237.0 КБ
ID:5480951

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130510_133827.jpg
Прегледи:1
Размер:262.6 КБ
ID:5480952

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130510_134658.jpg
Прегледи:1
Размер:235.1 КБ
ID:5480953
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Време е да сложиш и от пред квадратен номер.
        От тенекетата има ли за Тойота?
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

          И аз съм го намислил квадратния номер ама да видим кога ще остане време. А тенекетата са в много варианти и размери и повечето са на склад. Поразгледай тук, че хал хабер си нямам от Тойоти - Мойоти
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Елиане, все повече се убеждавам, че ще ти гепя джипа един ден! Просто няма да устоя...
            Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 10-05-13, 21:51.

            Коментар


            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Еееее най-после го изкараха тоя OEM LED модел на фаровете за мъгла в бронята на Jeep Wrangler JK. Следващия месец ще е на пазара. Записах се под номер 2418. Дано не ми обявят някой друг месец за доставка

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:JK_fog.JPG
Прегледи:1
Размер:41.5 КБ
ID:5481153
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                Време е да сложиш и от пред квадратен номер.
                Абе да попитам аз ако някой знае. Виждал съм квадратни номера отзад, но отпред май не. Има ли такъв вариант с два квадратни номера и трябва ли да се ходи до КАТ или може директно в БМВ, както е при повредените номера?
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  В Повдив става в БМВ-поръчваш номера и като го изработят връщаш правоъгълния. 10 дена и 20-30лв.
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Аз в БМВ съм си абонат, пък и са ми под носа. Поне в София не се чака. Изработката е на място за 10 мин, но не подозирах, че може и предния и задния да се сменят с "квадратни" и не съм и питал.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Само да попитам, къде е това БМВ, че искам и аз да подновя предния номер. Предварително благодаря.
                      Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                      0882 52 00 52 - Жоро

                      Коментар


                      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        Един съвет вземи премести лайтбара защото така като го гледам при каране през клоналаци първи ще пострада тои незнам доколоко е защитен .
                        ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                        Коментар


                        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнение
                          Един съвет вземи премести лайтбара защото така като го гледам при каране през клоналаци първи ще пострада тои незнам доколоко е защитен .
                          Не се приема Лайтбара е пред хоризонталната секция на булбара съвсем не случайно. Причината е минимално засенчване на обдухването на радиатора. От доста време имам проблем с прегряване и в момента съм с твърд фланец вместо виско съединителя. Без лебедката и халогените (които вече отпаднаха) няма проблем със загряване. По тази причина скоро ще сменя тази недомислена лебедка и ще си върна виското, а лайтбара ще си остане там. Освен директен челен удар не се сещам какви клонаци ще навредят на тази масивна 4 килограмова отливка. Абсолютно сигурен съм че и да мина през него с джипа нищо няма да пострада освен боята му.

                          Първоначално публикуван от zoro-1 Преглед на мнение
                          Само да попитам, къде е това БМВ, че искам и аз да подновя предния номер. Предварително благодаря.

                          Ето тук е БМВ. След бариерата втората или третата сграда вдясно, ама полицая на бариерата ще ти каже най-точно. Аз не съм обърнал внимание коя подред е сградата. Ето и упътване от Орион. Има два вида повреди които уважават. Изтъркани надписи, което се приема за рекламация и смяната е безплатна. Втория вид увреждане е крив, скъсан и въобще механична повреда. В този случай се заплаща, но проблема не е в парите, а че не приемат плащане при тях. Искат да ги преведеш по банков път и да им занесеш платежно. Най-близката банка е на 350 метра в сградата на МТЕЛ. Ето и маршрута от БМВ до банката. Цялата галимация отнема 10-20 мин с банката. Фирмата се казва "Безконтактни Мултиплексорни Вериги" съкратено "БМВ".
                          Последно редактирано от elbgt; 11-05-13, 22:05.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                            Не се приема Лайтбара е ...
                            Честно казано, и аз се бях зачудил дали лайтбара няма да го отнесе там, явно снимката подвежда.
                            Вече втори път споменаваш прегряване ... Обикновено радиаторите са със сериозен резерв, твоят е горе-долу нов, не вярвам и да си го карал на чешмяна вода. Пък и тая точно колица, все трябва да са я сметнали, че ще има достатъчно много желаещи да се забавляват с лебедки и булбари и да я карат по достатъчно прашни/кални места.
                            Аз ли пропускам нещо или просто американеца тоя път нещо не е догледал?
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Не може да бъде американеца да не догледа. А и все ще има поне сто тунингови избора.
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар


                              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                                0882 52 00 52 - Жоро

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X