От: Моят проект Jeep Wrangler JK
От мен благодарности за мерака и майсторлъка, Монка! До тук никакви проблеми по това което сме работили. Списъка с "дреболиите за по нататък" обаче набъбва застрашително и скоро ще ти се стовари на главата. През почивните дни прескочих периода на разработка и го подкарах както си знам. Някои неща, които планирах за по нататък май се оказват приоритетни. На първо място е преместването на конзолите на задните горни линкове, както и удължаването им. Ъгъла при който работят в момента е критичен. Новите им тампони са от полиуретан 70, който слава Богу се каза, че се обработва успешно след замразяване в азот. Резултатът е много по-добър от полиуретан 90 с който са останалите тампони и втулки на джони-джойнтовете на всички останали линкове и ще ги подменя всички с полиуретан 70, включително и на двата панхарда. Новите регулируеми на място биалетки са готови също. Маслото и на двата дифенециала е за смяна. На предния 3 кварти са му много - още си изхвърля по някоя капка през отдушника. На задния сме уцелили количеството от първия път - цвъкна в началото и заспа. За сведение на останалите: при Рокджок мостовете няма определено количество масло. Всичко е според зависи, какъв диференциал, каква корона и пиньон (дали 9.75" или 10" и с какво предавателно число), диаметър на полуоски и т.н. Също така няма пробка за източване. Маслото се сменя със сваляне на капака или по хамалския начин чрез изсмукване. Пробката за наливане е високо на капака много над ръкавите. Не е като при другите да пълниш до нея, защото при това положение ще се напълни над ръкавите и става мазало. Количеството масло се установява експериментално. Трябва леко да изхвърля през отдушника. И понеже не знам колко в изхвърлило просто следвашия път зареждаш 100-200 мл по-малко и дебнеш дали изхвърля. Ако не - доливаш. И така докато разбереш с колко точно масло трябва да зареждаш твоя конкретен диференциал. Ние започнахме с 3.5 кварти на задния и 3 кварти на предния. Задния е ок, но предния продължава да си хвърля по-малко. Маслото е вече доста черно, но и пробега вече прескочи предписания за първоначална смяна при разработка - 2500 км. Ще го пробваме сега с 2.5 кварти та да видим.
По дългата Сахара също ще има доработки - коиловъри отзад е основното, но ще е през м. Юни наведнъж с моите задни коиловъри. И естествено още 10-ина други "дреболии" дето утрепват по половин ден всяка
Първоначално публикуван от Симеон Цинцов
Преглед на мнение
По дългата Сахара също ще има доработки - коиловъри отзад е основното, но ще е през м. Юни наведнъж с моите задни коиловъри. И естествено още 10-ина други "дреболии" дето утрепват по половин ден всяка

Коментар