Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ШЕСТИЯТ JEEP И ОТНОВО КЕФ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ШЕСТИЯТ JEEP И ОТНОВО КЕФ...

    Здравейте след близо Година отклонение от марката и лека заигравка с един бял Туарег, от скоро отново съм в любимата ми марка и модел джип, който ми носи голям кеф и удоволствие само от факта че го имам, а като го карам още повече.

    Започвам първо с това че след продажбата на WK-а ми се наложи да си търся бързо джип и по стечение на обстоятелствата принудих мой приятел да ми продаде Туарега си който има от 10 години, Р-пакет вътре, индивидуал 2008г., 3,0Дизел на 200 000км. каран само извън града в състояние доближаващо се до магазина/ще му сложа една снимка/. Взех го и след Гранда определено ми се стори много по-технологичен с всичките си възможни екстри за тогава, та всичко беше супер, много съм очарован от Туарега като база-перфектен семеен SUV, със заявка за леко излизане от пътя, вози страхотно, върви добре, разход добър, побира доста неща, тих не мога да кажа нищо лошо ОСВЕН, че в него нямах онова чувство като в Гранда, въпреки че беше ларедо и дизел, карах го сякаш не беше мой. Един ден си говорих с един приятел и той ми каза да му покажа снимка на Туарега, защото и той си търсел такъв и търсейки осъзнах че нямам нито една снимка на Туарега, а на стария ми Гранд-"Вожда" имам стотици.... Туарега е като грозна дебела жена, но много добра, умна, интелигентна, работлива домакиня и страхотна майка НО няма я искрата ......
    Та след това му пуснах обява на най-високата цена за модела в интернет, тъй като той беше наистина рядка модификация в топ състояние за годините си. Бях скиптично настроен към продажбата на скъп, стар, дизелов фолксваген с екстри на Фаетон но пък се оказа че търсенето е огромно и го продадох на 2рия ден след 750преглеждания на обявата...

    Така вече бях готов да потърся Джипката с главно J Писах на няколко фирми от известните за търсенето ми и бюджет, като условията ми бяха да бъде след 2018г. 5.7хеми, Сумит с черен салон, и под 100 000км. като мога да преглътна с лек удар кола. След като мина известно време и ми пращаха коли с градушка и счупени брони на над 130-150 000км. спряха да ми пращат оферти и се оказа че не е толкова лесна работа както изглежда по клипчетата.... Случайно видях една обява на Такова Чероки в гр. Бургас откъдето съм и аз, но на снимки изглеждаше все едно ги е правил слепец и почти нищо не се разбираше, ала все пак реших да звънна. Оказа се че Джипката отговаря на всички мои изисквания от Тексас на 90 000км. с лек удар отзад, оправена, напълно обслужена, нов дискове накладки, Гуми Пирели Скорпион АТ-нови, свещи и поставено Газово БРЦ и всичко това преди 20дена.
    И въпреки това я продаваха сигурно защото не била като Q8..., но пък аз точно това търся да НЕ Е.....
    Закарах я все пак на сервиз при моите майстори с които над 10г. ми оправят колите и Jeep-те и след като я вдигнаха бях много очарован, Тексасеца явно я дал на щерката и колата няма точка ръжда със налични всички хартиени лепенки по окачването като нови всичко свети. Нямаше за какво да се хвана и я купих..... Голяммм кефффф.... отново съм с любимата марка и модел и отново пиша тук. В следващ пост ще пиша повече подробности.


    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20241013_164151.jpg Прегледи:0 Размер:994.6 КБ ID:6976412 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20241012_081525.jpg Прегледи:0 Размер:477.9 КБ ID:6976410 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20241005_183033.jpg Прегледи:0 Размер:417.5 КБ ID:6976409 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20241014_101406.jpg Прегледи:0 Размер:597.7 КБ ID:6976411 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20241005_171050.jpg Прегледи:0 Размер:639.5 КБ ID:6976413 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20241005_171100.jpg Прегледи:0 Размер:538.7 КБ ID:6976414 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20240930_191602.jpg Прегледи:0 Размер:412.6 КБ ID:6976415 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20241005_171121.jpg Прегледи:0 Размер:907.1 КБ ID:6976416
    Последно редактирано от CITIZEN; 15-10-24, 08:48.
    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

  • #2
    Със здраве да си го караш. Доста добре изглежда.

