Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ШЕСТИЯТ JEEP И ОТНОВО КЕФ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    В световен мащаб и много хора в България карат WK2 5.7 Hemi с 5w 30 /моето е със спец. МВ 229.51 и С3/ и нямат грешки, повечето пъти може да даде грешка при смяна на помпата и много по-високото налягане което прави. На следващо място в техническите спец. пише че при тегления или при по-натоварена работа на мотора да се ползва 5w 30. Засега имам около 400км. и нямам грешки, много хора в България имат стотици хиляди километри, а и реално разликата в маслото е при високите температури на работа където то остава по-стабилно. Времето ще покаже, но на първи впечатления работи осезаемо по-добре мотора, като пак казвам моя нямаше никакви паразитни шумове и преди това дори спорих с един "мойстор" че бил 3.6 защото толкова тихо Хеми не бил чувал до сега, но той не беше някакъв капацитет въпреки че беше виждал Хеми-та защото им слага устройства против кражба.

    P.S. Аз също бях върл противник да се слагат масла различни от спецификацията, но доста прочетох и наистина има убедителни факти които сочат че се ползват тънки масла не за нещо друго а заради зелената сделка и таксите които плащат производителите на МПС-та, особено при такъв стар технологично мотор. Както и в книжката на WK2 относно Автомата 8ZF- пише че е необслужваем за живота на автомобила, ама производителя ZF не смята така и масло трябва да се сменя първи път 80-120хиляди после през 40-60 в зависимост от употребата.
    Последно редактирано от CITIZEN; 28-01-25, 10:15.
    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

    Коментар


    • #32
      По закон ги задължават едва ли не тук да сипват тънки масла,на мойто комби пише 0/20,същия мотор в Мексико се кара с 5/30,че и 5/40,за Австралия съвсем друго,НО там тукашните закони ги няма…….най просто казано.Аз карам 5/40,мешам с 0/40 като остане,200 000 мили,ще издържи още половин милион поне

      0/40 е добро масло,потърси дали някой кара такова Хеми с това


      След кратко търсене 0/40 му пасва идеално,тоя мотор иска същото масло като 6.4,препоръчвам Мобил за Европейски коли,това трябва да го има там при вас на всяка крачка
      Последно редактирано от BENZBOSS; 28-01-25, 19:59.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • td120
        td120 коментира
        Редактиране на коментар
        Амин !

    • #33
      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      0/40 е добро масло,потърси дали някой кара такова Хеми с това
      0/40 го дават за SRT-тата. И старото 6.1 и сегашното 6.4 (за турбинираното 6.2 не знам).

      Доколкото 5.7 (на което продължават да му дават 5/20) е със същите повдигачи като 6.4, което е и с MDS, има добър мегдан за "разследване" защо е така.

      Помпата на 6.4 е с по-голям дебит (на моето съм сложил такава), вероятно и основни и биелни лагери са с по-голяма хлабина (не ми се рови чак толкова, но за 5.7 има опция лагери с по-голяма хлабина), клапаните за MDS-а са същите, прътите са същите, кавалите с кобилиците са същите, единствено дупчиците за масло на гарнитурите може евентуално да са различни (по-големи). Ще взема при удобен случай да заръчам една гарнитура и да сравня с моите.

      Сега, може и някакви хлабини около повдигачите да са различни, та да минава повече масло, ама това не го вярвам.

      Аз все пак ще продължа да си карам с 0W30. Най-малкото, с него не успява да се сърди, дори със сменената помпа, пък е и по-намираемо.

      ПП: Сега погледнах - ВСИЧКО по главата е еднакво между 5.7 и 6.4. Само самите клапани и разпределителния вал са различни - останалото е със същите парт номера.

