Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на WK2 5.7 Hemi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    8-степенната кутия:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8HP.png
Прегледи:221
Размер:325.5 КБ
ID:6996910


    Понеже повечето няма да разберат - съвсем класически автомат без никакви екзотики. Ето и същото на 5(6) степенен автомат на Chrysler, абсолютно ремонтопригоден:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:68RFE.png
Прегледи:209
Размер:574.1 КБ
ID:6996911

    И 5-степенния мерцедесов 5G-Tronic, също абсолютно ремонтопригоден:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:NAG1.png
Прегледи:208
Размер:417.4 КБ
ID:6996912

    Простичко казано - като конструкция всичките са типичен класически автоматик. Трябва само да знаеш поредността на частите и разглобяването и сглобяването са по-лесни от ръчна кутия. Дали има дефицитни части - може, но не ми се вярва. Не и за кутия, толкова разпространена в щатите. Тук европейците може и да сме шантави на тема части и някои да се намират само по апокрифни канали, ама в САЩ пазарът не търпи празноти - ако нещо е проблемно и го няма в оригинал, прави се в неоригинал, често подсилено и коригирано за да престане да е слабо място.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #77
      Винаги се чудя защо се сравнява WK2 със GLE и Cayenne - Това са съвсем различни класове автомобили, за Гранд Черокито Спарки е дал най-точното определение - Здрава, Евтина, лесна за поддръжка и ремонти, Мощна V8, ширпотреба с доста екстри при Summit, НО до там. Имал съм ML 164-ка 550 - 388коня, абсолютно несравним като качество на изпълнение и детайли с гранда и то с WK2 с WK където са в моделна гама просто е Кон с Крава.
      На Кайена много му се чудих преди да взема WK2 5.7, даже карах няколко невероятна машина просто е друга вселена сравнено с Гранда, още като седнеш и ти говори колата че си Избран да я караш и всички я гледат , но в крайна сметка цената на удоволствието да я притежаваш далеч не се изчерпва с едни 50-80 000лв. начални, там за ремонт/обслужавне е съвсем нормално над 10 000лв., което няма как да си позволя иначе със сигурност щях да си взема Кайен Турбо.
      За мен лично няма по-добър джип до 50 -60 000, който да е след 2018г. да е V8 и да е без пари и да е здрав. Ако цифрите не са проблем - Кайена е колата.
      Гранда си е стар джип в нова кожа затова е здрав - Мотора е на 20г., кутията доказана много години и всичко друго по него, вече над 30 000км. аз съм изключително доволен и не съжалявам че заложих на него, Кайена ще го оставим за след първия милион за да не ми пука за ремонти в 5цифри.
      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

      Коментар


      • zlost
        zlost коментира
        Редактиране на коментар
        Напълно съм съгласен с всички разсъждения. Никой не отрича, че Кайенът и МЛ/ГЛЕ са в друг клас и друга класа, но аз лично търся нещо здраво, евтино за поддръжка, да става на газ, с добри офроуд възможности, с бавни и да не ръждясва. Единственото возило, което отговаря на всичките ми критерии е ГЧ. Иначе съм си доволен от 164та. Чудесен СУВ и към момента на създаването му, чудесен и сега - 20 години по-късно. Но няма бавни, има проблемен автоматик и други скъпоструващи ремонти- къде от възрастта му, къде са му слабост. Предполагам, че положението с Кайена е сходно. Иначе и аз, ако нямах ограничение на бюджета за придобиване, стягане и последваща поддръжка и ми трябваше за градско/магистрално каране, щях да се спра без да се замисля на Турбо С или някое Г.
        При мен обаче започва плавен преход към живот не в града, а на село/в гората, редуциране на разходите, разчитане на 100% на колата /и като проходимост 365 дена в годината и като здравина, т.к. ще е единствена кола/, каране около 25-28000км на година и естественият избор е ГЧ

    • #78
      Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение
      ...всички я гледат...5цифри.
      Аз не я гледам. Не съм карал, влизал съм, от любопитство. Не ме хвана, не мога да кажа причината. А външно по принцип не ме кефи почти цялата гама на Porsche.

      Аз по-скоро търся суров и прост вид на возилото. Характер. Тоест да трябва да "му хващам цаката" за да го карам и ползвам добре. WK1 е далеч от красив автомобил, даже по-скоро ми е грозен отвън. Само дето като седнах, вътре беше... абе моето. Със всичките си несъвършенста и недостатъци, но моето.

      А за Мерцедес - баджанака имаше първо кола, после ML. Ми 10 пъти ги разбиваха, крадоха огледала, лайсни, кво ли не. На това трябва да му назначиш охрана, баси!

      Аз затова първо просто минавам през някоя автокъща и разглеждам и сядам. Не го ли усетя като моето возило, не продължавам. И така отпадат поне 90% от кандидатите. Пример - като видя топчести кръгли духалки, изобщо не влизам. Наричам ги "жабешки очички". Катио видя заоблености навсякъде - пак така (по тоя повод например Jeep WJ ми е отвратителен вътре). Като видя табло, изглеждащо все едно съм наредил 4-5 телефона/таблета, пак така. Е, засега в Grand-овете и RAM-овете няма такива модни тенденции.

      В RAM-овете обаче скоростите са с врътка. Нестесвено ми е. Предпочитам с лост. Предпочитам и ръчната да е ръчна, а не крачна или с моторче, колкото и рядко да се ползва на автоматик (то май почти никак не я ползвам).

      И те-такива работи. Дърта консерва съм си аз.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • v_0
        v_0 коментира
        Редактиране на коментар
        Не знам дали тенденциите все още са такива, но факт. Преди повече от 10 години си продадох последния Мерцедес и забравих за набези. После си купих Субару, после Паджеро и тнт и никой не ги пипна повече.

      • sonda
        sonda коментира
        Редактиране на коментар
        То май на всички е така, като се пусне "размразяване" на предното стъкло, демек климатика да суши, но ако е само духане към стъклото не би трябвало...Няма ли бутон AC off ?

      • CITIZEN
        CITIZEN коментира
        Редактиране на коментар
        Еми именно поради тези причини единственото нещо което може да e горе-долу истинско като "стар" автомобил и да е произведено около или след 2020 е само WK2 V8 и Тойота.Само че тойотите са ми грозни и слаби и струват колкото 2Черокита и пак стигаме до там че до 50- 60-70 000лв. няма какво да го бие при горепосочените критерии и година на производство. При 6-цифрен Бюджет съм сигурен че има страхотни Лексуси които ще са невероятни като качества и изработка нооо....

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X