    Коментар


    • CITIZEN
      CITIZEN коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря за пожеланията !

  • #3
    Така, мога да споделя малко опит който придобих в четене и сравнение с на мой приятел Дизеловия Гранд който не е ФейсЛифт, но пак е Суммит - 2016г. и e Европейски.
    Има осезаема разлика в някои неща.

    1.- Фаровете на моя светят доста по-добре от неговите, като има разлика във Лупите моята е черна отсечена в горната си час неговата е сребриста и кръгла.

    2. Моя се управлява в пъти по-леко от неговия, сякаш хидравликата е много по-силна, от прочетеното установих че при Фейслифта ако не съм подведен от прочетеното разбира се, вече има ел.рейка която при мен има настройки в менюто за твърдостта и е осезаемо по-лека в стандартен режим отколкото при неговата.

    3. Возенето е доста различно при градско шофиране моя е много по-мек и вози много по-комфортно макар и с 20-ки, НО пък за сметка на това клати доста повече, Дизела за Европа е доста по-стегнат и друсащ , но пък за мен лично по-стабилен при градско шофиране и не люлее толкова. При "Аеро Мод" и двата се втвърдяват и там разлика почти няма или ако има Хемито-е по-стегнато. Смятам че нямам проблем с амортисьорите а има разлика в тях при фейслифта или спрямо Хеми-Дизел.?!?!

    4. Един голям плюс в полза на Фейслифта - Въздушните възглавници са в предпазни "маншони" което удължава значително живота им и ги предпазва от удари, камъчета и мръсотия, преди фейса няма такъв предпазител и възглавниците са доста проблемни сравнено с фейса където няма оплаквания.

    5. Спирачните апарати имат разлика, но не мога да кажа каква а и като цяло моя е поръчан с "Хеви Дюти брейк систем" - пакет може и от това да е.

    6. При дизела всички кори по окачването са пластмасови, докато при мен всички те са Железни и доста дебели, но пак е поръчан с такъв пакет, така че може и от това да е разликата.

    7.И двата джипа са с най-високото ниво на озвучение, НО американското Хеми свири няколко галактики по-добре, като пак при мен има Андроид сложен допълнително, ако от това може да се получава разликата или имат разлики в цялата система за ЕВропа и за USA.

    Поздрави.
    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

    Коментар


    • #4
      Супер ти е джипката,със здраве и късмет да си я караш.Аз като порасна някой ден съм си харесал същия ,но с 3.6 мотора.

      Коментар


      • CITIZEN
        CITIZEN коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря, аз си търсих точно да е с 5.7 Хеми. Това е невероятен кеф, карах и 3.6 пак не е зле, но няма нищо общо.

    • #5
      Джипа дойде с мокетни стелки в перфектно състояние, но за зимата исках да му взема гумени оригинални, но след като разбрах че струват към 200долара там реших да си купя възможно най-добрите от тук., в крайна сметка взех и съм много доволен, тип леген със захвати, изключително добре пасват и са под 200лв. Без тази в багажника.

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20241008_123531.jpg Прегледи:0 Размер:742.0 КБ ID:6976508 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20241008_092850.jpg Прегледи:0 Размер:920.7 КБ ID:6976509 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20241008_092829.jpg Прегледи:0 Размер:862.9 КБ ID:6976510 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20241008_092835.jpg Прегледи:0 Размер:1.06 МБ ID:6976512 ​​​​​​​
      Прикачени файлове
      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

      Коментар


      • #6
        Е няма как 3.6 да върви като 5.7 и то Хеми ,но всеки се простира според чергата си.А и вече с тия камери и предстоящо включване на толаджийските съвсем се обезмислят големите мотори.3.6 май се казваше Пентастар,ако не се лъжа.

        Коментар


        • #7
          Неща които направих и ще направя с цел превенция от ХемиТик и износване на Вала.