      ППП: "Слуховете" са че за да работи MDS-а нормално му бил трябвал нужния вискозитет, иначе не превключвал точно когато трябва и в цилиндрите не оставало каквото трябва (въздух/вакуум). Имало случаи дигателя дори да гасне. Извадка имаше от някаква страница и че VVT-то на 6.4 било направено и калибрирано да ползва 0W40, с което по принцип съм по-съгласен, до някъде, ама предвид че хич не виждам как VVT-то би-могло да работи без обратна връзка, която предполага съответната компенсация независимо от външни фактори (доколкото са физическите възможности на системата), пак ми е малко "търчи-лъжи".
      Последно редактирано от sparkybg; 03-02-25, 14:22.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        С 0/40 ще пищи със сигурност. Аз търся дали има механична причина.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Няма

        И тия тънки масла ги дават не защото механиката не го може,а за да са зелени,да харчела по-малко

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Абе има. Не знам в тая тема ли писах или в друга - като сложа софтуер за по-нова модификация на моето, в някои режими пищи че му е ниско налягането на маслото до степен да пуска лампата. Единствената до тук установена разлика - клапаните на MDS+а. Моето е със старата модификацив, следващите с новата, и така до последните от 2022г. Иначе включително гарнитурите им са еднакви. Всичко по VVT системата също.

    • #34
      Вече му направих около 2500км. нищо не свети няма грешка, налягането на маслото при над 100градуса е около 0,5-0,7 бара повече въпреки че моя под 2,3бара не съм го виждал и с 5W20 на 8000км., сага държи около 2,8 2,9, 3,0 двигателя пали без никакви шумове и работи осезаемо по-мазно от преди, а и в книжката до 2016г. си пише че може да се кара с 5w30 при по-големи натоварвания, теглене и други което ме навява на мисълта че смазва по-добре. след Фейслифта както е моето 2017+ от книжката изчезва този текст "случайно". Разхода ми не се промени последно до Асеновград със 130-140 на автопилот ми даде 13/100. при 160 -170 отива към 20 това е при температура около 0/-2 с 4 човека и багаж до тавана на ГАЗ.
      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

      Коментар


      • #35
        Съветвам колегите да си проверят тази скоба на Хемитата, защото при мен беше изтървала или някой някога я е компрометирал, вследствие горния голям маркуч на радиатора ляга върху ръбовете на ролките и се протрива, после почва да тече и да пуши под капака като парен локомотив и се чудиш дали не се е запалила колата... 😤 😡 Вече го смених с нов Оригинален Маркуч от БГ - 170лв., имаше и еквивалентен за 60кинта, но Индианеца не заслужава такова отношение и му взех оригинален. След Смяната даваше грешка на сензора, която изтрих с Jscan-с платен обнамант по Вин.Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_20250314_131404_Gallery.jpg Прегледи:0 Размер:269.7 КБ ID:6993031 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20250314_123510.jpg Прегледи:0 Размер:771.1 КБ ID:6993034
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от CITIZEN; 19-03-25, 10:42.
        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

        Коментар


        • v_0
          v_0 коментира
          Редактиране на коментар
          Може ли да споделиш от къде взе оригинален ? Гледам в Рокауто са по 20$, но на снимката липсва скобата. Най вероятно идва с нея.

      • #36
        Скобата върви с маркуча, и я има само на WK2. На WK1 маркуча си е свободен там, но висенето му не прави проблеми - изнесен е по-напред, а между него и рлките минават тръби на климатика.

        ...и понеже се трие в тях, и аз ще си права подобна скоба, да го държи далече, макар оригинално да няма.

        И да, изшушването при спукан маркуч съм го играл, Неприятно е, Моя се беше спраскал точно на U скъвката - 15 антиметра цепка. Hemi-то държи високо налягане (капачката е на 1,25 бара) на антифриза и маркучите трябва да се в добро състояние.

        Провери и пристегни скобите 1-2 пъти през няколко дни. Ако са пружинни, смени ги с непружинни, че и тоя го ядох - с времето се разчекват и изпускат и пак ще имаш пушеци.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • CITIZEN
          CITIZEN коментира
          Редактиране на коментар
          Оригиналния Маркуч си дойде с нови скоби. Най-интересното е че тази свинска опашка не е слагана допълнително както си мислех, а е оригинално там и новия маркуч си дойде с нея.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Да, оригинално си е там. Поддържа маркуча да не пада надолу - видял си защо. При мен оригинално я няма (макар че според мен пак трябва).

