8-степенната кутия:

Понеже повечето няма да разберат - съвсем класически автомат без никакви екзотики. Ето и същото на 5(6) степенен автомат на Chrysler, абсолютно ремонтопригоден:

И 5-степенния мерцедесов 5G-Tronic, също абсолютно ремонтопригоден:

Простичко казано - като конструкция всичките са типичен класически автоматик. Трябва само да знаеш поредността на частите и разглобяването и сглобяването са по-лесни от ръчна кутия. Дали има дефицитни части - може, но не ми се вярва. Не и за кутия, толкова разпространена в щатите. Тук европейците може и да сме шантави на тема части и някои да се намират само по апокрифни канали, ама в САЩ пазарът не търпи празноти - ако нещо е проблемно и го няма в оригинал, прави се в неоригинал, често подсилено и коригирано за да престане да е слабо място.
Понеже повечето няма да разберат - съвсем класически автомат без никакви екзотики. Ето и същото на 5(6) степенен автомат на Chrysler, абсолютно ремонтопригоден:
И 5-степенния мерцедесов 5G-Tronic, също абсолютно ремонтопригоден:
Простичко казано - като конструкция всичките са типичен класически автоматик. Трябва само да знаеш поредността на частите и разглобяването и сглобяването са по-лесни от ръчна кутия. Дали има дефицитни части - може, но не ми се вярва. Не и за кутия, толкова разпространена в щатите. Тук европейците може и да сме шантави на тема части и някои да се намират само по апокрифни канали, ама в САЩ пазарът не търпи празноти - ако нещо е проблемно и го няма в оригинал, прави се в неоригинал, често подсилено и коригирано за да престане да е слабо място.
Не съм карал, влизал съм, от любопитство. Не ме хвана, не мога да кажа причината. А външно по принцип не ме кефи почти цялата гама на Porsche.
Коментар