          Едно от Първите неща, което направих след като купих Джипа естествено преди Стелкитe , беше да му сложа една добавка на Бардал - Фул Метал за да подобри смазването и да се предпази вала от масления глад който е ясен че е неизбежен.

          За да избегна амортизацията свързана с лошото смазване на маслото съм решил Винаги да го карам на изключен ЕКО мод/без МДС/, който при мен винаги си стои изключен след всяко палене като съм го натиснал веднъж, както й да сменям маслото на всеки 6-7000км, като не смятам да сменям вискозитета с различно от оригиналното 5/20 на марки Амсойл, Селения или Бардал.
          Друга интервенция смятам да му направя софтуерно вдигане на оборотите на празен ход, въпреки че никога не я оставям да работи на празен ход или да я паля да загрява на място, което по инфото което съм чел е най-лошото за вала.

          С корекцията на оборотите се предлага и оптимизация на Дроселова клапа и други неща, но за тях не съм решил защото не знам дали се правят с цел вдигане на мощност или друго, защото повече мощност на мен не ми трябва особено ако е свързана с по-висок разход от сегашния. Това са нещата които предлагат:

          Отключване на двигателен компютър (PCM).

          Вдигане на обороти на едно място.

          Изключване на MDS.

          Оптимизация на предварения.

          Оптимизация на дросел.

          Премахване на заводски скоростен ограничител.

          Изключване на EVAP наблюдаващата система заради LPG.


          Ако някой има друг опит и информация да сподели, смятам че ще е полезно и за други собственици на 5.7 Хеми.
          Последно редактирано от CITIZEN; 17-10-24, 09:12.
          Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
          Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

          Коментар


          • sanity
            sanity коментира
            Редактиране на коментар
            От около месец се запознавам с въпросния проблем за Hemi Tick и попаднах на това клипче в YouTube
            https://youtu.be/MtW6nzrLd1E?si=j89EOwouNj6dz1Fd
            В него човека предлага високодебитна маслена помпа, която може да повиши налягането на маслото в ниските обороти.
            В този канал в YouTube има доста клипчета за Hemi мотора и човека зад него се представя за бивш механик на Dodge и в доста клипчета казва, че MDS системата няма общо с износването на разпределителния вал.

          • CITIZEN
            CITIZEN коментира
            Редактиране на коментар
            Всичко съм изгледал и прочел, определено тази помпа е добро нещо за смяна, но май трябва да се разглабя всичко, за да се смени не е толкова лесна задача... За сега смятам да заложа на Бардал ФулМетал и смяна на качествени масла на 7000км. плюс никаква работа до колкото е възможно на празен ход.

        • #8
          Първо , много безаварийни пожелавам.
          Стелките са греда ,след една година ползване , особено шофьорската се износва гадно ,за мен лично не си струват парите.
          Ако бяха от гума нямаше да се захабяват така.
          Правил съм на моето настройка за по ранно включване на перката на вентилатора. Термостати капачки ,всичко оригинал ,охладителната система свети.
          На магистралата в най големите жеги държи 94-95 градуса , в града по задръстванията минаваше 106 към 110 .Късно включва първа степен ,че втора ,че трета.........
          Настроиха ми го тъй ,че 1 ва степен да се включва на 96 градуса /повече от 98 градуса не съм виждал повече/ .Това съм го правил още лятото на 2023 г ,проблеми и оплаквания ,никакви.
          0896 396 700 Димчо Костов.

          Коментар


          • #9
            Това звучи доста добре, и моя вдига над 100градуса което е нормално по спецификация дали е хубаво не знам.
            Относно стелките ще стане ясно, но сега ми изглеждат доста качествени като материал, но времето ще покаже.
            Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
            Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

            Коментар


            • #10
              Честито и много безаварийни! Много красива машина.
              А относно дали да е 5.7 и има ли смисъл от големите мотори - колкото повече, толкова повече
              Jeep Grand Cherokee WK2 6,4 SRT

              Коментар


              • CITIZEN
                CITIZEN коментира
                Редактиране на коментар
                Благодаря за пожеланията, наистина 3.6 е хубав мотор и напълно достатъчен за Гранда, Но 5.7 е съвсем друго нещо а и от малък ги гледам... ))