      • #37
        Смених някои неща по джипката.
        Иридиеви свещи, пълно обслужване на мотора, нови предни дискове Брембо и накладки. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20250620_084913.jpg
Прегледи:172
Размер:640.6 КБ
ID:7003231
        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

        Коментар


        • #38
          Старите ми свещи бяха визуално в перфектно състояние на около 30-40 000км., Но въпреки това реших да сложа Иридиеви от USA, изключителна разлика в работата на мотора, осезаемо по-голяма мощност и по-нисък разход.
          Относно дисковете които пак бяха на подобни километри но бяха някакви евтини, бяха естествено изкривени и ме дразнеха макар и лекото тресене, Много се чудих какви да сложа и се колебаех между много скъпи и нормални, накрая заложих на Брембо, защото от достоверен източник разбрах че на GLE-та масово се монтират и нямат ядове а и цената сравнена с PowerStop e символична, както и да е Джипа е с HeavyDuty спирачки 380мм. диск, засега съм много доволен от Брембото близо 6-7000км., но аз возя деца и не карам агресивно иначе спират много добре и не тресат, като минус мога да кажа че накладките много цапат джантите иначе спирането е супер. Вече трета смяна го карам с 5W 30 C3 масло и 0.5л. Сумолюб, работи без проблемq за мен по-тихо и гладко от 5W20 Mopar.
          Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
          Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

          Коментар


          • nikaro
            nikaro коментира
            Редактиране на коментар
            Каква марка е маслото 5w30 (ако не е тайна естествено)? Може и на лични,ако ще се сметне за реклама,но на фона на всичката боза,която се предлага в различни туби-мисля,че ще е полезно на всички като мен,които тепърва ще обслужват.Благодаря!

          • CITIZEN
            CITIZEN коментира
            Редактиране на коментар
            Маслото е ENI I-SINT 5W 30 /старото име е AGIP/.

        • #39
          Щом накладките цапат джантите е добре-накладката е по мека от диска и ще го износи по бавно.Единствения минус е визуален.
          ML W 164cdi

          Коментар


          • CITIZEN
            CITIZEN коментира
            Редактиране на коментар
            Така е, повече миене и няма ядове.

        • #40
          Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
          Щом накладките цапат джантите е добре-накладката е по мека от диска и ще го износи по бавно.Единствения минус е визуален.
          Май вече не е така. В момента съм с АТЕ дискове и TRW накладки, вероятно на нещо като 10-15000км и двете Спират хубаво, цапат като за световно, обаче, диска вече има ръбче, а колкото и да очаквах друго, накладките не са се износили чак скоростно, макар че 100км след миене джантите вече са черни.

          Традиционно за TRW - поизпекоха се и лекичко свирят при леки режими, но няма драматизми.

          На фона на това, дисковете, с които купих возилото, почти нямаха ръбче, накладките бяха почти нови, не цапаха изобщо. Но се износиха бързо, дисковете все още нямаха ръбче, обаче като махнах накладките да ги сменям, от вътрешната страна дискоете във външния край бяха корозираки, износили накладките и работещи на 70% от площта си. Сефте виждам такова нещо. При задните хавата беше същата.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Типично е това поради задържане, масово при моите возила винаги отзад се износват повече, на старите спирачни системи, ако всичко е сменено с ново в първите година две не са така нещата но после с корозията идва и задържането, мои непрофесионални наблюдения.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Имах предвид корозия по диска, не по водачи и прочие. Това беше единствения път до сега, когато такова нещо ми се е случвало, еднакво и на 4-те колела. 10-15мм по периферията на вътрешната повърхност беше ръжда, по-висока от работещата част, и съответно там накларките по-износени.

