Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ШЕСТИЯТ JEEP И ОТНОВО КЕФ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:
Прегледи:0
Размер:465.8 КБ
ID:6978948 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:
Прегледи:0
Размер:418.8 КБ
ID:6978947 Днес Джипа беше на разкрасителни процедури и след 2часа в гаража и доста търкане и мокри кърпи резултата е този, хубавото е че ангажирах и наследника на 7г. Да полира джантите
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от CITIZEN; 10-11-24, 11:24.
    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

    Коментар


    • #17
      След много търсене и гледане на много скраб за стотици левове, най-накрая успях да си намеря задна кука за теглене в почти перфектно състояние, без точка ръжда 99%. Жалко за колегата с дизелов WK2 в перфектно състояние отвън, отвътре и отдолу - което голяма рядкост за тези машини, НО с блокирало Фиатско сърце...
      Намирането на такава кука е трудно защото не всички имат, а след 2016 почти всички нямат, както и моя суммит без кука и без теглич. Предстои монтаж и поръчка на предни 2 куки, като тогава съм сигурен че ще е единствения Суммит с предни куки. 😀 😀 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20241119_161639.jpg Прегледи:0 Размер:704.2 КБ ID:6979908
      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

      Коментар


      • DimitroffCRD
        DimitroffCRD коментира
        Редактиране на коментар
        Привет !
        Да не е било едно беличко случайно .
        Поздрави и дано служи както трябва J

      • CITIZEN
        CITIZEN коментира
        Редактиране на коментар
        Черно беше, ама кофти късмет с тези Fiat дизели. Явно цената за ремонта е брутална.

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Няма части. Ерго, понякога ремонта е невъзможен, независимо от цената.

        Основен ремонт на V8 мотор при нормална цена на части е 5-6 бона, което за кола от тия години си заслужава. Обаче като няма от къде да ги купиш или например няма ремонтни бутала, кофти. Пълна простотия е това, според мен. После ще се чудят защо са го закъсали. За американските V8-маци има всичко, до последното болтче. И съответно държат цена.

    • #18
      Така малко развитие с куката.
      1. Я изтърках максимално колкото успях и премахнах ръждатя до здраво.
      2. Обзпрашител на Wurth.
      3.Ръждопреоброазувател и запечатване с Wurth.
      4. В момента полагам няколко ръце спрей 3в1 и после качване. Остава проблема с куки отпред защото няма дори и аварийна на резба. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20241123_113143.jpg
Прегледи:271
Размер:378.9 КБ
ID:6980387 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20241123_115037.jpg
Прегледи:268
Размер:441.4 КБ
ID:6980388 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20241123_114205.jpg
Прегледи:267
Размер:376.2 КБ
ID:6980389 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20241124_112347.jpg
Прегледи:269
Размер:512.5 КБ
ID:6980390
      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

      Коментар


      • #19
        До края на зимата очаквай ръжда на същите места. Освен ако не пръснеш с някакви мазньочи.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • CITIZEN
          CITIZEN коментира
          Редактиране на коментар
          Съмнявам се, разчитам на марките и техните продукти и на това че добре почистих язвите навсякъде където имаше, а и джипа стои 90% от времето в топли подземни гаражи с вентилации, но ще видим дано не си прав ))

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Е аз не се съмнявам. Пробвал съм същите марки и продукти. Много други също. В резултат на което моята задна кука (която още ме чака да я сложа) съм я поцинковал.

      • #20
        Дойде време за монтажа на Задната Кука за теглене, монтажа е plug&play всеки болт е намазан против развиване и вече мога да дърпам отзад поне... Предстои монтаж на предни куки които са проблем при Суммит.
        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