            • #11
              Сега виждам, та по точките:

              1. За да има съществен ефект от вдигане на оборотите, те трябва да отидат до над 1000, което е абсурд. моите съм ги сложил на 625 без климатик и 675 с климатик, като минимум.
              2. Изключването на MDS-а води до ПО-МАЛКО масло до вала, не до повече. При активен MDS маслото към галерията на ВСИЧКИ повдигачи е доста по-високо, което директно води до повече масло към вала.
              3. Не знам какво се има предвид под "оптимизация на предверение", но имай предвид че ако не са американци и/или не се занимават точно с Dodge/Chrysler/RAM, е много вероятно да не знаят съвсем какво точно правят, а да го карат по инерция от други коли. Отделно режимите на мотора са свързани с режимите на скорости и трябва да се пипа внимателно, иначе ефекта може да е обратен.
              4. Оптимизация на дросел не знам какво значи. Ако е да ти бъркат по картата за респонс на педала, това е само "заблуда на противника". Респонса се променя, но чисто субективно. Двигателя не става по-пъргав, нито по-мощен, нито по-икономичен, просто се "нервира" с по-малко натискане.

              Може да се свали темепратурата на мотора малко, може да се свали налягането на климатика, при което пуска перките, може да се свали температурата на скоростите, при която пуска перките, но не знам дали тия параметри са MAP-нати в HPTuners, с което предполагам ще ти правят нещата. За моето Hemi не са и си ги изрових сам. мапната е е само температурата на мотора - свалих я от 105 на 100, доколкото за да има смисъл от по-ниско трябва да се сменя и термостат. Но температурата на скоростите, която задейства перката при мен беше сложена на нещо като 120 градуса, като 5 градуса по-късно трупа "информационна" грешка че кутията е била във визокотемпературен режим. Поправик тая "несправедливост" с 10 или 15 градиса надолу, но параметъра в HPTuners го няма за моето, та си го изрових сам къде е.

              Най-вече - смени си маслената помпа с такава от Hellcat. Това е единственото обективно нещо, вършещо работа. Изключването на MDS-а според мен няма да ти помогне с нищо по отношение на надеждността на повдигачите. То до някъде обосновано помага да не падат легла на клапани (макар че и в това не съм убеден никак) заради по-малко цикли на загряване и изстиване, ама при моторите от 2009-та нататък тоя проблем така или иначе го няма. Смяната на маслената помпа ти вдига налягането на маслото на празен ход с около 30% - това Е съществено, не само заради повдигачите, а изобщо.

              и... аз съвсем убедено карам с AMSOIL 0W30 вместо с оригинално 5W20.

              ...или накратко, аз не бих изключвал MDS-а.

              ПП: За 3.6 мотора, единственото му предимство е икономия (доколкото съм чел, не опитвано лично). И той страда от повдигачи/кобилици/валове, а като за "разкош" страда и от глави, и май особено едната.

              ППП: Моля сподели на ЛС (ако искаш де), кой ще ти прави нещата. Не друго - да ти спестя някоя разправия ако не са правилните.

              ПППП: И не се прехласвай по добавки и прочие. Особено при Bardahl фенщината е в доста добри количества и май не е като да няма доста ментата. Черна магия в тоя мотор няма. Просто хубаво масло, отговарящо на MS6395, върши съществената работа. Знаеш че дори прекалявам в поддръжката на возилата ми, та от дългогодишния ми опит с хвърляне на пари за какви ли не "магически" химии съм установил по скъпия начин че реалнато, което вършат дори тия, които вършат нещо, е доста по-скромно от гръмките хвалби по етикетите.

              Валът се скапва СЛЕД като се е скапал повдигач. Не знам за случай преди това. Механизмът в общия случай е - в някои режими повдигачът започва да се отделя от вала и после да се удря в него, от което започва да се разбива ролката и започва да пада циментацията на вала. И, дръж се да не паднеш, в това отношение MDS повдигачите не са с нищо по-малко надеждни, дори напротив, доколкото вътре в тях имат яка пружина, която при включен MDS ги държи върху вала, и евентуално при някои обстоятелства може да компенсира извесно количесто неизправности другаде. В останалите повдигачи такава пружина няма.
              Последно редактирано от sparkybg; 28-10-24, 21:16.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #12
                Въпросителните които имах когато купих колата преди месец сега вече са доста по-малко, след доста четене на спец.информация, клипове, теми и форуми....
                Към днешен момент оставам на следното мнение.