            Може просто дисковете да са били боклуци, макар че имаха вид на оригинални. Или накладките да са били прекалено меки и някакив "еко" модификации, при положение че не цапаха изобщо, при което да не са били в състояние да изтъркат наченките на ръжда.

          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Аха, ясно, добре.

        • #41
          Нали мога тук да питам - какви са минусите на 3,6 пред Хеми ( освен че е минус два цилиндъра), че напоследък се замислям дали да не сменя Кайена с нещо по-ново, пък на местата, които гледам за американски коли 3,6 са в пъти повече от 5,7 ?
          Имам предвид най-вече надеждност и ремонтопригодност .

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Говорят, че 3.6 има много детски болежки и много по-малко предимства пред големия мотор, всичко според мен е заради еко педерастии, ако имам избор не бих взел 3.6 пред големия мотор.

        • #42
          Говоря за такова износване като на лявата на снимката. И на 4-те колела отвън изгледаха перфектно, гладки и без ръбче, а отвътре бяха в такова състояние.

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:brakerust.png Прегледи:0 Размер:757.0 КБ ID:7003268

          Нищо никъде не е задържало - това със 100% сигурност.
          Прикачени файлове
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #43
            Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
            Нали мога тук да питам - какви са минусите на 3,6 пред Хеми ( освен че е минус два цилиндъра), че напоследък се замислям дали да не сменя Кайена с нещо по-ново, пък на местата, които гледам за американски коли 3,6 са в пъти повече от 5,7 ?
            Имам предвид най-вече надеждност и ремонтопригодност .
            Хвърлят глави. Масово при това. И е така набутан в коша че отпред има място за 2 циганина, а за да смениш водно съединение към радиаторчето в купето или самото радиаторче, трябва да махаш мотор.

            Не можеш да смениш стартер без да махнеш тампона на мотора зад стартера.

            ...и прочие полюции.

            Хемито е на порядък по-надеждно, въпреки проблемите с повдигачите си. Иначе и за 3.6 има части ама....

            Абе лайноягодка. Дядо Владо може да псува от тук до догодина без да се повтори и без да му охладнее ентусиазма за псуване.
            Последно редактирано от sparkybg; 24-06-25, 19:20.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #44
              Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
              Нали мога тук да питам - какви са минусите на 3,6 пред Хеми ( освен че е минус два цилиндъра), че напоследък се замислям дали да не сменя Кайена с нещо по-ново, пък на местата, които гледам за американски коли 3,6 са в пъти повече от 5,7 ?
              Имам предвид най-вече надеждност и ремонтопригодност .
              Спарки е много по-компетентния, но и аз мога да кажа моето мнение защото и аз много ги четох и бях решил че бих си взел 3.6 само ако е много нов екземпляра и на около или под 50--60 000 хиляди км., в крайна сметка се отказах и намерих Хеми на 70 000. Ако е на малко километри 3.6та смятам че няма да има проблеми, НО разликата от 2-3литра гориво не си заслужава с оглед това че мотора е мното по-сложен и има множество детски болести, а Хемито си е доказан мотор, вярно е че има процент от тях които страдат от повдигачи, но пък ремонта е съизмерим да смениш вериги на съвременна 3.0ка дизел., а. и не са малко хемитата които си работят на над 200 000мили, така че въпрос на късмет и обслужване.
              Аз лично съм много доволен от Хеми-то, върви супер, евтино за каране сравнено с други джипове които имах 3.0ка дизел, аз му сменям маслото на 6-7 000км. в комбинация с 0,5л. Сумолюб на всяка смяна, защото имам и доста градско каране на 1000оборота с включен MDS. Средния ми разход е около 15 ГАЗ за последните 30 000км., няма какво повече да искам от него, освен един HellCat или Demon...
              Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
              Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

              Коментар


              • #45
                Абе за сложен, не е толкова сложен 3.6-цата, само е, по думите на Дядо Владо, "дизайнерски". Да, на фона на Hemi е сложен, ама това защото Hemi е прост като фасул.

                Впрочем една интересност - оригиналните повдигачи за Hemi се произвеждат в.... Германия.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X