        Коментар


        • #21
          Следващата фаза по Джипа е в процес ! Тъй като QuadraLift-а ми идва прекалено мек и ми клати повече от това което искам, реших да направя подмяна на Задните Амортисьори, които са в перфектно състояние без течове и изглеждат като нови, НО за мен клатят и му подскача задника. След много четене реших да заложа отново на BIllstein както при стария ми WK - където разликата беше космическа с монтажа на 5100S, но този път взех серията 4600 на черен Петък от Аутодок бяха намалени на 60% и ми дойдоха по около под 150лв броя с доставката. Въпреки че не ги дават като съвместими с Въздушното окачване в Америка и другаде успешно ги монтират и има само положителни мнения относно работата им, като се освободят майсторите ми ще ги монтирам и ще видим. Хора които са ги сменили с такива твърдят че няма проблеми и въздушното окачване се използва без проблеми във всички режими на работа от най-ниско до най-високо, но ще видя дали наистина е така или ще продавам нови Амове.... Поздрави и весели празници.
          Последно редактирано от CITIZEN; 12-12-24, 12:55.
          Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
          Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

          Коментар


          • #22
            Ето ги и тях... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20241212_125211.jpg
Прегледи:106
Размер:558.2 КБ
ID:6982205
            Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
            Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

            Коментар


            • #23
              На всичките ми джиповидни возила до сега 90% от пътното поведение е зависело от предницата. Задницата е допринасяла само с повече или по-малко подскачане при големи неравности, не и в намаляване на клатенето или наклона. Просто отпред са били по-коравите стабилизиращи щанги, и отпред е била тежестта на повечето железа. И на двете ми тераниота, ако помня добре, разпределението е било нещо като 65%/35% преден/заден мост.

              Има го и момента че отзад целия мост е подресорна маса, докато при неазвисимото това го няма, та може при теб ефекта и да е друг.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #24
                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                На всичките ми джиповидни возила до сега 90% от пътното поведение е зависело от предницата. Задницата е допринасяла само с повече или по-малко подскачане при големи неравности, не и в намаляване на клатенето или наклона. Просто отпред са били по-коравите стабилизиращи щанги, и отпред е била тежестта на повечето железа. И на двете ми тераниота, ако помня добре, разпределението е било нещо като 65%/35% преден/заден мост.

                Има го и момента че отзад целия мост е подресорна маса, докато при неазвисимото това го няма, та може при теб ефекта и да е друг.
                Отпред нямам оплаквания в града е меко и комфортно, а извън особено като влезе в "Aero" режим стяга доста, но отзаде има едни излишни махове които и WK ги имаше макар и по-малко може би заради Дана-та 44, но и те изчезнаха след 5100-те. Като цяло за WK2 масово се оплакват от задните защото са слаби явно заводски и умират често през 2смени на маслата.... А тези пичове дето си пазарят Kyb иподобни за по 80лв. по-добре да го караш с изтървали направо....
                Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                Коментар


                • #25
                  KYB-а не е лошо нещо, въпроса е да сложиш правилните - за тераното ми имаха 3 серии амортисьори, от маслени мекици, до доста стегнати газови.

                  Имай предвуд че на Bilstein-а надценката е ЗВЕРСКА! Разбрах това случайно покрай доставка - на мен ми ги дадоха с около 30% отстъпка, при което за тях оставаха още 30% надценка, и това крайния търговец. А вносителя и той печели минимум 25-30%, дори от клиентите си с най-големи отстъпки. И накрая излиза че Bilstein-а ти струва някакви си 80-100лв, влизайки в България. А производителя и той печели, все пак.

                  Направо съм се втрещявал от някои неща.

                  С това не казвам че Bilstein-a e лош. Напротив - и аз съм с такива и съм доволен. Задницата на WK-то във вида, в който дойде, беше много зле. Предните бяха точно KYB, американска ширпотребска серия, задните не помня, ама май и те. Някои обичат возия като на лодка, и съответното пътно поведение като на лодка. Някои дори могат да карат добре автомобил с такова окачване, съобразявайки се с недостатъците му.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • CITIZEN
                    CITIZEN коментира
                    Редактиране на коментар
                    Аз също обичам меката возия, но не харесвам играеща задница, което е от амортисьорите които нямат сила да върнат купето като подскочи на меката възглавница. По форумите пишат че дори са се отказали от подмяна на стаб.щанга от SRT защото Билщайна укротил положението достатъчно дали е така предстои да разберем, не очаквам чудеса но съм сигурен че Билщайна ще е много по-добър от заводския умрялото Hitachi дето е сложен там....

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X