                1.Няма да премахвам МДС, защото след четенето според мен определено не е проблемна системата и определено допринася за по-доброто омасляване, а и аз паля 99% на около 20градуса минимум заради подземния отопляем гараж, така че мотора няма студен старт с голяма темп. разлика.

                2. Отказах се от оптимизацията защото не съм убеден дали изобщо допринася за нещо освен за по-директен педал което на мен ни ми трябва аз карам на 1200оборта почти постоянно освен ако не я сритвам.

                3.Чудя са относно маслото дали да си я карам с оригиналното 5/20 като го сменям на 7-8 000км., Може ли да ми кажеш защо си решил да караш с 0/30 и какъв би бил плюса от това.

                4. Маслената помпа е ясно, там ме притеснява че май-трябва да се разглобява много за да се подмени иначе цената й не ме притеснява. Много ли разглобяване има за да се подмени ?

                5. Оптимизациите ги правят фирма 51 R Tuning Solutions преимуществено с американци се занимават, разбират си от работата и много Хеми-та и СРТ-та са направили, но отново не знам дали промените подобряват вървенето или има някаква превантивна цел, повече мощ не ми трябва особено за сметка на разхода, за мен Хемито ми е достатъчно а смятам че е в такова състояние в което разполага със пълния си капацитет и върви яко.

                6. Вярвам че ФулМетала на Бардал определено работи в плюс за омасляването, а и след като я сложих в звука и температурата на мотора има разлики, по тих е и работната темп. по табло е по-ниска няколко градуса.
                Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                Коментар


                • #13
                  3. Защото на студено е същото или по-рядко, а на топло е по-гъсто. Шума на топло е различен. За студения старт - аз като запаля докато е студена нямаше НИКАКВИ цъканки дори със старите повдигачи. Не смятам че студения старт му е проблема.

                  4. При мен се махат всички радиатори, водна помпа, алтернатор, компресор на климатих, хидравлична помпа и накрая ангренажа. Разглобява се това, което и при смяна на ангренажна верига (която също смених, барабар с обтегачите и зъбното колело на коляновия вал), Отхлабва се картера за да слезе надолу - при теб последното може и да не се наложи.

                  5. 51R би-трябвало да са в час. Но нищо превантивно не могат да свършат, освен да ти пипнат малко температурите на перките. Могат да я накарат да върви малко "по-приятно" в някои режими. От тоя мотор върху Grand Cherokee не може да се изкарат много повече от 20-ина коня отгоре и то става главно с вдигане на наксималните обороти и някои други подробности. Но има карти (на обогатяването например), които в годините, на всяка следваща смяна на екологичните изисквания, водят до все по-голямо "заглаждане" на поведението на мотора, тоест започва да има по-малко ряз в преходните режими, и вместо да е нервен, става "мазен". Diablo-то например докарва икономиите точно от такива "мазности", а повишената мощност от пипване на ограниченията на оборотите и мърдането на аванса.

                  6. Това плацебо съм го ял - вярата е могъщо нещо. Температурата на мотора ти зависи от термостата и перките. Нито една добавка не може да направи така, щото двугателят ти да стане толкова по-ефективен че не може да го загрее. Просто си и свикнал на режимите и си пуснал MDS-а, а икономията на гориво в случая с MDS-а значи именно икономия на жега. Но важното е ти да си щастлив. Аз вече когато слагам, слагам нещо конкретно когато ми трябва конкретния доказан ефект от него. Много нещо съм пробвал през годините, че и от майната си съм внасял "магически" субстанции. 90% (да не кажа 95) са чисто плацебо. Най-действащата "добавка" ми е била двутактово масло в дизела. С това никак не отричан факта че няколко пъти се е случвало приятели да си внесат "чудесна" кола от чужбина, явно набълбукана с нещо, която работи прекрасно до първата смяна на масло и после все едно е друга кола. Не съм сигурен обаче че нещото, с което ги набълбукват джамбазите, има ползотворен ефект върху мотора в дългосрочен аспект.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • CITIZEN
                    CITIZEN коментира
                    Редактиране на коментар
                    Извини незнанието ми, НО какво е по-доброто на 0/30 спрямо 5/20 и защо не са му сложили от завода тази спецификация, 0/30 не са ли SRT-та. ?

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Защото на студено е като 5W20 (на много студено е дори по-рядко), а само на топло е с 10-12% по-гъсто, което според мен за тоя груб нискотехнологичен двигател, който изначалнмо не е правен за масло 20, чисто механично е по-добре. А и съм с маслена помпа от Hellcat, даваща повече дебит. За всичките натоварени версии на тоя мотор дават масло 5W30.

                  • td120
                    td120 коментира
                    Редактиране на коментар
                    А долните твари, измислили перверзията "Corporate average fuel economy" ?

                    Защото производителите,съобразявайки се с най-големия и разглезен пазар,са законово длъжни за всяка "моделна година" да отговярат на досадни/дебилни изисквания за "горивна икономичност". Иначе ги блъскат с неустойки... А никой не иска да плаща.Затуй и лъготят/пренастройват софтуери/али-бали ...кой как може...
                    Затуй е по-лесно,след опредлени вложения за R&D по хардуера , да натоварят още крайния потребител (намаляване вискозитета на маслото е една от стъпките към покриване на тие тъй благородни изисквания. Скоро май ще видим и SAE 0w-6 моторни...в тандем със SAE 75w-65 трансмисионни и подобни дивотии).

                    Затуй, -30-ка ...и 40-ка биля. Пък на капачката да пишат там квото си щат.

                • #14
                  Смяна на масло на 7000км е абсолютно безсмислена. Иначе честито за придобивката.
                  ​​
                  "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
                  Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

                  Коментар


                  • CITIZEN
                    CITIZEN коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не съм съгласен с това твърдение, и смятам да заложа на честата смяна както правят Американците които ги карат по 200К мили без ремонт. А и винаги маслото ще е в по-добро състояние на 7000 отколкото на 13000...още повече като се има предвид огромонто количество картерни газове, които скапват маслото.

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Какво имаш предвид под "огромното количество картерни газове"? Не ми е известно тоя мотор има някакви извънредности в това отношение. Даже за доста дълъг период след смяна ми е проблем да видя маслото върху щеката - толкова е прозрачно.

                    Сменам масло веднъж или 2 пъти годишно, в зависимост от пробега, и се получава такова нещо (6-10000), но не мисля че нещо би ме накарало да го сменям по-често, освен ако не правя над 25-30000км годишно. То като си промени характеристиките на тоя мотор се чува. Той и без друго е нискотехнологичен, има си луфтове и не е от най-безшумните, но старо масло си се чува съвсем добре, като си познаваш возилото.

                  • CITIZEN
                    CITIZEN коментира
                    Редактиране на коментар
                    Sparky, По това което съм чел в защита на по-честата смяна на маслото за Хеми-то , пишат че има и много картерни газове които допълнително прецакват маслото. А и пак ще кажа в Америка има хемита на по над 200 000мили с оригиналните си мотори така, масово пишат че са сменяли маслата поне веднъж в годината и на под 10 000км., вчера говорих с един собственика на Дуранго на 350 000км. Хеми 2015г. с оригиналния мотор и повдигачи без Хеми-тик, карано последните 220 000км. с 5 на 20 реванол и Амсойл и смяна до 10 000км. таван., така че явно имам как да изкарат подобни километри със заводската маслена помпа и части и пак се опира до типа на шофиране и поддръжката.

                • #15
                  Днес направих стенд на преден и заден "мост" WK2 5.7 Hemi.
                  Майстора доста се мръщеше като видя Гранд Черокито, защото ми каза че 99.9% от които идвали били криви и много трудно се правили или не ставало, Но за мой късмет Тексасеца влезе в 1% и беше перфектен.
                  Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                  Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X